Rozszczep wargi i/lub podniebienia

1. Data: 2003-11-09 01:20:19

Temat: Rozszczep wargi i/lub podniebienia
Od: "Michał Sobala" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam na moją stronę poświęconą rozszczepom wargi i/lub podniebienia:
www.rozszczepy.prv.pl (www.rozszczepy.z.pl).

2. Data: 2003-11-10 08:11:32

Temat: Re: Rozszczep wargi i/lub podniebienia
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Sobala" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bok4oj$249$1@inews.gazeta.pl...
> Zapraszam na moją stronę poświęconą rozszczepom wargi i/lub podniebienia:
> www.rozszczepy.prv.pl (www.rozszczepy.z.pl).

To świetnie, że tak strona powstała.:))))
Gdy kilka lat temu w mojej najbliższej rodzinie urodził sie chłopiec z
rozszczepem wargi i wyrostka ząbodołowego nikt nie umiał udzielić rodzicom
wiarygodnych informacji. Na szczęście szybko trafili do p. doc. Dutkiewicz z
IMDz i dziś mały wyróznia się tylko małą blizną.
Dlatego wiem, jaki problem nie tylko medyczny, ale i psychologiczny stanowi
pojawienie się w rodzinie dziecka z taką wadą. Rodzice tych dzieci
potrzebują dużo mądrego wsparcie, ale niestety mało jest ludzi, któe mogą
takowe zaoferować.
Życzę powodzenia i dalszego rozwoju strony.
--
Jola, zadowolona, bo dziś nie poszła do pracy :))
Nakarm głodne dziecko

terapia onkologiczna
SPRZEDAM BIOLOGIĘ VILLEGO
szukam dobrego ginekologa- endokrynologa w Krakowie
trzeci migdał
VILCACORA ŚWIĘTE ZIELE INKÓW