Badanie jadra

1. Data: 2004-03-17 15:28:45

Temat: Badanie jadra
Od: "Krzysztof" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Odczuwam lekki bol jadra. W zasadzie to nie jadra a mam wrazenie ze najadrza
(tak to sie chyba zwie). Nie jest silny ani bardzo niepokojacy, ale jest a nie
powinno go byc wcale. Pojawil sie jakies dwa tyg. temu. Zawiesilem aktywnosc
seksualna tydzien temu (calkowita asceza) ale nie pomoglo. Trzeba bedzie isc
do lekarza. Nie ma z tym zadnego problemu, bliski krewny jest dyrektorem
szpitala w Warszawie i moge isc w zasadzie w kazdej chwili. Jedna rzecz mnie
jeszcze hamuje. A mianowice naleze do tych ludzi, ktorym wiele do wzwodu nie
trzeba. Jak to sie mowi "staje przy kazdym wiekszym podmuchu wiatru". I
wlasnie sie boje takiej sytuacji, ze podczas badania...sami wiecie, krepujaca
sytuacja dosyc. Jest to tym bardziej prawdopodobne, ze jak mowie od tygodnia
jestem 100% swiety. Jakies rady macie? Dieta jakas moze czy cos. Moze to sie
wydawac smieszne ale dla mnie to jest sytuacja bardzo koszmarna.

uklony,
Krzysiek

2. Data: 2004-03-17 15:42:07

Temat: Re: Badanie jadra
Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie jest śmieszne i nie jest koszmarne. Lekarz to lekarz - widział nie
takie rzeczy z pewnością i nie myśl że go zaszokujesz ;-)
Ponadto - lepiej się długo nie zastanawiaj - chyba chcesz wykluczyć
ewentualność jakiejś poważniejszej choroby w krótkim czasie, czyż nie?
pzdr
LN

3. Data: 2004-03-17 17:50:46

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

sprawdz moze masz żylaki powrózka nasiennego??????? sprawdź! to moze byx
przyczyna bólu w okolichach jądra. a co do spotkania z lekarzem to chyba
najlepszy sposób to...zafunduj sobie kilka orgazmów przed wizyta u lekarza i
moze bedzie dobrze:)

4. Data: 2004-03-17 18:30:54

Od: "Senicz" <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zaniedbaj tego. Idz szybko i zrob badania. Przyczyn moze byc wiele. A
najlepiej to idz do mlodej lekarki. Bedzie milo i wesolo.

5. Data: 2004-03-18 15:13:45

Od: "Sluchaj" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obawiasz się, że członek zadziała prawidłowo, pomyśl co by było, gdy przy
młodej pielęgniarce lub lekarce, ON NIE ZADZIAŁAŁ.

Znam takie przypadki kiedy przy goleniu przed zabiegiem lub

operacją ten narząd się chowa, jedyne wyjaśnienie - boi się żyletki.

Wal do lekarza i nie myśl co będzie.

--
Pozdrawiam.

6. Data: 2004-03-26 09:21:03

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Z czystym sumieniem polecam http://www.lekarz.net/wperdzynski, warto udać się
na konsultację to nie tylko wspaniały lekarz ale przede wszystkim człowiek! I
nie musisz się czegokolwiek wstydzić.

> [...]
> jestem 100% swiety. Jakies rady macie? Dieta jakas moze czy cos. Moze to sie
> wydawac smieszne ale dla mnie to jest sytuacja bardzo koszmarna.

czym zabic gronkowca
Jestem nowy ale sprawa dotyczy medycyny jako całości
Roaccutane
Przedwczesny wytrysk..
Pierwszy raz