Bajki nie zawsze kończą się szczęśliwie...

131. Data: 2009-09-03 11:57:04

Temat: Re: Bajki nie zawsze kończą się szczęśliwie...
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalkerze, rozumiem Twoje czysto logiczne podejście.
Z tym że jest to pewien model, który potem należy przenieść do naszej
ludzkiej, cielesnej rzeczywistości.
I stąd wszelkie ahy, ohy i "o mój boże".....
Bo wartości zero-jedynkowe dość ciężko przekładają się na nie-dyskretną
rzeczywistość.

Co do Panów, którzy zdradzaja i mówią, że kochają, to myslę, że nie kłamią.
Kochaja.....przystań, wikt, opierunek i to wszystko co zapewnia im miła
żonka. Trzebaby być mocno poszkodowanym na umyśle, żeby tego nie kochać
:-))))

MK

Zdradzający żonę mąż to inny przykład, bo wszak wielu z nich

132. Data: 2009-09-03 12:05:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:
> Użytkownik "BabaJaga" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
o.googlegroups.com...

> 12 godzin nie minęło zanim facet wyszedł twierdząc że odchodzi a Ty już

Chyba "odkąd"?
To tak na marginesie, żebyś Ty także nie musiał 3 razy postu powtarzać. ;)

> lament na grupach podnosisz. Podobnie było z tym telefonem. Jak na mój gust,
> to Ty żadnej pomocy nie potrzebujesz, ani psychologa (nie żeby wszystko w
> porządku z Tobą było - o nie nie:) ) - tylko żeby Cię ktoś od czasu do czasu
> porządnie opierdolił i pokazał gdzie jest Twoje miejsce. Bez urazy :)

No, i właśnie m.in. dlatego ja nic a nic nie wierzę w tę historię.

Ewa

133. Data: 2009-09-03 12:11:15

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaraz, zaraz...
Jeśli stwierdzasz, że "to samo", to siłą rzeczy powinnaś była przeczytać.
Jeśli nie przeczytałaś, ale pomimo to stwierdzasz, że "to samo", to...
co ja mogę? ;)

Bo wiesz Vilarze, Debilowi wystarczy prawie_to_samo, i już gotów jest
radośnie obnażyć swój Debilizm.
A tu "nagle" jak zwykle porażka.
No niestety. ;)

BTW gdybym ~lekko tak jak ty pojmował rzeczy, to uznałbym cię pewnie
za Debilkę. ;D

--
CB

134. Data: 2009-09-03 12:12:16

Temat: Re: Bajki nie zawsze kocz si szczliwie...
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> No proszę: to Ciebie stać jednak na obiektywizm...

ROTFL! Wobec innych to się nazywa obiektywizm, a wobec Ciebie -
niezrozumiałymi zarzutami wynikającymi z nigdyniezrozumienia i
nigdyniedoświadczenia :)))

--
Pozdrawiam - Aicha

135. Data: 2009-09-03 12:14:38

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

o.googlegroups.com...

> Chyba "odkąd"?
> To tak na marginesie, żebyś Ty także nie musiał 3 razy postu powtarzać. ;)

po trzykroć nie trzy razy. Zresztą niech się wypowie jakiś specjalista :P

> No, i właśnie m.in. dlatego ja nic a nic nie wierzę w tę historię.

A to się nie zrozumieliśmy - bo ja w tę historię wierzę. Jej i jego
zachowanie jest jakby tu powiedzieć czymś bardzo powszechnym.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

136. Data: 2009-09-03 12:21:23

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar wrote:

> [...]
> I stąd wszelkie ahy, ohy i "o mój boże".....
> Bo wartości zero-jedynkowe dość ciężko przekładają się na nie-dyskretną

To był żart, taka zabawa słowem, a widzę, że wzięty mocno na poważnie :-)

A ja jeszcze dalej pójdę. Teraz udowodnie, ze sportowcy mieli rację.
Otóż ich podejście "Albo się kocha, albo pieprzy" jest jak najbardziej
uprawnione, bo wynika z przeprowadzonej już redukcji możliwości :-)

Przy czym stwierdzenie że się kogoś kocha, to redukcja, skrót przypadku
(1). Po prostu stwierdzenie, że kocha zawiera w sobie założenie, że od
razu się "kocha". Przypadek (3) w takim razie nie istnieje, bo nie można
kochać tak, żeby się nie "kochać". A przypadek (4) nie istnieje w
przyrodzie, bo jak mawiają "mężczyźni" wulgarnie "potwór nie potwór..." :-)

Stalker, ćwicząc mózgownicę

137. Data: 2009-09-03 12:21:58

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie krepuj się :-))))
W ten sposób, w niedługim czasie, będziesz miał dookoła siebie samych
debili.
Coż za wspaniała perspektywa :-P

MK

138. Data: 2009-09-03 12:28:22

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, a jak to się ma do naszej nie-dyskretnej i nielogicznej
rzeczywistości??
Bo tak, naprawdę, to oni sobie opracowali genialne usprawiedliwienie.
Teraz pieprzymy wszystko co na drzewo nie ucieka, ale jesteśmy wartościowi,
bo jak ktoś, kiedyś będzie wart miłości, to będzięmy Koooochać.
Widzisz jakie to sprytne?
Bo tak naprawdę każdy jest wart miłości.

Pytanie tylko czemu potrzebna im taka zasłona dymna (znowu memy kulturowe?)
I czemu potrzebowali wentylka z "miłością wyższą", żeby uważać się za
"wartościowych"?

Ludzie to sobie potrafią skomplikować życie jednak, MK

PS. Szukając ideału godnego miłości, można się załatwić tak, jak autorka
wątku.
A ludzie są tylko i aż ludźmi. I w żadnym razie nie są strukturami
stabilnymi "raz na jament", zmienni jesteśmy, łączymy w sobie
przeciwieństwa, sprzeczności, zło i dobro.

139. Data: 2009-09-03 12:30:16

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wolę pozostać trzeźwy.

Ale fakt: większość _ludzi_ których spotykam, to albo Debile, albo
też - tak jak np ty - uwielbiają upajac się Debilizmem bez zastrzeżeń.

BTW jak chcesz to pogadamy o tym jak ochłoniesz. ;D

--
CB

140. Data: 2009-09-03 12:30:39

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ależ, oczywiście :-)
Literki mają skłonność do nadawania wszystkiemu poważnego brzmienia i tonu
zacietrzewienia, trzeba brać poprawkę na brak informacji niewerbalnych,
czyli usmiechu, wesołego błysku w oku itd...
MK

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> To był żart, taka zabawa słowem, a widzę, że wzięty mocno na poważnie :-)

RAZ NA LUDOWO
MAM !!!
Auschwitz -- czyli troszke wiekszy Katyn
Miłość z punktu widzenia Helen Fisher
Zapraszam do lasu