Bajki nie zawsze kończą się szczęśliwie...

351. Data: 2009-09-04 15:41:39

Temat: Re: Bajki nie zawsze kończą się szczęśliwie...
Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
news:h7r8o8$lm8$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> żart, widać nie wypalił. nie ważne ... ;) zabiram się, żeby Ci odpisać o
> 'wstręcie',
> ale weekend i znikam. Więc bye.

Aaa- jeśli chcesz odpisać wyłącznie dla konwenansu- to po co? No problem.
Pogadamy kiedy indziej- może nawet wrócimy do tematu?
Też pędzę- po żonę:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

352. Data: 2009-09-04 15:57:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Sep 2009 12:48:13 +0200, Duch napisał(a):

> Wina lezy po stronie faceta jak
> w tym przypadku. On musi to zrozumiec. Zrozumiec to na co sie zdecydował.

Otóż TO!
--

Ikselka.

353. Data: 2009-09-04 16:00:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Sep 2009 13:19:37 +0200, Duch napisał(a):

> Dobrym puntem wyjscia jest zaloznie ze wina lezy rowno po obu stronach.
> A potem to weryfikowac.

Tak. Weryfikacja metodą kolejnych przybliżeń.

--

Ikselka.

354. Data: 2009-09-04 16:05:29

Temat: Re: Bajki nie zawsze kocz si szczliwie...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Sep 2009 17:08:02 +0200, Slavinka napisał(a):

> U?ytkownik "XL" <i...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

> Dostep do korzenia.

Nie każdy ma do zaoferowania tylko korzonek.
--

Ikselka.

355. Data: 2009-09-04 16:30:05

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Nie każdy ma do zaoferowania tylko korzonek.

Większość również nać :D

--
Pozdrawiam - Aicha

356. Data: 2009-09-04 16:34:47

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Większość również nać :D

marchewkowego jądrysia...

357. Data: 2009-09-04 17:18:40

Temat: Re: Bajki nie zawsze kończą się szczęśliwie - uwag kilkoro
Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BabaJaga" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 4 Wrz, 08:57, "bazyli4" <b...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "BabaJaga" <b...@a...pl> napisał w
> wiadomościnews:7d8545ca-e131-4096-868c-e152e1de1513@
e11g2000yqo.googlegroups.com...

> Za dużo pytań zadałeś, żeby odpowiedzieć. Zresztą, po co? Wszystko już
> podsumowałeś, wyciągnąłęś wnioski, postawiłeś diagnozę problemu, mojej
> osobowości, a mam wrażenie, że między wierszami także własnej. Nie
> widzę, więc potzreby się produkować.

I własnie tego się spodziewałem. Trudno. Powiem tylko tyle, że jak nie
przestaniesz się bez przerwy skupiać na sobie, zamiast myśleć, to niewiele
Ci się uda we wzmiankowanym w Twoim poście temacie... Ty na te pytania
musisz odpowiedzieć sobie, nie mnie...

Pzdr
Paweł

PS Ja tu nie jestem po to, żeby leczyć własną osobowość, w odróżnieniu od
większości psychologów, więc daruj sobie ;o)

BabaJaga

358. Data: 2009-09-04 17:21:30

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> e tam, szukasz dziury w calym. Jakbys chcial koniecznie zrzucic wine na
> babejage,
> kazde zdanie ukladasz na jej niekorzysc.
> A wyglada na to ze problem lezy raczej po stronie faceta.

No własnie nic nie wygląda... z reguły, jakto u House'a... pacjenci z reguły
kłamią, chyba, że potrafią przekonać, że nie potrafią... Babajaga wszystkie
zdania układała na swoją korzyść.. zdziwiłbym się, własnie po tym symptomie,
że cała wina leży po stronie faceta...

> Gadanie... zaufanie zdobywa sie wlasnie z czasem. Zwlaszcze jesli samemu
> jest sie po przejsciach.

Im trudniej je ofiarować, tym mniej cenne bo szybciej się je traci...

Pzdr
Paweł

359. Data: 2009-09-04 18:03:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@p...com> tak oto plecie:

> Biała,

Tu to chyba tylko Jądryś jest czerwony.

Qra, gorzko-słodka

360. Data: 2009-09-04 18:24:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Miałem tak raz. Coś tam jednak mimo ślepej furii kazało mi fizycznie zabić
> szafę zamiast osobę ku której furia była skierowana. Chcesz to możemy o tym
> na privie pogadać - Oni mają tu swój las, więc nie będę robił konkurencji w
> postaci darmowego cyrku :)

Ależ bardzo proszę. To mój las, a ja też czasem wpadam w furię. :)

Ewa

RAZ NA LUDOWO
MAM !!!
Auschwitz -- czyli troszke wiekszy Katyn
Miłość z punktu widzenia Helen Fisher
Zapraszam do lasu