Bajki nie zawsze kończą się szczęśliwie...

371. Data: 2009-09-04 23:15:34

Temat: Re: Bajki nie zawsze kończą się szczęśliwie...
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Ja patelnię mam

A bobra? :D

--
Pozdrawiam - Aicha

372. Data: 2009-09-05 07:51:29

Temat: Re: Bajki nie zawsze kończą się szczęśliwie - uwag kilkoro
Od: BabaJaga <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:h7qrvp$9lh$1@news.dialog.net.pl...

> No własnie nic nie wygląda... z reguły, jakto u House'a... pacjenci z reguły
> kłamią, chyba, że potrafią przekonać, że nie potrafią... Babajaga wszystkie
> zdania układała na swoją korzyść.. zdziwiłbym się, własnie po tym symptomie,
> że cała wina leży po stronie faceta...

Nie układam zdań na jakąkolwiek korzyść, przedstawiam tylko MÓJ, czyli
w jakimś sensie subiektywny punkt widzenia, mimo, że staram się o max
obiektywizmu. Tyle.
Dla sprecyzowania- przez osiem miesięcy uważałam tego faceta za
najcudowniejszego na świecie i, o dziwo, nawet teraz zdania nie
zmieniłam i dlatego tak trudno mi pogodzić się ze stratą. stąd też
moje niezrozumienie i zagubienie.
A na marginesie- nie doczytałeś się we wcześniejszych postach mojego
poszukiwania winy w sobie? Ja zadaję tylko pytania, na które szukam
odpowiedzi. Pracuję nad tym, żeby uporać się z emocjami. tu nie chodzi
o to, że zwróciłam się z prośbą o rozstrzelanie Piotra.
BabaJaga

373. Data: 2009-09-05 08:25:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Trzy znajomości wystarczająco obciążają moje zasoby systemowe :)

To może trzeba trochę odciążyć system? :)

Ewa

374. Data: 2009-09-05 09:21:35

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BabaJaga" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

odpowiedzi. Pracuję nad tym, żeby uporać się z emocjami. tu nie chodzi
o to, że zwróciłam się z prośbą o rozstrzelanie Piotra.

a ja się tylko trochę zdziwiłam, że wszystko co dobre tak szybko się
skończyło. Bo czytalam kiedyś, że w tym wieku i po już jakis doświadczeniach
ludzie łagodnieją i nie podchodzą do problemów z taką gwałtownością. Hmm,
może inaczej... potrafią też trochę pomyśleć... po. Ale może faceci są
bardziej dumni i tu jest problem.

375. Data: 2009-09-05 10:18:00

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nie układam zdań na jakąkolwiek korzyść, przedstawiam tylko MÓJ, czyli
> w jakimś sensie subiektywny punkt widzenia, mimo, że staram się o max

Obiektywizm jako taki jest niemożliwy ontologicznie, ale wybaczam ;o)
Natomiast zwracam uwagę tylko, że każdy '"MÓJ" punkt widzenia nie pozwala na
zobaczenie "CZYJEGOŚ" punktu widzenia... chodzi o to, że szukając odpowiedzi
zapominasz, czego tak naprawdę chcesz szukać... nie trzeba się skupać na tym
co "MOJE" a co "CZYJEŚ", czylko próbować dotrzeć do motywów w "SOBIE" i w
"KIMŚ", że użyję nieco ezoterycznego języka...

> [...]
> najcudowniejszego na świecie i, o dziwo, nawet teraz zdania nie
> zmieniłam i dlatego tak trudno mi pogodzić się ze stratą. stąd też

Toteż zwróciłem Ci uwagę na to, co - uważam - zrobiłaś źle...

> [...]
> odpowiedzi. Pracuję nad tym, żeby uporać się z emocjami. tu nie chodzi
> o to, że zwróciłam się z prośbą o rozstrzelanie Piotra.

Ja szanuję Twoje emocje,. ale nie o emocje tu chodzi tylko o wypracowanie
"uwolnienia się od własnych chęci"...

Pzdr
Paweł

376. Data: 2009-09-05 12:16:27

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> A bobra? :D

O ile wiem, to w tym konkretnie lesie jak do tej pory żaden bóbr się nie
zadeklarował. :)
W sumie nie wiem, o co chodzi... :)))

michał

377. Data: 2009-09-05 12:17:30

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> O ile wiem, to w tym konkretnie lesie jak do tej pory żaden bóbr się
> nie zadeklarował. :)
> W sumie nie wiem, o co chodzi... :)))

No jak Ty nie wiesz, to już znikąd nadziei ;/

--
Pozdrawiam - Aicha

378. Data: 2009-09-05 12:36:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> No jak Ty nie wiesz, to już znikąd nadziei ;/

Ja wiem.
Ale podobno bobry teraz nie są w modzie. ;)

Ewa

379. Data: 2009-09-05 12:52:29

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Ja wiem.
> Ale podobno bobry teraz nie są w modzie. ;)

Podobno? :DDD
Gilette najlepsze dla mężczyzny!

--
pozdrawiam (naprowadzony na właściwe tory)
michał

380. Data: 2009-09-05 13:02:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Podobno? :DDD

Podobno, bo zasłyszane z tzw. trzecich ust... ;)

> Gilette najlepsze dla mężczyzny!

Jednak nie wszyscy idą z prądem,
z pl. hum.polszczyzna:

"Mnie osobiście przeszkadza jak partnerka się zbytnio wypachni.
A już całkiem dobija mnie jak się tam wydepiluje." (by WM) ;)

Ewa

RAZ NA LUDOWO
MAM !!!
Auschwitz -- czyli troszke wiekszy Katyn
Miłość z punktu widzenia Helen Fisher
Zapraszam do lasu