Bakterie coli

1. Data: 2000-07-04 14:41:49

Temat: Bakterie coli
Od: MarcinP <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Co to takiego? Ma ktos moze na ich temat jakies szersze informacje?
MP

2. Data: 2000-07-05 12:11:11

Temat: Re: Bakterie coli
Od: "Deibral" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co wiem to sa to bakteryjki, które znajduja sie w przewodzie
pokarmowym zwierzat cieplokrwistych (czyli tez czlowieka). Ich obecnosc np.
w wodzie, w ktorej bierzesz np. kapiel mowi nam ze ktos lub cos tam
wczesniej narobilo :-))))))))

3. Data: 2000-07-06 12:52:24

Temat: Odp: Bakterie coli
Od: "aga" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

owszem, sa w przewodzie pokarmowym i robia duzo dobrego,
ale sa tez szczepy, ktore moga wywolywac biegunki (glownie
u dzieci i tzw. biegunki podroznych). Sa tez szczepy, ktore moga
wywolac powazniejsze schorzenia, np. zespol hemolityczno-mocznicowy
lub krwotoczne zapalenie jelita grubego.Wlasciwie Escherichia coli
moze wywolywac wiele roznych infekcji, m.in. zakazenia ukladu
moczowego, a takze zapalenieopon mozgowo-rdzeniowych
u noworodkow. Duzo zalezy od odpornosci organizmu
AgaMM
Użytkownik Deibral <d...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:396325c0$...@n...vogel.pl...

Prozac w Polsce?