Balejaz w Wawie

1. Data: 2003-02-10 15:39:09

Temat: Balejaz w Wawie
Od: "Felicity " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie grupowiczki,
Poradzcie, w ktorym salonie (ew. u jakiego fryzjera) moge zrobic ladny
balejaz? Zbliza sie wiosna i tak mi sie zamarzylo zrobic balejaz...
Pozdrawiam
Felicity

1. Data: 2003-02-10 21:52:35

Temat: Re: Balejaz w Wawie
Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Felicity wrote:

> Drogie grupowiczki,
> Poradzcie, w ktorym salonie (ew. u jakiego fryzjera) moge zrobic
> ladny balejaz? Zbliza sie wiosna i tak mi sie zamarzylo zrobic
> balejaz...

a jaka dzielnica cie interesuje?
chcesz super dobrego i drogiego, czy dobrego i nieco tanszego?:)
vs

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2003-02-11 08:39:45

Od: "Felicity " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

vanilla_sky <v...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> vs
>
> --
> A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest,

W sumie to kazda dzielnica, dla ladnych wlosow jestem w stanie pojechac
wszedzie. A cenowo to poprosze nieco tanszego (tak do 150 zl). I dzieki za
info:)
Pozdrawiam, Felicity

1. Data: 2003-02-11 09:00:59

Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Felicity " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> info:)
> Pozdrawiam, Felicity
>
> calkiem fajny fryzjer jest na Bukowinskiej 24a (metro Wilanowska)
trzeba sie umowic telefonicznie 853-88-74
a balejaz maja od 60 zł
zalezy cena od dlugosci wlosow a nie od ilosci kolorow
za 70 zl mozna zrobic ladny dwukolorowy balejaz na wlosach o dlugosci "za
ucho"
pozdr

1. Data: 2003-02-11 10:28:09

Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na przednówku józer Felicity wrzucił do gara post:
> W sumie to kazda dzielnica, dla ladnych wlosow jestem w stanie
> pojechac wszedzie. A cenowo to poprosze nieco tanszego (tak do
> 150 zl). I dzieki za info:)

"Krzysztof" budynek ILMET, pani Kamila.
--
,
rgs <',)_/// Nad rzeczką opodal krzaczka,

1. Data: 2003-02-11 21:31:23

Od: "Schatzi" <s...@n...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Felicity " <a...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> Poradzcie, w ktorym salonie (ew. u jakiego fryzjera) moge zrobic ladny
> balejaz? Zbliza sie wiosna i tak mi sie zamarzylo zrobic balejaz...

Salon DENIQUE przy stacji metra Raclawicka, Al. Niepodleglosci 92/98, tel.
844 27 02. Fryzjerka nazywa sie Asia Ochman, jestem juz u niej ok. 6 lat -
wedruje za nia zawsze kiedy zmienia zaklad (pracowala tez u Szymanskiego).
Jest super, bardzo dokladna, robilam wczesniej rozne balejaze ale dopiero u
niej nic sie nie "melanzuje", kolory dobiera ciekawie, jest b. kreatywna.
Obcina tez super.
Ceny zaleza od dlugosci wlosow ale nie zwalaja z nog.

Pozdrawiam
Schatzi

1. Data: 2003-02-12 07:40:22

Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Schatzi" <s...@n...go2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Obcina tez super.
> Ceny zaleza od dlugosci wlosow ale nie zwalaja z nog.

ale mniej wiecej jaki jest poziom tych cen?
pozdr

Balejaz w Wawie
fitness
NTG - walentynki