Balsam "Kozie Mleko" Ziaja

1. Data: 2003-03-01 13:40:45

Temat: Balsam "Kozie Mleko" Ziaja
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zeby choć troszkę poprawić sobie bardzo ponury (ostatnio) nastrój, kupiłam
na ul. Olszewskiego balsam do ciała Kozie Mleko.
Wypróbowałam i mogę go spokojnie polecić: jest dość tłusty, ma miłą
konsystencję, dobrze wygładza, nawilża. Zapach nie jest agresywny. Niech się
schowają Avony, Nivea i różne Vaseline Intensive Care.....
Świetnie sprawdza się też jako krem do rąk.
Jest bardzo wydajny.
Jak go zużyję, wypróbuję balsam z serii "Biomin" :)

Ola (Wrocław)

--------------------
Księgarnia Internetowa "Kraina Książek"
http://www.ksiegarnia.com.pl/
Sprowadzamy książki z całego świata.

1. Data: 2003-03-01 14:10:15

Temat: Re: Balsam "Kozie Mleko" Ziaja
Od: "Iza" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

kupiłam balsam do ciała Kozie Mleko.
Niech się
> schowają Avony, Nivea i różne Vaseline Intensive Care.....

Ja po wypróbowaniu chyba wszystkiego mozliwego pozostanę
wierna Johnson's baby - tym razem oliwce w zelu o zapachu
kwiatowej swieżości. No i z musu (odczyny alergiczne skóry)
Topialyse Lait dla skóry ze skłonnościami do atropii.

Iza

1. Data: 2003-03-02 01:34:55

Od: CanoE <c4n0e@WYRZUC_TO.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Sat, 1 Mar 2003 14:40:45 +0100, Oleńka <o...@b...wroc.pl>
wyskrobal sobie:

>Zeby choć troszkę poprawić sobie bardzo ponury (ostatnio) nastrój, kupiłam
>na ul. Olszewskiego balsam do ciała Kozie Mleko.

a ja w tym samym sklepie ostatnio tez na poprawe humoru kupilam
pomadke witaminowa Celii i druga firmy Bell
sa OK choc pomadek to ja uzywam od swieta :-)

CanoE

1. Data: 2003-03-02 12:34:07

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka wrote:

> Jak go zużyję, wypróbuję balsam z serii "Biomin" :)

Z Biominu bedziesz jeszcze bardziej zadowolona. Ja stosowalam krem i byl
wspanialy.
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-02 13:33:23

Od: "Kasia S." <k...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Z Biominu bedziesz jeszcze bardziej zadowolona. Ja stosowalam krem i byl
> wspanialy.
> Pozdrawiam
> Elfka

A ja mam maseczki zarowno Biomin jak i Kozie mleko, obie swietne, polecam
Kaska

1. Data: 2003-03-02 16:01:00

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam tłustą cerę, więc chyba odpada.....
Ola

1. Data: 2003-03-02 17:24:23

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka wrote:

> Mam tłustą cerę, więc chyba odpada.....
> Ola

Wiec jesli masz tlusta cere to nie powinnas uzywac rowniez balsamu z
koziego mleka,
bo on przeznaczony jest do cery glownie suchej
i jest bardziej tlusty niz ten z biominu.

Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-02 17:56:02

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
> Wiec jesli masz tlusta cere to nie powinnas uzywac rowniez balsamu z
> koziego mleka,

Kiedy tłustą skórę to ja mam tylko na twarzy i na karku ewentualnie.....
Ola

1. Data: 2003-03-03 21:52:46

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka wrote:
> Kiedy tłustą skórę to ja mam tylko na twarzy i na karku ewentualnie.....

Elfka: Wiec jesli masz tlusta cere to nie powinnas uzywac rowniez
balsamu z koziego mleka,

Przeczytaj jeszcze raz swoj post, a zrozumiesz moja riposte, bo jak
narazie kiepsko ci poszlo ;)

Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

masaż