Balsam nawilzajacy bezzapachowy

1. Data: 2006-07-29 12:26:40

Temat: Balsam nawilzajacy bezzapachowy
Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
poszukuje balsamu do ciala bezzapachowego. Co mozecie polecic ??, glownie
zalezy mi na bezzapachowym, czy takie w ogole istnieja ??

Pozdr.
Ania

2. Data: 2006-07-29 22:25:34

Temat: Re: Balsam nawilzajacy bezzapachowy
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Adiola napisał(a):
> Witam,
> poszukuje balsamu do ciala bezzapachowego.
Ciało bezzapachowe - hmmm.... dobrze jednak , jak ma zapach , byle
ładny :-)
> czy takie w ogole istnieja ??
Chyba nie :-) , każdy jakoś pachnie :-)

3. Data: 2006-07-31 17:35:02

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adiola napisał(a):
> poszukuje balsamu do ciala bezzapachowego. Co mozecie polecic ??, glownie
> zalezy mi na bezzapachowym, czy takie w ogole istnieja ??

są balsamy nieperfumowane, ale niekoniecznie bezzapachowe ;) np. Perennial Nu
Skin jest nieperfumowany, jednak jego składniki mają swój zapach...
bezzapachowy jest ponoć balsam do skóry wrażliwej Skin So Soft Avonu - ale
czy rzeczywiście nie pachnie, nie wiem.

4. Data: 2006-08-01 04:07:54

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
Perennial Nu
> bezzapachowy jest ponoć balsam do skóry wrażliwej Skin So Soft Avonu - ale
> czy rzeczywiście nie pachnie, nie wiem.

Pachnie, bardzo delikatnie ale jednak. O calkiem bezzapachawym balsamie nie
slyszalam chociaz nie wykluczam , ze istnieje.
=====
annaM

5. Data: 2006-08-03 18:03:42

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaM" napisal

Perennial Nu

> [...]
> nie
> slyszalam chociaz nie wykluczam , ze istnieje.

Dziekuje. Ja tez mialam problem ze znalezieniem bezzapachowego.

SSS Avonu mialam i on jednak troche pachnie, jak dla mnie troche zbyt
intensywnie.

Perennial Nu Skin nie wąchalam, sprawdze przy najblizszej okazji.

Pozdr.
Adiola

6. Data: 2006-08-03 18:16:59

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adiola" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Perennial Nu Skin nie wąchalam, sprawdze przy najblizszej okazji.

Jeszcze raz ja, napisali o niej ze bezwonna, ale dlaczego taka droga !!!,
łomatko, ok. 80 pln za 250ml !!

Pozdr.
Adiola

7. Data: 2006-08-07 13:56:59

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adiola napisał(a):
> Jeszcze raz ja, napisali o niej ze bezwonna, ale dlaczego taka droga !!!,
> łomatko, ok. 80 pln za 250ml !!

za to jak nawilża :) ten balsam jest tak dobry, że bez obaw można go używać
jako kremu nawilżającego do twarzy - a wtedy cena 80 zł za 250 ml robi się
znośna ;) Vichy Lipidiose też nie jest najtańszy... ale co zrobić, jak tanie
balsamy nawilżają tylko przez chwilę.

8. Data: 2006-08-08 16:13:12

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jako kremu nawilżającego do twarzy - a wtedy cena 80 zł za 250 ml robi się
> znośna ;) Vichy Lipidiose też nie jest najtańszy... ale co zrobić, jak

O, dzieki :-). Teraz to rozumiem skad ta cena. Czyli zaczynam zbiorke,
szkoda, ze nie wiedzialam wczesniej, kazalabym sobie zakupic na imieniny
;-).
Juz zaczelam smarowac sie kremem nivea soft , w miare sensownie nawilza, ale
ten zapach mnie meczyl, zbyt mocno pachnie i jednak jest troche lepiacy
zanim sie wchlonie ;).

Adiola

9. Data: 2006-08-09 07:19:24

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adiola wrote:

> [...]
> ten zapach mnie meczyl, zbyt mocno pachnie i jednak jest troche lepiacy

Mogę jeszcze polecić Xerialine SVR, do kupienia w aptekach. Chyba
troszeczkę tańszy, o ile dobrze pamietam. Bardzo wydajny, wystarcza
mi na dwa miesiące.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

10. Data: 2006-08-09 14:13:48

Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adiola wrote:
> Juz zaczelam smarowac sie kremem nivea soft , w miare sensownie
> nawilza, ale ten zapach mnie meczyl, zbyt mocno pachnie i jednak jest
> troche lepiacy zanim sie wchlonie ;).

Z aptecznych polecam używany przeze mnie jest Balneum Intensiv Lotion
http://www.apteka-centrum.pl/balneum-intensiv-lotion
-p-1565.html

nieperfumowany
opisują to jako emulsję...z mojego punktu widzenia trochę rzadszy niż
balsamy, zaraz po nałożeniu lekko lepki w sumie podobny efekt jak po
balsamie nivea, ale na drugi dzień skóra jest dobrze nawilżona

Depilator - Braun czy Philips?
szukam modelki z Ostrowca
[sprzedam] lokowke 10w1 Philips HP4698
Poszukuje modelki - fitness