Bambus - hurtowo?

31. Data: 2005-05-31 22:04:01

Temat: Re: Bambus - hurtowo?
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> A podkradanie zdjęć i sprzedawanie towaru tejże samej firmy za dużo
> wyższą cenę chyba nie jest zbyt etyczne?

To pierwsze istotnie, ale to drugie to sie przypadkiem
nie nazywa "byznes"? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

32. Data: 2005-05-31 22:05:37

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
> nazywa lub jakiej ksywy używa.
hehe
wobec powyzszego
musisz bardzo siebie nie lubic....
:PPPPPPPP
> A podkradanie zdjęć i sprzedawanie towaru tejże samej firmy za dużo
> wyższą cenę chyba nie jest zbyt etyczne?
:)))))
handel zasadniczo na tym polega
aby taniej kupic i drozej sprzedac
:)
czepiasz sie czy tez powarkujesz
jak pies ogrodnika
:)
> To że masz inteligentne dzieci i trochę do mnie podobne to też być
> może nie jest dziełem przypadku, nieprawdaż?
> ;-)))
a znasz takie powiedzonko
ze sowa(a w Twoim przypadku) sokola nie zrodzi
:))))))))
> Tłumaczysz się zupełnie niepotrzebnie.
:)))))
ciekawe co odebrales za tlumaczenie SIE
?
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

33. Data: 2005-05-31 22:32:08

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:
> Hejka. Zaraz, zaraz. Nie odwracaj kota ogonem. To w końcu po ile
> ten bambus? ;-) Sztuka to sztuka, a nie pęczek. :-D
> Pozdrawiam podejrzliwie Ja...cki
:))))
zajmujac sie handlem nacodzien
jako "sztuke towaru " w rozumie jedna jednostke handlowa czegos tam
:)
raz bedzie to peczek
innym razem karton
rozmiarowka
paleta
rulon
worek itp
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

34. Data: 2005-06-01 09:14:22

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>
> hehe
> wobec powyzszego
> musisz bardzo siebie nie lubic....
> :PPPPPPPP

???
To się odnosiło do tego kogoś co napisał tę ofertę na All, czyżbyś
przyjął to do siebie Mr. Smal?

> :)))))
> handel zasadniczo na tym polega
> aby taniej kupic i drozej sprzedac
> :)

Z tym się zgadzam ...

> czepiasz sie czy tez powarkujesz
> jak pies ogrodnika
> :)

... a czepiam się nieuczciwości i nie rozumiem dlaczego zamiast odsyłac
na All usłużnie czynisz komuś reklamę tam gdzie jej być nie powinno i to
w tej a nie innej formie. Czemu nie dodasz na początku iż to jest SPAM?

> a znasz takie powiedzonko
> ze sowa(a w Twoim przypadku) sokola nie zrodzi
> :))))))))

Gdyby głupota miała skrzydła, już byś fruwał jak* [bąk] a tak to tylko
je [...]i zbyt często wypuszczasz i psujesz atmosferę na tej grupie.
:-p

> :)))))
> ciekawe co odebrales za tlumaczenie SIE
> ?

Wznieś się ponad swoje uprzedzenia to zrozumiesz.
:-)
pozdr. Jerzy
* Są to niezapomniane słowa dr S.

35. Data: 2005-06-01 09:20:19

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>

> To pierwsze istotnie, ale to drugie to sie przypadkiem
> nie nazywa "byznes"? :-)

Nie mam nic przeciwko "byznes-menom" tyle, że niech kreują nową jakość.
pozdr. Jerzy

36. Data: 2005-06-01 09:37:31

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> To się odnosiło do tego kogoś co napisał tę ofertę na All, czyżbyś
> przyjął to do siebie Mr. Smal?
:))))
dla mnie miedzy wierszami bylo
ze uwazasz to za moja aukcje
:)

> ... a czepiam się nieuczciwości
:)
a gdzie Ty widzisz nieuczciwosc
????

>....i nie rozumiem dlaczego zamiast
> odsyłac na All usłużnie czynisz komuś reklamę tam gdzie jej być nie
> powinno i to w tej a nie innej formie. Czemu nie dodasz na początku
> iż to jest SPAM?
:)))))
odpowiedz byla w watku
gdzie zadano pytanie o mozliwosc zakupu bambusow
:)

> Gdyby głupota miała skrzydła, już byś fruwał jak* [bąk] a tak to tylko
> je [...]i zbyt często wypuszczasz i psujesz atmosferę na tej grupie.
> :-p
:))
ja raczej nie czepiam sie ludzi
jako Ty masz w zwyczaju
i nie robie za grupowego UNDEFINEDa
:)

> Wznieś się ponad swoje uprzedzenia to zrozumiesz.
> :-)
jestem prostym wioskowym burakiem
wiec jesli cos do mnie piszesz
to pisz na tym wlasnie poziomie
:)))

37. Data: 2005-06-01 10:11:16

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>
> dla mnie miedzy wierszami bylo
> ze uwazasz to za moja aukcje
> :)

Między wierszami powiadasz? Zdaje się, że zapytałem wprost czy to
twoje?!

> a gdzie Ty widzisz nieuczciwosc
> ????

Darujmy sobie, już to [kradzież zdjęć] kiedyś przerabialiśmy.

> :)))))
> odpowiedz byla w watku
> gdzie zadano pytanie o mozliwosc zakupu bambusow
> :)

I uważasz, że 5 paczek po 20 sztuk to jest ilość hurtowa?
:-)
Właściwą odpowiedź ja podałem.

> :))
> ja raczej nie czepiam sie ludzi
> jako Ty masz w zwyczaju

o tempora! o mores!
http://www.slownik-online.pl/kopalinski/AD8C90FB3C21
AA17C125657300006064.php

> i nie robie za grupowego UNDEFINEDa
> :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
;-)

> jestem prostym wioskowym burakiem
> wiec jesli cos do mnie piszesz
> to pisz na tym wlasnie poziomie
> :)))

Nie jesteś prostym wioskowym burakiem [bo cię miałem okazję poznać]
tylko tutaj robisz za takiego aby twoje zachowanie nie zawsze
przystojne, uchodziło ci na sucho.
I wydaje ci się, że jak się nastroszysz to nikt ci nie zwróci uwagi.
Błąd w założeniu, przestrzegaj netykiety chociaż w minimalnym zakresie.
pozdr. Jerzy

38. Data: 2005-06-01 15:01:50

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Między wierszami powiadasz? Zdaje się, że zapytałem wprost czy to
> twoje?!
:)))))
ja nawet konto pocztowe mam jedno i te same
od wielu juz lat
a allegro moje to
62
:)))))

> Darujmy sobie, już to [kradzież zdjęć] kiedyś przerabialiśmy.
:)))))
niedawno slyszalem ciekawa mysl
troche w temacie
ze gdy Disney tworzyl swoje kreskowki
scenariusze wielu z nich oparl na klasyce literatury
:)
teraz one zapewne by nie powstaly
bo nie stac byloby go na zaplacenie tantiem od praw autorskich
:)

> I uważasz, że 5 paczek po 20 sztuk to jest ilość hurtowa?
:))))))
swoim zwyczajem wypowiadasz sie o sprawach
na ktorych niewiele sie znasz
:)

39. Data: 2005-06-04 20:50:33

Od: "lol :)" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiny, Japonia, Indonezja :D

40. Data: 2005-06-10 22:48:54

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"calvi" <c...@b...pl> wrote in message

> U mnie pierwsze żniwa. Raczej nieplanowane :(

U mnie tez - na dniach :) Przez dwa tygodnie nie mialem czasu czytac grupy
ani usuwac martwych po zimie pedow bambusow. Drewno tych martwych jest
jednak na tyle dobre, ze da sie je wykorzystac np. jako tyczki dla
ozdobnych pnaczy jednorocznych :)

> Juz zmieniaja kolor na brazowozolty, tak wiec adieu.

Zanim zaczna kolor zmieniac juz wiadomo czy przezyly. Jesli paki zywe, to
i reszta.

> Ilosc i grubosc nowych pedow zdaje sie gwarantowac pelna odnawialnosc :)

U mnie w tym roku jak na razie przewiduje nizsze rozmiary niz rok temu.
Widac lepiej im sluzy okrycie sniegiem niz to, ktore im zafundowalem.
Przypuszczam, ze gdy P. aurea troche sobie porosnie, na jesieni przypomni
sobie o nowych pedach i wypusci takie sporo wieksze, ktore jednak nie
zdrewnieja do zimy.
Pod ziemia zato robi to co do niego nalezy :) No ale co z tego? - Z Toba
sie juz na auree nie wymienie, bo juz masz...

Pozdrawiam,
Bpjea

Seks na liściu
szczotka do mycia butelek