Bambusy jeszcze raz!

91. Data: 2003-10-08 18:18:43

Temat: Odp: Bambusy jeszcze raz!
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bm1c85$hp1$...@z...polsl.gliwice.pl...

> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message
>

> Przeglądałam wczoraj Marcinkowkiego, który nie zamieszcza ANI jednej
> fotografii funkii, ale za to są opisy typu "Płodne", "Niepłodne". Te różne
> tam 'Albomarginata' czy 'Mediovariegata' w ogóle u mnie nie zawiązują

U mnie też nie.

> nasion, jedyna z nasiennikami to coś takiego niebieskawego
(sieboldiana?).> Siewki niestety porozdawałam i nie wiem, jakie wyszły
dorosłe rośliny. W tym
> roku nasienniki są żywozielone i nasiona chyba nie dojrzeją.

A to podobnie, z tym, że jeszcze jedna miniaturka (niebieskawa) zawiązała i
jakaś odmiana, bez nazwy, o żółtych liściach również ma nasiona, nie wiem
czy zdążą dojrzeć, muszę zobaczyć, chyba tydzień temu je oglądałam.

Natomiast - ze
> zbliżonej łączki - funkia babkowata właśnie się przygotowuje do
> kwitnienia:-)

To ta z białymi, duzymi, pachnącymi kwiatami? Późno Ci kwitnie, moja juz
kończy.
--
Pozdrawiam, Kaśka

92. Data: 2003-10-08 19:32:53

Temat: Re: Bambusy jeszcze raz!
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Natomiast - ze
>
> To ta z białymi, duzymi, pachnącymi kwiatami? Późno Ci kwitnie, moja juz

Jaki pan...:-) Funkia równie nieuporządkowana jak właścicielka. Chaos
panuje!

Pozdrawiam, Basia.

93. Data: 2003-10-08 22:39:59

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bltj9o$ba7$...@a...news.tpi.pl...
.

> Daje, ale wątpię czy ktoś je in vitro mnoży. Nie jestem nawet pewna czy
> byłoby to opłacalne.

In vitro w duzych ilosciach jest bardzo tanie - tak rozmnaza sie np. karlowe
formy ficusa benjamina.
Btw. z in vitro mialam wlasnie sadzonki rosiczki - dostalam dwa sloiczki z
20 roslinkami w kazdym.

Elfir

94. Data: 2003-10-09 03:25:15

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisał(a) w wiadomości: ...
>[...] nie wiem
>czy zd?ż? dojrzeć, muszę zobaczyć, chyba tydzień temu je ogl?dałam.

Jesli beda bliskie dojrzenia, a bedziesz pewna, ze nie zdaza, bo np.
zblizaja sie mrozy, to mozesz sciac ped kwiatostanowy mozliwie jak najnizej
i w domu trzymac go w wodzie. Nigdy tak nie robilem, ale mysle, ze powinny w
ten sposob dojrzec.

Pozdrawiam,
Bpjea

95. Data: 2003-10-09 08:15:09

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki pan...:-) Funkia równie nieuporządkowana jak właścicielka. Chaos
> panuje!
>
> Pozdrawiam, Basia.

Ajajaj, nie za ostro ? Toż to ogródek
w stylu przyrodniczym.

Pozdrawia boletus

96. Data: 2003-10-09 14:22:14

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:bm2n07$5gc$...@a...news.tpi.pl...
> [...]

najnizej
> i w domu trzymac go w wodzie. Nigdy tak nie robilem, ale mysle, ze powinny

Cóż poszłam, sprawidziłam i okazało się, że naiona zółtolistnej juz się
wysypały. Zostały cztery nasionka, nie bedę się nimi bawić :(
--
Pozdrawiam, Kaśka

POLECAM BARDZO
Kominki ogrodowe