Kominki ogrodowe

1. Data: 2003-04-19 21:10:49

Temat: Kominki ogrodowe
Od: "Abakus" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie:)
Mam do Was pytanko, chcialbym wybudowac u siebie na dzialce
kominek ala gril ogrodowy:), moglibyscie mi jakos doradzic jak to zrobic zeby on byl
ozdoba mojej dzialeczki?
Juz chodzi mi taka budowa po glowie od jesieni ale nie wiem jak to zrobic zeby mialo
to efekt wizlualny i praktyczny.
Z gory bardzo dziekuje za pomoc

--
Z pozdrowieniami Abakus

2. Data: 2003-04-20 09:21:51

Temat: Re: Kominki ogrodowe
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Juz chodzi mi taka budowa po glowie od jesieni ale nie wiem jak to zrobic
zeby mialo to efekt wizlualny i >praktyczny.
:)
witaj krajanie
:)
mam przewage nad innymi bywalcami grupy
ze widzialem Twoj ogrod
:)
wizualnie ogrod jest schludny i bardzo kamienny :
sciezki wysypane tluczniem
bardzo wiele blokow z blekitno-zielonego granitu
:)
jak dla mnie
kominek tez powinien byc z lupkow granitowych
polskiego szarego
polupane bloczki gotowe do murowania po 180zl/t
lub naprzyklad grafitowego szwedzkiego
podobny format ale drozsze okolo 3 razy
( w tym magazynie z kamieniami dla brukarzy przy lotnisku na Lawicy)
:)
mozna tez kupic odpady z zakladu kamieniarskiego
moge pozniej Tobie podrzuci namiar
:)
projektowanie kominka rozpocznij od kupienia rusztu ze stali nierdzewnej
w Castoramie masz kilka formatow
:)
troche o teorii budowy kominkow znajdziesz na
http://ogrod.to.jest.to/ogrody/kom_kominek.htm
troche praktycznych uwag dorzuce gdy odwiedzisz mnie na panderozie
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

Liliowce na Święta