Wiosennych Świąt

1. Data: 2003-04-19 14:45:20

Temat: Wiosennych Świąt
Od: "aira" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiosennych, słonecznych, radosnych i spokojnych Świąt.
Niech ci co jeszcze śpią zimowo obudzą się do życia razem z przyrodą.
Czego i sobie życzę....

Magda

2. Data: 2003-04-19 14:51:55

Temat: Odp: Wiosennych Świąt
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aira <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b7rnep$7e0$...@n...news.tpi.pl...
> Wiosennych, słonecznych, radosnych i spokojnych Świąt.> Niech ci co
jeszcze śpią zimowo obudzą się do życia razem z przyrodą.

> Czego i sobie życzę....

I ja pragnę przyłączyć się do życzeń. Pogoda ma byc piękna, jedzono
zrobione, jajeczka poświęcone w domu posprzątane. Życzę wszystkim miłego
leniuchowania przez te dwa i pół dnia.
--
Pozdrawiam, Kaśka

3. Data: 2003-04-19 16:50:52

Temat: Re: Wiosennych Świąt
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja dolaczam sie do zyczen, duzo slonca, radosci i spelnienia wszystkich
roslinnych zapotrzebowan.
Wiesia

4. Data: 2003-04-19 16:55:37

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message news:b
7roh5$g36$...@a...news.tpi.pl...

> Życzę wszystkim miłego
> leniuchowania przez te dwa i pół dnia.

Jedni leniuchuja, dla innych poniedzialek to normalny dzien pracy
(w poganskim kraju) :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2003-04-19 18:17:38

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I ja pragnę przyłączyć się do życzeń. Pogoda ma byc piękna, jedzono
> zrobione, jajeczka poświęcone w domu posprzątane. Życzę wszystkim miłego
> leniuchowania przez te dwa i pół dnia.

Ja wolałabym robić w ogrodzie...Ale cóż, presja otoczenia etc., więc
niedzielę muszę odpuścić:-(

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2003-04-19 18:20:39

Od: "Krysia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spokojnych i zdrowych Świąt,
co by nam brzuszki nie urosły,
chęci do "prac" w ogródków wzrosły...

Życzy
Krysia

7. Data: 2003-04-20 07:03:32

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b7s4he$fbn$...@n...news.tpi.pl...

> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message
>

> Ja wolałabym robić w ogrodzie...Ale cóż, presja otoczenia etc., więc
> niedzielę muszę odpuścić:-(

Ja też nie mogę wytrzymać bez pracy w ogrodzie. Znając siebie to przez dwa
dni będę chodzic po ogródku i wszystko po sto razy obejrzę.
--
Pozdrawiam, Kaśka

8. Data: 2003-04-20 08:57:17

Od: "Michał Łąpieś" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepiej późno niż wcale....
Pogodnego, spokojnego i rodzinnego dnia dzisiejszego ; dobrej zabawy w dzień
Suchego Ubrania dla wszystkich grupowiczów z krainy wyklejanek i ludzi
chodzących w pasiakach.
Pozdrawiam.
Michał ( w tej chwili "granatem od pługa oderwany" :))

9. Data: 2003-04-20 09:21:51

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ja też nie mogę wytrzymać bez pracy w ogrodzie. Znając siebie to przez dwa
> dni będę chodzic po ogródku i wszystko po sto razy obejrzę.
> --
> Pozdrawiam, Kaśka

:)
a czy mozna ogladajac nie schylic sie po jakiegos chwascika
?
dzis niestety tez tylko ogladanie
:(
moze jeszcze tylko wysieje pare kwiatkow
:))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

10. Data: 2003-04-20 12:18:34

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:00c801c3070a$df24bca0$547c63d9@d3h6c1...

Ja tak robię, już mam całe paluchy szorstkie od tego skubania bez
rękawiczek.

> dzis niestety tez tylko ogladanie
> :(
> moze jeszcze tylko wysieje pare kwiatkow
> :))))
A ja powtykam etykietki przy tulipanach i krokusach bo jak przychodzi czas
na wykopanie, to nie pamiętam które są które.

--
Pozdrawiam, Kaśka
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

Bardzo prosz