BanDi

1. Data: 2003-09-05 10:50:05

Temat: BanDi
Od: "Kwizak" <r...@p...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoras z Was uzywala kremu matujacego firmy BanDi?? Prosze o opinie. Aha
i czy w ogole kosmetyki tej firmy sa dostepne dla zwyklych 'smiertelnikow"?
Nie chodzi mi o sklepy internetowe. Gdzie mozna je dostac w Lublinie??

1. Data: 2003-09-06 16:11:56

Temat: Re: BanDi
Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie używałam co prawda kremu matującego BanDi, ale używałam kremu z
algami, z którego byłam bardzo zadowolona.
Oczywiście, że kosmetyki te są dostepne dla "zwykłych śmiertelników" .
Jeżeli nie chcesz ich kupić w sklepie internetowym, to musisz poszukać
w gabinetach kosmetycznych.

Podaje Ci namiary na dystrybutora w Lublinie:
a.. ELITE 2000
A i M Kotula
0-81 536-70-30
0-81 536-70-32 fax