Re: Pedofilia

1. Data: 2002-10-04 17:38:04

Temat: Re: Pedofilia
Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stół trąciłam ... rozbrzęczały się nożyce :

> [...]
> Pedofilia to dewiacja dotycząca i kobiet i mężczyzn. Nie ważne -
przynajmniej
> dla mnie - jest przy tym kto kogo ile i jak.
> Kobiety mają po prostu nie tylko mniejsze pole do popisu - jak zauważył
> to Saulo - ale i rzadziej ich czyny są wywlekane bo chłopcy są mniej
chętni
> do skarżenia się na to, że zostali wykorzystani przez kobietę.
>
> Tylko co to wszystko ma do rzeczy? Istotą jest poważny problem i nie
widzę
> powodu do mącenia wody statystykami kto kogo bardziej itp.

Abstrachując zatem od pedofilii (są także jeszcze inne odrażające rzeczy) w
pojedynkę i tak nikt świata nie zbawi.
A ofiarom nasze jednostkowe oburzenie to akurat ganz-pomada.
Problem jest szerszy. Aby go dostrzec wystarczy porównać ilościowo populację
skazanych za przestępstwa kobiet i populcję skazanych mężczyzn. To, że jedna
jest znacząco liczniejsza nie jest dziełem przypadku jak mniemam. A to już
powinno intrygować.
Bacha.
P.S. Co do możliwości technicznych, które roztropnie podniósł Saulo, to chcę
nieśmiało zwrócić uwagę, że np. lesbijki doskonale sobie radzą, a u facetów
w stosunku do kilkumiesięcznego oseska, to też nie za bardzo te możliwości
widzę. :P

1. Data: 2002-10-04 19:03:26

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bacha" <b...@p...onet.pl> wrote in message
[cut]
> [...]
facetów
| w stosunku do kilkumiesięcznego oseska, to też nie za bardzo te możliwości

Nie będę się bardziej zagłębiał w możliwości poszczególnych płci wobec
niemowlaków, bo na tym akurat nie powinno się ćwiczyć wyobraźni.

Saulo

1. Data: 2002-10-04 22:34:47

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bacha wrote:
>[..]
> jest znacząco liczniejsza nie jest dziełem przypadku jak mniemam.
> A to już powinno intrygować.
[..]

Dlaczego? Co w tym intrygującego?

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-10-05 07:46:20

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie będę się bardziej zagłębiał w możliwości poszczególnych płci wobec
> niemowlaków, bo na tym akurat nie powinno się ćwiczyć wyobraźni.
>
> Saulo

Powiedział co wiedział. Ty nie rejteruj na ... post scriptum, bo tracisz z
oczu sedno.
Bacha.

1. Data: 2002-10-05 07:46:46

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elita.pl" napisał w wiadomości :
> [..]
>
> Dlaczego? Co w tym intrygującego?
>
> pozdrawiam
> Arek

Dla Ciebie pewnie nic.
Bacha.

1. Data: 2002-10-05 11:03:36

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bacha wrote:
> Dla Ciebie pewnie nic.

Zgadza się - dla mnie nic.
Dlatego też pytam się: co Ty dostrzegasz w tym intrygującego?

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-10-05 11:22:58

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego też pytam się: co Ty dostrzegasz w tym intrygującego?
>
> pozdrawiam
> Arek

A Ty co, nie czytaty? Przecie napisałam jak byk, że intryguje mnie ta
różnica ilościowa.
Skoro jest statystycznie istotna, to jakieś konkretne czynniki muszą to
powodować.

Bacha.

1. Data: 2002-10-05 11:45:14

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bacha wrote:
> A Ty co, nie czytaty? Przecie napisałam jak byk, że intryguje mnie ta
> różnica ilościowa.

Wiem co Cię intryguję pytam się jednak co niby jest w tej różnicy intrygującego?
Coś z niej ma niby wynikać czy co?

> Skoro jest statystycznie istotna, to jakieś konkretne czynniki
> muszą to powodować.

Już Ci je przecież wymienialiśmy
- kobieta nie wykorzysta niemowlaka z powodu jego ograniczeń fizjologicznych,
mężczyzna niestety może to zrobić.
- chłopcy zwykle nie skarżą się, że zostali wykorzystani przez kobietę.
Jeśli takie sytuacje wychodzą na wierzch to tylko przez to, że się nimi
za mocno chełpili albo baba przegięła.

Cóż jest w takim razie intrygującego dla Ciebie w tej różnicy?

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-10-05 12:46:04

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elita.pl" napisał w wiadomości :

> Już Ci je przecież wymienialiśmy
> Cóż jest w takim razie intrygującego dla Ciebie w tej różnicy?
>
> pozdrawiam
> Arek

No tak to akurat można godzinami (czort swoje i pop swoje). Skoro już
wspomniałam, że "abstrahując od pedofilii", to może dajmy jej już spokój.
Postawię więc problem inaczej. Na całą populację więzienną kobiety stanowią
zaledwie kilka procent. Są zatem lepsze od mężczyzn? Z czego to wynika? itd.
Chodzi o wszelkie przestępstwa, nie tylko na tle seksualnym.

Bacha.

P.S. A tak na marginesie "to co już mi przecież wymieniliście" to akurat
jest kompletnie nietrafione.
Ale nie będę ćwiczyć waszej wyobraźni.

1. Data: 2002-10-05 13:10:34

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bacha wrote:
[..]
> Postawię więc problem inaczej. Na całą populację więzienną kobiety stanowią
> zaledwie kilka procent. Są zatem lepsze od mężczyzn? Z czego to wynika? itd.

Nie wiem czy to tylko kilka procent czy też więcej.
Natomiast wszystko wynika z prostego mechanizmu - to faceci z półświatka
muszą zarabiać forsę, a ich baby ją tylko wydają.
Same nie muszą ryzykować.

pozdrawiam
Arek

--