Re: Bar III - program dla prostakow?

1. Data: 2003-11-07 13:04:23

Temat: Re: Bar III - program dla prostakow?
Od: "Lucjan" <l...@B...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lucjan" <l...@B...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bog2kp$kmn$1@news.onet.pl...

> Prawda niestety jest taka, ze zwisa mi ten program i to czy go ktos ogląda
> czy nie :(

Trochę sklamalem. Przeraza mnie jedna rzecz. Mianowicie fakt, ze
najwiekszymi
fanami big brotherow sa dzieci :(

L.

1. Data: 2003-11-07 13:36:01

Od: "oscar" <o...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trochę sklamalem. Przeraza mnie jedna rzecz. Mianowicie fakt, ze
> najwiekszymi
> fanami big brotherow sa dzieci :(

mnie tez to przeraza..

oscar

1. Data: 2003-11-07 13:36:33

Od: Kinga Ochendowska <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article bofika$ps7$...@i...gazeta.pl, oscar at o...@g...pl wrote on
11/7/03 8:46:

> Użytkownik "Kinga Ochendowska" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
>
> no tak myslalem :)
> I nawet napisalem ze to co puszczaja to jest wersja light. :)))
>
> oscar

;) Very light;)

A swoja droga, moim zdaniem, im dalej w program tym wiecej im tych procentów
podrzucaja, zeby jakos wytrzymali, tak na luz;) WIeczorem jak foczki, rano
na kacu;)

Potem ogladaja relacje i ze zdziwienia wyjsc nie moga;)))

Kinga

1. Data: 2003-11-07 21:27:29

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

oscar napisał:

> sie
>
> Luz.
> Wiesz ze ostatnio jeden sklep sieciowy pozwal takiego mocarza
> intelektu jak ty za oczernianie na lamach usenetu?

Ale on ma prawo mieć własne zdanie o każdej osobie. Powinien podejść
obiektywnie? A da się jakoś? Mam wrażenie, że jedyną obiektywną
[teoretycznie] miarą jest test psychologiczny i ewentualnie wyroki
sądowe - innych nie ma. Ale dla Ciebie znalazłem dwie nieobiektywne
miary.

Redaktora Iksińskiego [oczywiście nie myślę o redaktorze Ibiszu - znasz
mnie, lubie odbiegać od tematu wątków - da się udowodnić ;)] nie oglądam
często.

1. Naśladownictwo - co prawda nie ma określonych [ostrych] kryteriów
naśladownictwa, ale przyjęło się, że nie naśladuje się osób kultowych,
że wspomnę o postaciach Polaków z grzywką i wąsikiem a'la Hitler
przedstawianych w naszej kinematografii jako ostatnich kretynów i
szmaciarzy. Identycznie zapewne została by oceniona osoba, która ubrała
by się w strój Papieża itp. - ostatecznie mogę złagodzić ocenę takiej
osoby, jako ostatniego buraka [osoby naśladującej Papieża].

Po premierze drugiej części Matrixa, zobaczyłem redaktora Iksińskiego w
identycznie skrojonym kaszkiecie jak bohater tegoż filmu [nie był to co
prawda płasz] - jak więc nazwać osobę ze szczytów, która stara się
naśladować kultową [dla niektórych] postać Neo poprzez ubiór? Pojawia
się również pytanie o powód naśladownictwa - przecież sam jest osobą ze
szczytów - czyżby mimo prezentacji pewności siebie na ekranie i
"podbudowy' w tabloidach, był osobą, której prawdziwy charakter ma się
nijak do przedstawianego w TV?

2. Uśmiech - dokładnie szczerzenie uzębienia.

Z psychologii zapewne wiesz, że jest to atawistyczny objaw agresji
wywołanej lękiem [szczerzenie - pomijam krzyk, bo tak to można nazwać] -
znów pojawia się skrajna nieprzystawalność odtwarzanej w TV roli w
stosunku do prawdziwego charakteru. Gdyby zaś, uśmiech był cechą
konformisty, dostosowującego się do reguł TV, to tym bardziej można
mówić o fałszu.

Podsumowując - ludzi interesuje sam fałsz - resztę tłumaczenia wykonują
samodzielnie. ;)

Flyer
ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

1. Data: 2003-11-09 12:09:21

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Zapomniałem dodać - zbyt wysoko podnoszona broda. ;)

1. Data: 2003-11-12 09:20:55

Od: "oscar" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lucjan" <l...@B...gazeta.pl> napisał w wiadomości

lucjan, ty widzisz tylko negatywy..
a ja wczoraj pierwszy raz zobaczylem III edycje i jestem
zachwycony....
niejakim Damianem "ZEN"...
No jest niesamowity...mial starcie z jakims umiesnionym zwierzakiem,
ten do niego "kurwa gosciu, sluchaj" a Damian caly czas usmiech
"slucham Cie bracie".
Po 3 minutach ze zwierzaka uszlo powietrze...
I podobno wszystkich tak miazdzy :)
No czy to nie jest piekne..na ulicy tego nie zobaczysz...ani tym
bardziej na filmie :)

oscar

1. Data: 2003-12-16 12:53:12

Od: "darek miauu" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak.

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2003-12-17 10:01:09

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"darek miauu" napisał w wiadomości

> tak.

Co "tak"?

--
Sławek

1. Data: 2003-12-17 10:07:40

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawek napisał w wiadomości news:brp9kc$8eh$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Co "tak"?

"- Po ile?
- Po dwanaście.
- Co po dwanaście?
- A co po ile?"

Frapująca rozmowa. ;)

Bacha.

1. Data: 2003-12-17 15:17:41

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Bacha" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> "- Po ile?
> - Po dwanaście.
> - Co po dwanaście?
> - A co po ile?"

-Halo, to ty?
-Nie, to ja.
-A to przepraszam.

;)
Kaska

test
O sztuce
Re: Wybrane posty..? :-/
Re: Wybrane posty..? :-/
Re: Autohipnoza - niebezpieczeństwa. [długie]