Bardzo Ważne!!!

1. Data: 2002-10-24 18:04:56

Temat: Bardzo Ważne!!!
Od: "Beta" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiecie, że kobiety po mastektomii (operacji usunięcia piersi w wyniku
wykrytego raka) nie otrzymują w ramach kasy chorych praktycznie żadnej
opieki psychologicznej, czy psychiatrycznej??? To niewiarygodne i choc
naprawde rzadko pisze na grupy musialem sie tym z wami podzielic. A rany
psychiczne po tej operacji sa naprawde ogromne, czesto goja sie duzo gorzej
niz pooperacyjne blizny. Wlasciwie jedyna pomoc na jaka moga liczyc te
Panie, to wsparcie ze strony sprzedawcow w specjalistycznych sklepach z
artykulami dla kobiet po mastektomii (nie tylko protezy, takze peruki,
kostiumy kapielowe etc) Co Wy na to???Pzdr,W

2. Data: 2002-10-24 19:43:36

Temat: Re: Bardzo Ważne!!!
Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Beta wrote:
> Czy wiecie, ?e kobiety po mastektomii (operacji usuni?cia piersi w wyniku
> wykrytego raka) nie otrzymuj? w ramach kasy chorych praktycznie ?adnej
> opieki psychologicznej, czy psychiatrycznej??? ciach Wlasciwie jedyna pomoc na
jaka moga liczyc te
> Panie, to wsparcie ze strony sprzedawcow w specjalistycznych sklepach z
> artykulami dla kobiet po mastektomii (nie tylko protezy, takze peruki,
> kostiumy kapielowe etc)

no, nie do konca. Faktycznie w ramach kasy nie ma ZADNEJ opieki
psychologicznje ale sa grupy wsparcia - tzw. Amazonki. Smutne realia
biednego kraju.
Pozdro, Vlad

3. Data: 2002-10-24 20:45:47

Temat: Odp: Bardzo Ważne!!!
Od: "Agnieszka Radziewinska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Panie, to wsparcie ze strony sprzedawcow w specjalistycznych sklepach z
> artykulami dla kobiet po mastektomii (nie tylko protezy, takze peruki,

Na szczescie pacjentki same sie organizuja i potem doswiadczone Amazonki
wspieraja inne,pomagaja walczyc z dolegliwosciami,organizuja spotkania z
lekarzami,psychologami,gimnastyke...
agra

4. Data: 2002-10-25 09:04:14

Od: "Maras" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego tak sądzisz. Czy porady psychologa i psychiatry nie są finansowane
z kasy chorych niezależnie od potrzeby ? Z praktyki wiem, że skierowanie do
psychologa bardzo łatwo dostać (o ile jest potrzebne), a do psychiatry chyba
nawet nie trzeba żadnego. O jakości nie piszę, bo nie o tym był post.

Maras

5. Data: 2002-10-25 22:05:55

Temat: Re: Bardzo Ważne!!! RAK PIERSI, AMAZONKI
Od: "Maciej Jędrzejko \(Banana Boat\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam:
http://www.woman.pl/dla_ducha/porady/telefony.php3
http://www.rakpiersi.pl/
Maciek

Użytkownik "Beta" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> artykulami dla kobiet po mastektomii (nie tylko protezy, takze peruki,
> kostiumy kapielowe etc) Co Wy na to???Pzdr,W

prosba o przetlumaczenie
co sie dzieje?
Badania przed operacją.
Gastroskopia