Bardzo dlugie rzesy - tusz

1. Data: 2003-10-14 20:58:20

Temat: Bardzo dlugie rzesy - tusz
Od: "Shent" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Panie,

Wybor tuszu do rzes zawsze jest dla mnie wielkim problemem i moze wy
poradzicie cos ciekawego.
Mianowicie posiadam dlugasne bardzo proste rzesy.
Nie da sie ich za bardzo podkrecic (probowalam zalotkami, lyzeczka, tuszami)
ani za wiele zrobic.
Tuszy wydluzajacych nie potrzebuje.
Chcialabym tusz dobry, z fajna szczoteczka, ktory mi rzes nie poskleja i
bedzie to dobrze wygladalo.

Oprocz tego marzy mi sie bialy tusz do rzes (widzialam na jakiejs reklamie).
Mozna gdzies cos takiego dostac ?

Z pozdrowieniami,
Shent

1. Data: 2003-10-14 21:01:12

Temat: Re: Bardzo dlugie rzesy - tusz
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Shent" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bedzie to dobrze wygladalo.
>
> Oprocz tego marzy mi sie bialy tusz do rzes (widzialam na jakiejs

Moze warto sie zaopatrzyc w dobry tusz i dodatkowo zalotke? na mnie zalotka
nie dziala, ale znajoma ma dlugie rzesy i proste i jej doskonale podkreca
rzesy.
A co do bialego tuszu - nie znam takiego. Lancome ma kolorowe bodajze, ale
nie bialy chyba... Biala czesc tuszu jest w Bourjois Coupe de Theatre..
mozesz ewentualnie tej czesci tylko uzyc, bez drugiej czesci - czarnej. Ale
nie wiem czy to da pozadany efekt..
Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-10-14 21:36:09

Od: "Yenefer" <y...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oprocz tego marzy mi sie bialy tusz do rzes (widzialam na jakiejs
reklamie).
> Mozna gdzies cos takiego dostac ?

Kilka lat temu (2 moze 3) Rimmel wypuscil na rynek cala serie bialych
kosmetykow (tusze kredki eyelinery cienie pudry pomadki) ale nie wiem czy
jest to jeszcze w sprzedazy. Pzdr Yenefer

1. Data: 2003-10-14 22:43:15

Od: "Blancanieves" <N...@N...PL> szukaj wiadomości tego autora

Sadia,
Czy mogłabyś ciąć cytaty? (tj. z wypowiedzi poprzednika zostawiać
tylko to do czego się odnosisz)

Pozdrawiam :)

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-10-15 05:35:16

Od: ":o\)" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialabym tusz dobry, z fajna szczoteczka, ktory mi rzes nie poskleja i
> bedzie to dobrze wygladalo

> reklamie).
srebrny tusz widzialam w Chelmie,w sklepie Mastar na Lwowskiej
a jesli chodzi o maskare idealna dla prostych i dlugich rzes- Magic Style-
ASTOR lub rimmel lengh & lift czy cos w stym stylu :o)- sama jej uzywam i
jest godna polecenia :o)

1. Data: 2003-10-15 07:13:12

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Oprocz tego marzy mi sie bialy tusz do rzes (widzialam na jakiejs
reklamie).
> Mozna gdzies cos takiego dostac ?
>
> Z pozdrowieniami,
> Shent

biały tusz ma Loeral - ta najnowsza kolekcja- nazywa sie Double extension
fajnie podkreca rzesy wydluza
pozdr
Hesia

1. Data: 2003-10-15 08:40:30

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie da sie ich za bardzo podkrecic (probowalam zalotkami, lyzeczka,
tuszami)
> ani za wiele zrobic.

A probowalas robic trwala na rzesy? Bo to podobno niezly efekt daje i nie
trzeba sie meczyc z zalotka...

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-10-15 10:42:54

Od: "Monika" <n...@p...bez.spamu.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
ja polecam pogrubialacy tusz Bourjois, jest doskonaly i ma swietna
szczoteczke, troche kosztuje bo chyba juz ponad 40 zł, ale mysle ze warto
pozdrawiam
Monika
:

1. Data: 2003-10-15 11:13:36

Od: "^..^_\)" <^..^_)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Shent" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> Tuszy wydluzajacych nie potrzebuje.
> Chcialabym tusz dobry, z fajna szczoteczka, ktory mi rzes nie poskleja i
> bedzie to dobrze wygladalo.

tusze niesklejajace rzes ma maybelline - na prawde zdziwilam sie jak uzylam,
kazda zresa oddzielnie. co prawda dluzej nei uzywalam, wiec nie wiem jak z
trwaloscia itd. ale nie skleja na pewno.

^..^_)

1. Data: 2003-10-15 13:46:23

Od: "anya_g" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Shent <s...@t...pl> wrote:

| Oprocz tego marzy mi sie bialy tusz do rzes (widzialam na jakiejs reklamie).
| Mozna gdzies cos takiego dostac ?

W katalogu Avon kampanii 22/23/2003 sa nowe kolorki tuszu Color Trend,
m.in. Silver (czyli teoretycznie srebrny, ale IMO to on biały jest).
Niestety nie wiem jak z trwaloscia itp bo nigdy go nie uzywalam, ale
kosztuje tylko 9,90 wiec chyba mozesz wyprobowac i wielkiej straty nie
bedzie :)

Ania

maseczka truskawkowa z AHA
maseczka truskawkowa z AHA