Re: Bardzo prosze xxxx

1. Data: 2005-06-05 19:48:02

Temat: Re: Bardzo prosze xxxx
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-05 21:29:00 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Jandulka* skreślił te oto słowa:

> Nie łamiesz regulaminu grupy, nie łamiesz netykiety. Naprawdę nie masz za co
> przepraszać, i to w dodatku wszystkich.

O przepraszam, moim zdaniem wysyłanie co 3 dni tego samego postu jest
najzwyczajniej w świecie zaśmiecaniem grupy. A to się kłóci z netykietą.
No ale może rzeczywiście innym to nie przeszkadza.

--
Lia

2. Data: 2005-06-05 20:02:12

Od: Olgasw <olgasw@_WYTNIJ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O przepraszam, moim zdaniem wysyłanie co 3 dni tego samego postu jest
> najzwyczajniej w świecie zaśmiecaniem grupy.

Co trzy dni - moze i tak...
Ale posty nie sa takie same... Szukane sa inne schematy.
Fakt moze i Ania powinna umiescic je w jednym poscie, ale to nie grzech
i netykieta nie jest lamana...
Moim zdaniem - najpierw dokladnie sprawdzcie - a potem piszcie...
Olgasw

3. Data: 2005-06-05 20:49:40

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najzwyczajniej w świecie zaśmiecaniem grupy. A to się kłóci z netykietą.
> No ale może rzeczywiście innym to nie przeszkadza.

Prośby o wzory są zgodne z tematyką grupy. Nie ma limitu próśb. Posty Ani
dotyczyły różnych wzorów. O co w ogóle tu chodzi?
Jandulka

4. Data: 2005-06-05 22:08:41

Od: "Moolinea" <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jandulka" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
.
> [...]

Popieram. Netykieta mówi też coś o odpowiadaniu pod postem i cięciu
cytatów... ale ja nie wiem... może się nie znam...

> Prośby o wzory są zgodne z tematyką grupy. Nie ma limitu próśb. Posty Ani
> dotyczyły różnych wzorów. O co w ogóle tu chodzi?
> Jandulka

Jandulko! Od paru miesięcy wiem dosyć dobrze, co dzieje się na grupie i
kilka razy moją
uwagę przykuły Twoje wypowiedzi. Wynika z nich dla mnie jasno, że wyznajesz
prawo,
które tylko Tobie pozwala zwracać uwagę innym (nie zawsze uprzejmie),
a jeżeli ktoś inny zwróci komuś uprzejmie uwagę, to stajesz po stronie osoby
rzekomo zaatakowanej.
Cytat? Proszę bardzo:
Moolinea:
"Jesli Aniu masz ochote zebrać całą kompletną kolekcję Lanarte czy
jakąkolwiek inną (nie wnikam w jakim celu), to rób to, prosze, we własnym
zakresie, nie angazując czasu i życzliwości grupowiczek."
Jandulka:
"Proszącego ani w ogóle nikogo nie wolno obrażać."
Zgadzam się. Nikt tu nikogo nie obraził. Czy ktoś tu użył obraźliwych słów ?
Jeśli tak, to proszę o cytat,
bo może przegapiłam
Jandulko, inne moje spostrzeżenie jest takie, że dziwnym trafem,
pomimo względnie rzadkich wypowiedzi na grupie, przyciągają Cię wątki,
gdzie pojawia się różnica zdań.
Celem jakiegokolwiek forum jest problem omówić, a Ty robisz wszystko, żeby
czasem konflikt nie został zwyczajnie
i w kulturalny sposób rozwiązany - byle tylko rozpętać wojnę...
--
Moolinea
----------------------------

begin 666 mruga.gif
M1TE&.#=A$@`2`(03`)F9F?_,`/____\``/^P`````)G,___0`/_
_`/^@`/_@
M`,^P5F=>19^.4_]I6/]3+O^';Z^EB/\P()F9F0`````````````
`````````
M`````````````````````````"'_"TY%5%-#05!%,BXP`P$````
A^00)* `3
M`"P`````$@`2`$ %;> DCF1)(FBJ'$<0$'!BSO2$*$+.YCDADXK58$A\^6:'
ME:L%,R$$A8)!P(I.!4<1:J"XL5B!P>M'^KJ,A)HHT'JI@]^VBSS
"\8*\'/UI
M%03[`@ED*2A!2BX^:74*7"MM8EE CD0$1FIG36J:(R$`(?D$"3@`$P`L`0`!
M``\`#P! !6;@)(K!$03$*"(LJ[QFX!!)J@BX`)]H,L*#X(" 2OT4AV3LY)L@
M!(6"0:>(,!@-FN^%@!V")YJ*%#:.)P?DR40P.V\X)5O\C$[EB\:
"UFHA8VU\
M70I=2A 21&(P#T)@;4TB2CR!(R$`(?D$"; `$P`L`0`!``\`#P! !6+@)(K!
M$03$*"(LJ[SF222I(MS"B]_)"!^#( &5\BD.R-BI-T$("@5#3@&5"A*]U^!W
M&J"8JA-1I3H<3R9"<66[(7>SYC,J0%9OLU;K&%/G$5L(?$@!7G$
P08F&<2-)
&8GXC(0`[
`
end

begin 666 chytry.gif
M1TE&.#EA#P`/`.4C`````/?[Q^_ZIN?ZDMSX?<SS:;7@5_K\U>[
ZKN3[EMO]
M@,_Y:[_M7+#:5:;.4/+[LO3[PNW\L^3\E]/^;<3S7KKF6:O44IS
!2^_ZJN[[
ML>W\M>;\H.'\CS@V+ X-"N3ZB.;[DT9$.?_^^/___XVN1$I',MS\@/_^^__^
M]QP;%9:Z2(BH0?GY^9&T1H2D0//S\X"?/J;-4-G]>M'^:,GY8<[
_8]S\>-+^
M: ```````````````````````````````"'_"TY%5%-#05!%,BXP`P
$````A
M^00%7@$X`"P`````#P`/```&B4"<$ <H&H=(8D P(!0,Q23@$$ D% M&PP$8
M`AX!2$2BF% JEDN7B,EH-IR.YYSN`CX#B803.HT`:!<D124F"@H=)WZ :8,`
M*"D3*8M%%0""17\`(YQ&#0`J*T4LG*4L``86`"VBFZ,L+ZBJH6N ED4-LR0P
M:T06OQ9<*B2B4I<7*JQ124)&RT-!`"'Y! 4.`#@`+ $`! `)``@```8L0)QP
K*+O1AD+%I$:S$2<W`.TVP4%KN!JEQN4"F S 5\RD9"FT-(6!Q%7>PR `.P``
`
end

5. Data: 2005-06-05 22:45:52

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message From: "Moolinea"
>Nikt tu nikogo nie obraził. Czy ktoś tu użył obraźliwych słów ? Jeśli tak,
>to proszę o cytat, bo może przegapiłam

- Proszę bardzo:
"...Ja tu widze niezły burdel...Siostry ;)
Widze że Ania nie zajmuje sie wcale haftem krzyżykowym , tylko obsępianiem
dobrych duszyczek z wzorków ... (...) Jednoczęsnie chce podkreślić, ze nie
natknełam sie na zaden post w którym osoba ta umiesciłaby jakikolwiek wzorek
na grupie i dała cokolwiek od siebie (choćby z wdzięcznosci!)"

> [...]
> a Ty robisz wszystko, żeby czasem konflikt nie został zwyczajnie i w
> kulturalny sposób rozwiązany - byle tylko rozpętać wojnę...

- Ubrał się diabeł w ornat i ogonem na mszę dzwoni (przysłowie polskie).
Jandulka

6. Data: 2005-06-06 06:29:38

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - Ubrał się diabeł w ornat i ogonem na mszę dzwoni (przysłowie polskie).
> Jandulka

Co skończyły się argumenty? Postanowiłaś odbić piłeczkę?
--
Moolinea
----------------------------

7. Data: 2005-06-06 06:34:55

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i netykieta nie jest lamana...
> Moim zdaniem - najpierw dokladnie sprawdzcie - a potem piszcie...
Dlaczego piszesz w liczbie mnogiej?
Wskaż mi miejsce w którym zarzuciłam Ani wysyłamie prosby o te same wzory.
Moze sama stosuj się do własnych zasad ("najpierw dokladnie sprawdzcie" ), a
potem dopiero dziel się nimi z innymi
--
Moolinea
GG 3326795
Google Twoim przyjacielem :)
http://szanuj.czas.innych.ag.bocznica.org

[xxx] drzewka Bonsai poszukuje
Fuchsia in watercolour - Lanarte - nowość
[patchwork] - nowa praca
(xxx)duck from popcorn bears-new!
[patchwork] male kolderki z aplikacjami