Barwinek pełny

11. Data: 2008-05-09 10:26:39

Temat: Re: Barwinek pełny
Od: "miroslaw zaniewski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na razie jesteś mi winien odpowiedź na maila ;-)

Znalazłem tylko kartkę świateczną od Ciebie, ale nie wysyłam kartek, bo życzę
wszystkim dobrze przez cały czas, było by za dużo tych kartek.
Pozdrawiam.mirek

12. Data: 2008-05-09 10:31:42

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

miroslaw zaniewski pisze:

> Znalazłem tylko kartkę świateczną od Ciebie, ale nie wysyłam kartek, bo życzę
> wszystkim dobrze przez cały czas, było by za dużo tych kartek.
> Pozdrawiam.mirek

Wczoraj wysłałem maila na konto, które masz w nagłówku.
Jeśli to nie ten, to wyślij na mój z nagłówka newsów cokolwiek,
a ja zwrotnie powtórzę maila. Chciałbym, żeby doszedł.
Krzysztof

13. Data: 2008-05-09 16:31:27

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Wczoraj wysłałem maila na konto, które masz w nagłówku.
> Jeśli to nie ten, to wyślij na mój z nagłówka newsów cokolwiek,
> a ja zwrotnie powtórzę maila. Chciałbym, żeby doszedł.

Jak na facetów, którzy się internetem posługują od dość dawna, to macie
dziwne problemy z pocztą :P

Pozdrawiam, Basia.

14. Data: 2008-05-09 21:31:47

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak na facetów, którzy się internetem posługują od dość dawna, to macie
> dziwne problemy z pocztą :P

Jak na dziewczynę masz dość dokuczliwą przenikliwość. Po prostu od miesiecy
nie zaglądałem do skrzynki z której nie korzystam. Zajrzałem i się wyjaśniło.
Pozdrawiam.Mirzan

15. Data: 2008-05-09 21:49:37

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miesiecy
> nie zaglądałem do skrzynki z której nie korzystam. Zajrzałem i się

Tylko buty wystają spod listów :)

--

Pozdrawiam!
piotrh :)

co robić ze skoszonymi chwastami i trawą !!??
suchodrzew/kamczacka -choruje?
"winogrona ozdobne" czy jak to się nazywa?
Łubin trwały
CORAZ LEPSZE !!!