Basia, Janusz......

1. Data: 2002-04-10 11:25:12

Temat: Basia, Janusz......
Od: "Olivia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brakuje mi jeszcze tylko Jerzego...
Czekałam na Was od rana! Gdzie byliście??

Pozdr.
Olivia

P.S. Dzięki za pomoc

2. Data: 2002-04-10 11:45:26

Temat: Re: Basia, Janusz......
Od: "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brakuje mi jeszcze tylko Jerzego...

Na mnie czekasz?
;-)))
--
Pozdr. Jerzy

"Poświęcaj mniej czasu na zastanawianie się, kto ma rację,
a więcej na rozważanie co jest słuszne."

3. Data: 2002-04-10 11:51:33

Od: "Olivia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Na mnie czekasz?
> ;-)))
> --
> Pozdr. Jerzy

Podpisywałeś się zawsze "Jerzy"........ Jeśli niedawno dodałeś nazwisko
to...... to TY!!!!

Olivia
P.S. Tak poważnie - od Was najwięcej można się dowiedzieć. Powinni dać Wam
jakiś medal!

4. Data: 2002-04-10 12:57:41

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olivia" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> P.S. Tak poważnie - od Was najwięcej można się dowiedzieć.
Ode mnie??? Chyba tylko tego chyba, ze nie wolno niczym brzydkim winorośli
podlewac! :-))))

Powinni dać Wam > jakiś medal!

A pewnie, że powinni! Jak każdemu! :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2002-04-10 13:38:20

Od: "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podpisywałeś się zawsze "Jerzy"........ Jeśli niedawno dodałeś nazwisko
> to...... to TY!!!!

Tak, dodałem bo jeden z bywalców ma problemy z pamięcią i nie za bardzo
wiedział z kim koresponduje.

> Olivia
> P.S. Tak poważnie - od Was najwięcej można się dowiedzieć. Powinni dać
> Wam jakiś medal!

Też możesz to wiedzieć, jak chcesz to ci podam na priv. skąd czerpię te
wiedzę.

6. Data: 2002-04-10 20:02:26

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Ode mnie??? Chyba tylko tego chyba, ze nie wolno niczym brzydkim
> winorośli podlewac! :-))))

A czymś szczególnym podlałeś? :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek, po posadzeniu pierwszych 75 krzaków...

7. Data: 2002-04-10 20:10:45

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czymś szczególnym podlałeś? :-)

Skoro ma doświadczenie, to pewnie tym co z niego się wydobyło po J-23.
;-)))))))))))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Ćwicz się w empatii. Staraj się zobaczyć rzeczy z punktu widzenia innych
ludzi."

8. Data: 2002-04-11 06:06:21

Od: "Olivia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Olivia" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ode mnie??? Chyba tylko tego chyba, ze nie wolno niczym brzydkim winorośli
> podlewac! :-))))

Widzisz Janusz? I wyszło na to, że to Ty podlewasz czymś brzydkim winorośl
!! ;)))))))))

Pozdr.
Olivia

9. Data: 2002-04-11 06:22:30

Od: "Olivia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też możesz to wiedzieć, jak chcesz to ci podam na priv. skąd czerpię te
> wiedzę.
> --
> Pozdr. Jerzy

Bardzo proszę... Dla ułatwienia dodam, że zaczęłam prenumerować
"Działkowiec" i kupiłam książeczkę "Sztuka cięcia drzew i krzewów
owocowych" - to samo wydawnictwo.
Jeśli jednak podasz mi spis lektur i zaczniesz myśleć, że w ten sposób
opędzisz się od Olivii jak od natrętnej muchy to jesteś w błędzie! :))))
Bardzo cenię Wasze (grupowiczów) rady i chyba nie można ich niczym zastąpić.
Są takie świeżutkie - prosto z Waszych "zagonków". Mam pewność, że są
sprawdzone, wypróbowane. Więc nie zbywasz mnie chyba, hę?
No to jak - pomożecie??? :)))))))

Pozdr.
Olivia

10. Data: 2002-04-11 06:27:35

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Ja nie! To Olivia ma jakieś takie dziwne ciągoty.

> Skoro ma doświadczenie, to pewnie tym co z niego się wydobyło po J-23.

Czy J-23 to Jerzy 23??? I co to jest u Ciebie to 23? I dlaczego po tym coś
się wydobywa?
Pozdrawiam ;-)
Janusz

Jugoslowianski traktorek