Bateria zlewozmywakowa jednak sie kiwa

1. Data: 2004-10-11 12:11:35

Temat: Bateria zlewozmywakowa jednak sie kiwa
Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Problem dotyczy baterii jednouchwytowej mocowanej do zlewozmywaka
nakładanego na szafkę. Zlewozmywak jest blaszany, a bateria niestety
rusza się nieco wraz z ruchami uchwytu. Jak usztywnić konstrukcję, by
zlikwidować tę irytującą elastyczność mocowania baterii?
Pozdrawiam,
Piotr

1. Data: 2004-10-11 14:38:15

Temat: Re: Bateria zlewozmywakowa jednak sie kiwa
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> wrote in message
[...]

Ja miałem u siebie taki kawałek grubej blachy, która robi za podkładkę.
Blacha odpowiednio wyprofilowana by się zmiesciła i ma ze 2-3 mm grubości.

1. Data: 2004-10-12 09:39:28

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic wrote:
> Ja miałem u siebie taki kawałek grubej blachy, która robi za podkładkę.
> Blacha odpowiednio wyprofilowana by się zmiesciła i ma ze 2-3 mm grubości.

Ja też o tym myślałem. Jak duża (w przybliżeniu) musiałaby być taka
podkładka, by spełniła swoją rolę? Kłopot w tym, że blacha zlewu jest
wyprofilowana i w kierunku prostopadłym do ściany nie ma zbyt wiele miejsca.
Piotr

1. Data: 2004-10-12 13:12:55

Od: ogryzek <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic napisalo:

> [...]
> Blacha odpowiednio wyprofilowana by się zmiesciła i ma ze 2-3 mm grubo?ci.

Ta blaszka jest we wszystkich bateriach, a przynajmniej w tych, ktore
widzialem. Problem w tym, ze niektorzy tak mocno ja dokrecaja, ze sie
wygina i jej brzegi nie przylegaja do zlewu.

.

1. Data: 2004-10-12 18:35:43

Od: Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ogryzek wrote:
> Ta blaszka jest we wszystkich bateriach, a przynajmniej w tych, ktore
> widzialem. Problem w tym, ze niektorzy tak mocno ja dokrecaja, ze sie
> wygina i jej brzegi nie przylegaja do zlewu.

Ta blaszka ma rozmiary zbliżone do baterii i nie usuwa problemu. Bateria
siedzi mocno, ale blacha zlewozmywaka się wygina.
Piotr

Gdzie najtaniej meble Black Red White w W-wie ?
Gazowy piec C.O. i ekonomiczna temp
Grzejnik na prąd - jaki?
Trojmiasto - kuchnie
Zmywarka - Suszenie