Bawcie się dobrze

1. Data: 2003-08-02 11:31:47

Temat: Bawcie się dobrze
Od: "Agata N." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Żegnam,
dziękuję nielicznym pozostałym za smakowite przepisy. To, co się tu dzieje
przestało mnie bawić. Nie zabierałam głosu w czczych dyskusjach, myślałam,
że się to skończy... A zrobiło się jedno wielkie bagno. Niszczyć jest bardzo
łatwo, żadna sztuka. Do takich typków można czuć tylko litość. Nigdy w życiu
nic nie stworzą. Nie każdy został obdarzony choćby szczyptą kreatywności.
Daj Boże zdrowie.
Może robale i inne tałatajstwo wyzdychają po wakacjach, zobaczymy.
Pozdrawiam "pozostałych przy życiu", Agata

1. Data: 2003-08-02 11:39:15

Temat: [spam] Re: Bawcie się dobrze
Od: "earthworm" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata N." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nigdy w życiu nic nie stworzą. Nie każdy został obdarzony choćby szczyptą
kreatywności.
Zamiast biadolić, trzeba było samej pokazać swoją kreatywność.
Żegnaj, nie wnosiłaś zbyt wiele do życia grupy. Zaliczyłbym Cię do biorców,
a nie dawców.
earthworm

1. Data: 2003-08-02 11:40:59

Temat: Re: Bawcie się dobrze
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przestało mnie bawić. Nie zabierałam głosu w czczych dyskusjach, myślałam,
> że się to skończy... A zrobiło się jedno wielkie bagno.

agatko - takie zegnanie sie jest imo zalosne:( przeciez mozna splonkowac
tych gosci, nie czytac ich maili, nie odpowiadac. nadal sa tu smakowite
przepisy, tylko trzeba chceci szukac. a takie ostentacyjne pozegnania to
tylko triumf dla malutkich. wiec, jesli naprawde ktos nie chce czytac, to
niech wyjdzie po angielsku. gdyby wszyscy stali bywacy olali trolli, to
grupa tetnila by swoim dawnym zyciem!

1. Data: 2003-08-02 11:54:02

Od: "earthworm" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> agatko - takie zegnanie sie jest imo zalosne:(
Masz rację reno, to co te panie tu robią jest tylko żałosne.
[..]
> a takie ostentacyjne pozegnania to tylko triumf dla malutkich.
Dla tych co się żegnają.

> wiec, jesli naprawde ktos nie chce czytac, to niech wyjdzie po angielsku.
Ale do tego to trzeba mieć kindersztubę!

> gdyby wszyscy stali bywacy olali trolli, to grupa tetnila by swoim dawnym
zyciem!
No cóż wszyscy tzw. stali bywalcy dali się poprzez priva zmanipulować p.
Bassett. Po drugie jeśli ktoś identyfikuje się z grupą, to jej nie opuszcza
w momencie, gdy ta potrzebuje obrony przed zagrożeniem. Życie zweryfikowało
tzw. najsympatyczniejszą grupę. Nie ma takiej grupy - była tylko koteria,
która wyemigrowała na Yahoo. Teraz grupa tworzy się od nowa. Spośród tych co
pozostali i nie brużdżą takimi wypowiedziami jak Agata N. . No niestety
takich wypowiedzi będzie jeszcze przez pewien czas dużo, bo będa je
generować "obrażone kucharki" z prywatnej grupy p. Bassett, z nią na czele.
Ale na Boga, przecież te kilkanaście osób, to nie jedyne osoby, które
potrafią gotowac w tym kraju. One mogą zawsze wrócić. Dala p. Bassett nie ma
powrotu już na pl.rec.kuchnia. I ona będzie robiła wszystko, aby tamte osoby
utrzymać przy sobie, a tu wytwarzać niemiłą atmosferę. Ale nic to. Mamy po
prostu dużo do zrobienia.
earthworm

1. Data: 2003-08-02 12:17:43

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "earthworm" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> No cóż wszyscy tzw. stali bywalcy dali się poprzez priva zmanipulować p.
> Bassett.

skad wiesz? ja jestem stalym bywalce i nie dostalam zadnej propozycji od
magdy.

1. Data: 2003-08-02 12:23:57

Od: "earthworm" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "earthworm" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> skad wiesz? ja jestem stalym bywalce i nie dostalam zadnej propozycji od
> magdy.
Może nie byłaś zbyt aktywna w wazeliniarstwie. Ale możesz do niej napisać i
poprosić o wpuszczenie. Po krótkim przesłuchaniu otrzymasz "permit"
dżdżownica
ps
>Powysylalam zaproszenia na nowa grupe do wielu osob, ale wiele z tych
>adresow odbija, maja w sobie NOSPAM albo inne detale, ktorych mi sie nie
>udalo wylowic, wiec czesc tych zaproszen nie dotarla, stad tu ponawiam
zaproszenie.
m...@o...com

1. Data: 2003-08-02 12:32:29

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może nie byłaś zbyt aktywna w wazeliniarstwie. Ale możesz do niej napisać
> poprosić o wpuszczenie. Po krótkim przesłuchaniu otrzymasz "permit"

e tam, tu mi nadal dobrze:) a kto konkretnie odszedl?

1. Data: 2003-08-02 12:42:00

Od: "earthworm" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "earthworm" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> e tam, tu mi nadal dobrze:) a kto konkretnie odszedl?
Kilka osób żegnało się oficjalnie - jak Agata N. Odeszła "gasząc światło"
pani Profesor cherokee gd (od której się wszystko zaczęło i to jest
absolutny bonus tej niemiłej sytuacji ) Reszta jest rozkraczona i kracze jak
te wrony. Definitywnie na nie określił się Waldek Krzok, Władysław Łoś,
Marcin E. Hamerla. hrehrehre wychodzi na to, że faceci nie chcą brać udziału
w tej zadymie. Ania Ladorucka się waha, ale bliżej jej prk niż do Yahoo.
sytuacja się wyklaruje, jak ludzie wrócą z urlopów i zaczną jesienią
"koncertować" w kuchni. Jesień - ta boska pora zapachów i arcydzieł
kuchennych.
Pozdrawiam
dżdżownica

1. Data: 2003-08-02 14:52:24

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

rena <r...@p...pl> wrote:

> Użytkownik "earthworm" <d...@a...pl> napisa" w wiadomości

> skad wiesz? ja jestem stalym bywalce i nie dostalam zadnej propozycji od
> magdy.

Jakiej propozycji?

Wladyslaw

1. Data: 2003-08-02 15:02:13

Od: "earthworm" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisal w wiadomosci
> Jakiej propozycji?
Zaproszenia na dwór, Wladyslawie! Niektórzy dostali, inni moga zalomotac do
bram. A moze bedzie im dane?
dzdzownica

Jak przyrządzić karpia nietradycyjnie?
jeszce raz ja - o co chodzu na tej grupie ?
Galaretkowiec [P]
A może ktoś ma lepszy przepis?
co zrobic z aronii