Baza pod cieie - w jakiej kolejnosci?

1. Data: 2004-10-29 13:18:38

Temat: Baza pod cieie - w jakiej kolejnosci?
Od: "::: Solana :-)" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Zakupilam niedawno baze Elizabeth Arden Eye-Fix Primer. Sprawuje sie dobrze.
Teraz mam dylemat. W ktorym momencie trzeba ja nalozyc?
Wymienie wszystkie mozliwe produkty, choc nigdy nie stosuje ich na raz:

krem do twarzy
krem do oczu
podklad
puder
baza pod cienie
cien
czarna kredka
tusz do rzes

Napisalam je w pewnej logicznej dla mnie kolejnosci i mam watpliwosci.
Czy uzycie bazy wyklucza uzycie wczesniej kremu do oczu?
Co z podkladem i pudrem: czy mozna nalozyc je w sladowych ilosciach tez
na powieki, jesli sie uzywa bazy? Co najpierw w takim przypadku: podklad
i puder czy baza?

Pozdrawiam :-)
magda
www.busk.net/uroda

1. Data: 2004-10-29 14:10:08

Temat: Re: Baza pod cieie - w jakiej kolejnosci?
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "::: Solana :-)" <s...@h...com> napisal w
wiadomosci news:cltfmh$8q9$1@news.onet.pl...

IMHO to idzie tak:

1. > krem do twarzy
2. > krem do oczu

W obojetnej kolejnosci, potem pójscie do kuchni i zrobienie sobie kawki,
zeby kremy mialy chwilke na wchloniecie

3. > baza pod cienie
4. > podklad
5. > puder

Najpierw baza, bo równiez ma szanse lekko sie wchlonac, gdy czlowiek sie
zajmuje starannym rozprowadzaniem podkladu. Potem puder, którym równiez
mozna musnac lekko powieki, ale przy bazie nie jest to konieczne. Natomiast,
gdy sie nie jest szczesliwa posiadaczka jakiejs bazy pod cienie, to wówczas
uzasadnione jest musniecie powieki podkladem lub korektorem i zmatowienie go
pudrem. Ale uwaga - nie kazdy podklad czy korektor nadaje sie do tej roli.
Niektóre same z siebie zbieraja sie w zalamaniach powieki, wiec co dopiero
wymagac od nich, zeby zapobiegly temu w przypadku cieni. Dlatego tez uwazam,
ze w przypadku posiadania specjalnej bazy pod cienie lepiej nie dawac juz na
to podkladu, bo mozna tylko zepsuc efekt bazy i niepotrzebnie obciazac
powieke. Puder matujacy moze byc, ale nie musi - bazy same w sobie sa
matujace.

6. > cien
7. > czarna kredka
8. > tusz do rzes

Tu wiadomo. Dodam jednak, ze sama niedawno sie przekonalam o czyms, co
czesto pisza w róznych poradnikach makijazu. Otóz czarna kreska, zwlaszcza
na dolnej powiece, wyglada o niebo lepiej, gdy jest wykonana cieniem
nalozonym odpowiednio precyzyjnym pedzelkiem. Kazda kredka wymieka ;) Ja
mam jakis najwzyklejszy czarny cien, a swietny pedzelek - kupilam w
Sephorze. Maly, stozkowoto zakonczony, kosztowal ok 20 zl, ale mysle, ze
warto tyle wydac. Chyba nawet byl opisany jako pedzelek do ust, ale swietnie
sie sprawdza w obrysowywaniu konturu oczu.

> Czy uzycie bazy wyklucza uzycie wczesniej kremu do oczu?

Wedlug mnie nie. Baza nalezy jednak bardziej do "kolorówki" niz do
kosmetyków pielegnacyjnych. Zdecydowanie dobrze jest przed wszelkim
malowaniem sie nalozyc krem - chocby nawilzajacy czy ochronny, itp. Tak wiec
zdecydowanie uwazam, ze pod baze nalezy polozyc jakis krem.

> Co z podkladem i pudrem: czy mozna nalozyc je w sladowych ilosciach tez
> na powieki, jesli sie uzywa bazy? Co najpierw w takim przypadku: podklad
> i puder czy baza?

W tej kwestii sie juz wypowiedzialam wyzej. Tak to wynika z mojego
doswiadczenia :)

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-10-29 14:39:39

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

::: Solana :-) <s...@h...com> napisał(a):
> krem do oczu

zastanawia mnie ten krem do oczu, bo ja staram się do oczu nie wkładać
żadnych kremów, może to jedynie je podrażnić. większość kremów jest
przeznaczona pod oczy ;) ew. na powieki. a skoro na twarz nakładasz krem, a
na to bazę czy podkład, to na powiekach można zrobić tak samo.

1. Data: 2004-10-29 20:55:20

Od: "::: Solana :-)" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

justa wrote:
> zastanawia mnie ten krem do oczu, bo ja staram się do oczu nie wkładać
> żadnych kremów, może to jedynie je podrażnić. większość kremów jest
> przeznaczona pod oczy ;) ew. na powieki.

Bardzo mozliwe ;-) Nie musze (jeszcze!) uzywac, choc na wszelki wypadek
juz zagoscil w mojej kosmetyczce :-)

magda

1. Data: 2004-10-29 21:06:37

Od: "::: Solana :-)" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus wrote:

> W tej kwestii sie juz wypowiedzialam wyzej. Tak to wynika z mojego
> doswiadczenia :)

Ok, dzieki, chyba musze to sobe wydrukowac :-)
Pozdrawiam!
magda :-)

1. Data: 2004-11-03 10:38:06

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

::: Solana :-) wrote:
> Ok, dzieki, chyba musze to sobe wydrukowac :-)

Ja wlasnie to zrobilam ;-)

--
Kometa
"Co to jest - po niebie lata i Kometa sie nazywa?"

"mokre cienie" ktore to???
mandaryny ni ma (avon senses)?
tantuum rosa?
info o obnizce revlonu - wroclaw
Co bardziej sprzyja urodzie ruch czy wprost przeciwnie drzemka?