Baza pod cienie Artdeco-gdzie?Wawa

1. Data: 2008-02-18 10:52:26

Temat: Baza pod cienie Artdeco-gdzie?Wawa
Od: gogi <g...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wpadam wczoraj do Sephory po moja ulubiona baze a tu panie
sprzedawczynie patrza na mnie jak na dziwaka i mowia ze oni tych
kosmetykow nie maja...zawsze kupowalam te baze w sephorze...
W Krk to wiem gdzie sie w nia zaopatrzyc ale w Wawie to nie mam
zielonego pojecia.
Moze ktoras z Was sie orientuje.
Asia

2. Data: 2008-02-18 12:35:29

Temat: Re: Baza pod cienie Artdeco-gdzie?Wawa
Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gogi" <g...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> maja...zawsze kupowalam te baze w sephorze...
> W Krk to wiem gdzie sie w nia zaopatrzyc ale w Wawie to nie mam
W Galerii Centrum mają kolorówkę Ardeco!
Jolka

3. Data: 2008-02-18 16:15:30

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> maja...zawsze kupowalam te baze w sephorze...
> W Krk to wiem gdzie sie w nia zaopatrzyc ale w Wawie to nie mam

Ja kupowalam w drogeri Douglas http://www.douglas.pl/

Pozdrawiam
Beata

loreal casting
[Allegro] Naturalne masło karite (shea) w dobrej cenie!
cellulit
majowka z jogicznym masazem tajskim Drawsko Pomorskie joga masaz kurs szkolenie szkola masaze tajskie kursy masazy tajskich warszawa
SPA ?