Baza pod cienie gł. do Krusz. :)

1. Data: 2005-02-15 05:33:23

Temat: Baza pod cienie gł. do Krusz. :)
Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

ostatnio zanabyłam Lumene, poużywałam i komentuję.
Plusy: generalnie przedłuża trwałość cieni, nie osypują się, nie wałkują,
równo rozprowadzają (cienie Inglota siedzą przez wieki).
Minusy: nie jest kompatybilna ze wszystkimi cieniami (nie chce grać z wibo,
paulą, choć z tej półki cenowej daje radę z adosem. Wybór przypadkowy)

Nakładanie milimetra (jaksugerowała mi tuż po zakupie Svenja) jest nieco
ryzykowne - ilość powinna być nieco większa, to przedłuża trwałość cieni,
oczywiście wszystko na wyczucie. Poza tym jest oczywiście wydajna. Używam od
marca i nie zauważyłam ubytku w tubce. I bardziej higieniczna niż AD,
wyciska się na paluszek, a nie wsadza ów do słoika ;)
Cóż, początkowo zraziłam Kruszyznę do zmiany ArtDeco na Lumene, ale i ta nie
jest zła. Nie używałam np. z Ruby Rose, chociaż i do tego się przygotowuję,
ale na razie takiego porównania nie mam. Cóż, dla osoby, której cienie się
wycierały wcześniej, niż zdążyła nałożyć (np. ja), to będzie znaczna poprawa
:)

Czarnulka

1. Data: 2005-02-17 10:44:18

Temat: Re: Baza pod cienie gł. do Krusz. :)
Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Czarnulka" <p...@b...pl> wrote in message
> Nakładanie milimetra (jaksugerowała mi tuż po zakupie Svenja) jest nieco
> ryzykowne - ilość powinna być nieco większa, to przedłuża trwałość cieni,

Jak ja naloze wiecej to mi sie walkuje i robi sie wszystko straszliwie
tluste :-) Po prostu cieniutka warstewka na cala powieke i czekam az troche
przeschnie.

svenja s.

1. Data: 2005-02-17 11:27:29

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-15 06:33,Użytkownik Czarnulka ziewnął szeroko i rzekł:

> [...]
> wycierały wcześniej, niż zdążyła nałożyć (np. ja), to będzie znaczna poprawa

Dzięki za pamięć! Właśnie skończyła mi się moja baza AD i po prostu
MUSZĘ kupić jakąś następną, bo bez niej, tak jak u ciebie, zanim nałożę
do końca cienie, już się robi piękna kreska :// i tylko kreska.
Może jednak skuszę się na Lumene :)
Niepokoi mnie tylko, że nie jest "kompatybilna", jak to określiłaś :),
ze wszystkimi cieniami. Ja mam Ruby Rose i jeśli się okaże, że właśnie
one są takie pechowe, to będzie kiepsko :)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-18 06:10:08

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszyzna"

> Dzięki za pamięć! Właśnie skończyła mi się moja baza AD i po prostu
> MUSZĘ kupić jakąś następną, bo bez niej, tak jak u ciebie, zanim nałożę
> do końca cienie, już się robi piękna kreska :// i tylko kreska.

No to tak jak u mnie.

> [...]
> ze wszystkimi cieniami. Ja mam Ruby Rose i jeśli się okaże, że właśnie
> one są takie pechowe, to będzie kiepsko :)

To problem, ale nie pozostaje mi wciąż metodą prób i błędów szukać tych
współgrających :)
W końcu i ja kupię paletę RB, najlepiej tę 49 ;) Kusi mnie okropnie! A jak
kupię, to musi (!) być kompatybilna.
No, i jakby nie patrzeć jest 2 razy większa niż AD (ciekawe jak to się
przekłada na zużycie) :)

Czarnulka

1. Data: 2005-02-18 06:11:51

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Svenja Svensson"

> Jak ja naloze wiecej to mi sie walkuje i robi sie wszystko straszliwie
> tluste :-) Po prostu cieniutka warstewka na cala powieke i czekam az
troche
> przeschnie.

Rozumiem. Też tak próbowałam, ale okazało sie, że baza nie jest dskonale
rozciągliwa i dowolnie mała ilość się po prostu nie rozsmaruje na powiece :)
Po prostu każdy musi sobie doświadczeniem wypracować taką wielkość, żeby się
sama baza nie wałkowała, a żeby spełniała zadanie :)

Czarnulka

1. Data: 2005-02-18 12:22:21

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-18 07:10,Użytkownik Czarnulka ziewnął szeroko i rzekł:

> W końcu i ja kupię paletę RB, najlepiej tę 49 ;) Kusi mnie okropnie! A jak
> kupię, to musi (!) być kompatybilna.

Tę właśnie mam :) Jak szaleć to szaleć.
> No, i jakby nie patrzeć jest 2 razy większa niż AD (ciekawe jak to się
> przekłada na zużycie) :)

Otóż to! Bazę AD miałam ponad półtora roku, zanim w końcu mi się
skończyła. Ale podejrzewam, że była bardziej, hmm, zwarta niż ta Lumene.
Ciekawe. WIesz co, zachęciłaś mnie, połażę za Lumene :)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-19 07:04:48

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszyzna"

> Tę właśnie mam :) Jak szaleć to szaleć.

W sumie to nie aż takie szaleństwo - w moim grajdołku kosztuje 18 zł i mogę
piechotą przynieść do domu :)

> Otóż to! Bazę AD miałam ponad półtora roku, zanim w końcu mi się
> skończyła. Ale podejrzewam, że była bardziej, hmm, zwarta niż ta Lumene.
> Ciekawe. WIesz co, zachęciłaś mnie, połażę za Lumene :)

Trudno mi powiedzieć, jaki jest AD, ale jak pierwszy raz wycisnęłam z tubki
Lumene (podeszłam do tego ostrożnie, bojąc się rozchlapania na pół pokoju),
to wydawała mi się twarda i zastanawiałam się, jak to się rozsmaruje na
powiece. Ale okazało się, że przy nakładaniu jest bardzo delikatna i
pudrowa, bardzo ładnie matowi. Także muszę przyznać, że Lumene też jest
raczej zwarta.
Co do kupowania - w Warszawie sprzedawcy raczej nie wiedzieli, o co pytam,
więc poszłam z polecenia Svenji do Natury. W najbliższej mi (Metro Centrum w
Wawie) było jedno opakowanie, które sobie zabrałam, potem ze dwa tygodnie
nie było, potem znowu stało jedno opakowanie... Dziwne to trochę dla mnie,
ale ważne, że na nią trafiłam :)

Aha, wspominałaś kiedyś o cieniu Inglota, który wygląda jak płynne złoto.
Miałam nawet zanotować, ale mi wypadło, a teraz nie chce mi sie grzebać w
archiwum z wakacji. Podziel się, dobra duszo :)

Czarnulka

1. Data: 2005-02-21 10:21:34

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-19 08:04,Użytkownik Czarnulka ziewnął szeroko i rzekł:

> [...]
> powiece. Ale okazało się, że przy nakładaniu jest bardzo delikatna i
> pudrowa, bardzo ładnie matowi. Także muszę przyznać, że Lumene też jest

Acha, no to nie powinno być problemu. A ile dałaś za tę bazę? 25 zł?

> [...]
> nie było, potem znowu stało jedno opakowanie... Dziwne to trochę dla mnie,

Ja mam tak ze trzy "obczajone" drogerie, gdzie ta baza AD jest. Co do
Lumene, będę musiała się rozejrzeć. W sumie nie jest to towar jakoś
szczególnie chodliwy. Póki nie zajrzałam na p.r.u. nie miałam bladego
pojęcia, że istnieje coś takiego, jak baza pod cienie. W rozpaczy
chciałam już wszystkie cienie powyrzucać, ale na szczęście zaczęłam
czytać grupę :)

> Aha, wspominałaś kiedyś o cieniu Inglota, który wygląda jak płynne złoto.
> Miałam nawet zanotować, ale mi wypadło, a teraz nie chce mi sie grzebać w
> archiwum z wakacji. Podziel się, dobra duszo :)

Pewnie że się podzielę ;) Cień nr 38. Normalnie złote złoto. Świetnie
wygląda na powiece solo, ale bardzo ciekawy efekt daje też pomalowanie
oka jednym cieniem i zrobienie na środku powieki złotej kropki.
Spojrzenie jest wtedy rozświetlone. No, błysk w oku :) Cień jest
barrrrrrrdzo perłowy, ale na dzien też fajnie wygląda.

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-02-21 21:34:18

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja mam tak ze trzy "obczajone" drogerie, gdzie ta baza AD jest. Co do
> Lumene, będę musiała się rozejrzeć. W sumie nie jest to towar jakoś
> szczególnie chodliwy.

Spróbuj w 'naturze' na drukarskiej. Tam kupiłam bazę pod podkład Lumene,
więc pod cienie też powinna być.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-02-22 07:21:21

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszyzna"

> Acha, no to nie powinno być problemu. A ile dałaś za tę bazę? 25 zł?

35 :)

> [...]
> pojęcia, że istnieje coś takiego, jak baza pod cienie. W rozpaczy
> chciałam już wszystkie cienie powyrzucać, ale na szczęście zaczęłam

Me to, zresztą to samo mam w wielu innych przypadkach - np. dziwnie
zachowującej się cery (rozbłyszczanej przy każdej okazji, kiedy powinna być
matowa), dziwnej reakcji na kremy (przesuszanie, zatykanie porów) :) A już
myślałam, że jestem genetyczną pomyłką ;)

> [...]
> kropki. Spojrzenie jest wtedy rozświetlone. No, błysk w oku :) Cień jest
> barrrrrrrdzo perłowy, ale na dzien też fajnie wygląda.

Miodzio. Jak tylko wylezę spod kołdry, natychmiast zanabędę ;)
Strasznie dziękuję!

Czarnulka

Laski z urody
antidral