Beata Krupska

1. Data: 2006-10-28 17:53:36

Temat: Beata Krupska
Od: "Mariusz" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
poszukuję informacji o Beacie Krupskiej autorce bajek dla dzieci.
Czy ktoś z Was orientuje się w jakim wieku ta pani jest, z jakiego
miasta pochodzi i czy w ogóle jeszcze żyje ?
Przepraszam, jeżeli tą panią urażam, ale naprawdę w Internecie nic
niemożna znaleźć o tej pani.
Piszę pracę magisterską na temat jej twórczości. Z góry
dziękuję za jakiekolwiek wskazówki.

Pozdrawiam
Mariusz

2. Data: 2006-10-29 08:04:07

Temat: Re: Beata Krupska
Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10/28/2006 7:53 PM, Mariusz wrote:
> Witam serdecznie,
> poszukuję informacji o Beacie Krupskiej autorce bajek dla dzieci.
> Czy ktoś z Was orientuje się w jakim wieku ta pani jest, z jakiego
> miasta pochodzi i czy w ogóle jeszcze żyje ?

Ale rozumiem, że zanim zacząłeś zadawać te dzikie pytania tutaj, to
wpadłeś na to, żeby zapytać wydawcę, czyli ostatnio Prószyńskiego? Nie
wiem, czy podaliby Ci dane Autorki, ale zapewne przekazaliby Jej, że tak
utalentowany młody człowiek chce o niej napisać.

--
Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
"- Proszę pokazać język. Proszę powiedzieć trzydzieści trzy. Oddychać.

3. Data: 2006-10-29 09:50:22

Od: "Mariusz" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiem, czy podaliby Ci dane Autorki, ale zapewne przekazaliby Jej, że tak
> utalentowany młody człowiek chce o niej napisać.

Dlaczego od razu dzikie ? Jestem na tyle utalentowanym młodym zdolnym
człowiekiem, że wpadłem na to aby zapytać wydawcy. Skoro zadaje to
pytanie na grupie dyskusyjnej to mam powód, ale dziękuję za dobre
chęci.

Pozdrawiam
Mariusz

4. Data: 2006-10-29 10:10:45

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 29 Oct 2006 10:50:22 +0100, Mariusz <m...@g...com>
wrote:

> [...]
> człowiekiem, że wpadłem na to aby zapytać wydawcy. Skoro zadaje to
> pytanie na grupie dyskusyjnej to mam powód, ale dziękuję za dobre

Nauczka na przyszłość - zadawaj pytania odrazu sygnalizując co już wiesz i
co zrobiłeś. Inaczej ryzykujesz że będziesz potraktowany jak ktoś liczący
na to, że inni zrobią wszystko za niego. Bez obrazy, ale ja tak odebrałem
Twój post.

A z tym brakiem czegolowkiek w internecie też przesadziłeś. 5 minut i
wiem, że pisała scenariusze i dialogi do kreskówek, współpracowała z
telewizją i Studiem Filmów Rysunkowych z Bielska-Białej. Jest sporo nitek,
trzeba za nie ciągnąć.

Borek
--
http://www.chembuddy.com
http://www.ph-meter.info

5. Data: 2006-10-29 11:00:14

Od: "Mariusz" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiem, że pisała scenariusze i dialogi do kreskówek, współpracowała z
> telewizją i Studiem Filmów Rysunkowych z Bielska-Białej. Jest sporo nitek,

Proszę czytać ze zrozumieniem. Napisałem poszukuję informacji o
Beacie Krupskiej, a nie o jej twórczości. Interesuje mnie jej
życiorys, jej sposób patrzenia na świat, jej inspiracje, wywiady z
nią. Post powinien być treściwy i do tego się stosuję.

Pozdrawiam
Mariusz

6. Data: 2006-10-29 11:01:59

Od: "Old Rena" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> napisał:
[ciach]
> A z tym brakiem czegolowkiek w internecie też przesadziłeś. 5 minut i
> wiem, że pisała scenariusze i dialogi do kreskówek, współpracowała z
> telewizją i Studiem Filmów Rysunkowych z Bielska-Białej.[...]

Aha, a urodziła się w 1952 roku, młoda osoba :)
http://members.chello.pl/j.uhma/spisba.html

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

7. Data: 2006-10-29 11:08:25

Od: "Old Rena" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz <m...@g...com> napisała:
> Prosz=EA czyta=E6 ze zrozumieniem. Napisa=B3em poszukuj=EA informacji o
> Beacie Krupskiej, a nie o jej tw=F3rczo=B6ci. Interesuje mnie jej
> =BFyciorys, jej spos=F3b patrzenia na =B6wiat, jej inspiracje, wywiady z
> ni=B1. Post powinien by=E6 tre=B6ciwy i do tego si=EA stosuj=EA.

Najwyraźniej nie przeczytałeś Borka ze zrozumieniem. Nie podałeś istotnych dla
nas informacji: co już przejrzałeś, gdzie dotarłeś.
Ja napiszę Ci treściwie: źródeł szukaj poza internetem. Na papierze. Zacznij
od "Bibliografii zawartości czasopism". Od roku, w którym zadebiutowała. Od
lat, w których po raz pierwszy wydawano jej kolejne książki. Może trafisz na
ślad wywiadów.

To pa!
EOT
--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

8. Data: 2006-10-29 11:22:53

Od: "Mariusz" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lat, w których po raz pierwszy wydawano jej kolejne książki. Może trafisz na

A ja sądziłem,że konkretyzm to domena mężczyzn ;).
Ochh....człowiek całe życie uczy się. Dziękuję za wskazówki.
Już to wszystko uczyniłem. Skoro w Bibliotece Narodowej niczego
konkretnego nie znalazłem, to został mi tylko Internet. Informacja o
jej dacie urodzenia jest dość cenna. W tej chwili po prostu
najchętniej nawiązałbym z tą osoba kontakt.

Dziękuję i pozdrawiam
Mariusz

9. Data: 2006-10-29 12:21:23

Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10/29/2006 10:50 AM, Mariusz wrote:

> [...]
> człowiekiem, że wpadłem na to aby zapytać wydawcy. Skoro zadaje to
> pytanie na grupie dyskusyjnej to mam powód, ale dziękuję za dobre

No bo widzisz, wpadasz tak i ni stąd ni zowąd pytasz, ile autorka ma lat
i czy jeszcze żyje. Dla mnie to jest dzikie. Rozumiem, żebyś zapytał,
czy ktoś ją zna i kiedy ma urodziny, bo chcesz posłać kwiaty albo
czekoladki (za "Sceny z życia smoków" sam bym Jej posłał) i nie wiesz co
woli, ale żeby tak od razu o wiek i inne kwestie ostateczne pytać... Że
niby jak ktoś nie ma swojej strony domowej w internecie, to już nie
istnieje?

Ja w każdym razie mam nadzieję, że Beata Krupska żyje i niech jej tak
zostanie do 120 lat.

A może pochwalisz się nam, co odpowiedział Prószyński (i s-ka)? To
daruję Ci taką samą dyskusję na pl.rec.ksiazkim choć widzę, że nie
lubisz koszystać z dobrych rad??

--
Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
"U nas się na wszelki wypadek jednemu i drugiemu odrąbuje głowę. Nuż

10. Data: 2007-07-15 09:58:48

Temat: smoki
Od: b...@i...no-spam.invalid (beata krupska) szukaj wiadomości tego autora

Szanowny panie!
Mo?e ju? pan napisa? swoja prac? - dopiero teraz dowiaduj? si?, ?e s?
ludzie którzy mnie szukaj?. ma pan racj? ?e nie ma o mnie informacji,
bo istniej? poza systemem - nie nale?? do zwi?zków twórczych, nie by?o
?adnych recenzji, wywiadów, wiele lat sp?dzi?am poza Polsk?. Ale
?yj?, istniej?, mam si? dobrze i w?a?nie przymierzam sie do wznowienia
swoich ksi??ek i wydania nowych (m.in. Sceny z ?ycia smoków 2, Smoki w
Egipcie, Homo Cap, i inne). Prosz? informowaae o mnie moich innych
czytelników, a od Wydawmictwa Prószy?ski jak najdalej, bo to
nieuczciwi ludzie, którzy informuj? np. ?e wyjecha?am z Polski na
zawsze!!! Nie wspomne ju? o tym co zrobili z moich Smoków w swoim
wydaniu - bez mojej wiedzy i zgody! Pozdrawiam Pana serdecznie i
wszystkim wiernym czytelnikom przekazuj? ?e "Ka?dy ma swojego
smoka, którego si? boi i swoj? ?ab?, która przed nim ucieka!"

Beata Krupska cell ph.0660-153-400

ilosc lekcji u ucznia klasy 3 podstawowki
Tragedia gimnazjalistki - co mowic dzieciom?
tragedia gimnazjalistki trochę z innej strony
amerykanizacja
Graj w gry online i wygrywaj nagrody!