Beata od wzorow

1. Data: 2003-05-18 13:58:07

Temat: Beata od wzorow
Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane kolezanki. Wysylam wam wzory zgodnie z obietnica, ale okazuje sie, ze
niektore z Was nie odbieraja. Wobec tego zastanawiam sie jak umiescic
schematy w sieci. Powiedzmy na pare dni. Pomyslalam o rosyjskiej 7-ce ale nie
wiem jak tam umiescic strone. Moze podpowiecie mi.
Beata

1. Data: 2003-05-18 15:39:14

Temat: Re: Beata od wzorow
Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> wiem jak tam umiescic strone. Moze podpowiecie mi.

Popieram nie tylko dlatego, że jestem niektóra. Cieszę się, że i my coraz
więcej pokazujemy na 7ya.ru. Pusiu biedna, jak Twoja strona?
Jandulka

1. Data: 2003-05-18 18:40:52

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest prosty sposób........zakladasz konto......np. na go2(20MG) wrzucasz
tam wzorki.....i zainteresowanym podajesz hasło i login i bezpośrednio ze
skrzynki pobierają..jak tak mam 4 konta-przechowalnie jak na to
mówię..........aha.tylko nie ustawiaj tego konta u siebie w outlooku bo Ci
będzie wracać to co wyślesz

:)))......pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2003-05-19 07:56:16

Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bos" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> skrzynki pobierają..jak tak mam 4 konta-przechowalnie jak na to
> mówię..........aha.tylko nie ustawiaj tego konta u siebie w outlooku bo Ci

Z kontami czasem jest problem, bo nie akceptują dużych załaczników. Ja wzory
udostępniałam poprzez edysk (www.edysk.pl), dają darmowe 20 MB.

Kasia

1. Data: 2003-05-19 08:24:05

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomyslalam o rosyjskiej 7-ce ale nie
> wiem jak tam umiescic strone. Moze podpowiecie mi.
> Beata

Napisz na priva lub na GG(wieczorem),Podpowiem Ci co i jak:))
Pusia
p...@p...onet.pl
GG 3050843

1. Data: 2003-05-19 08:26:45

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusiu biedna, jak Twoja strona?
> Jandulka

A moja stronke i ponad 200 schematow wcielo na dobre,administrator nie umie
jej odzyskac.Tak wiec musze od nowa powrzucac ale na pewno potrwa to
kilka,jak nie kilkanascie godzin wiec zabiore sie do tego stopniowo,moze od
dzisiejszej nocy...
Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata

3D xxx