Będzie się działo dopiero.

101. Data: 2020-03-27 14:02:56

Temat: Re: Będzie się działo dopiero.
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.03.2020 o 16:59, Budzik pisze:

> Najbardziej popularny powód nie wykupowania leków to:
> - nie stac cie
> - symulujesz chorobe
>
> Ale przeciez lekarz nie ma dostepu do realizacji twoich recept.
> Ma natomiast do nich dostep NFZ, tak samo jak miał przed erecepta.

A te mniej popularne? Np co ty powiesz "swojemu" lekarzowi który ci z
uporem maniaka przepisuje antycholesterolowe tabletki mimo tego że wg
amerykańskich norm jesteś zdrowy jak byk? Dodam że te tabletki
(Symwastatyna) to wyjątkowe q*estwo, mogą wpędzić w naprawdę ciężką
chorobę.

Jesteś absolutnie pewny że lekarz nie ma wglądu w historię stosowania
wypisanego przez siebie leku?

102. Data: 2020-03-27 14:03:29

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.03.2020 o 16:33, gazebo pisze:

> znajdz truskawke, lepiej poziomke

Tak, najlepiej obszczaną przez lisa.

103. Data: 2020-03-27 18:59:46

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> [...]
> amerykańskich norm jesteś zdrowy jak byk? Dodam że te tabletki
> (Symwastatyna) to wyjątkowe q*estwo, mogą wpędzić w naprawdę ciężką

:) To po co chodzisz do takiego lekarza?
Ja bym go zmienił. Po co chodzic do lekarza z ktorego diagnoza sie nie
zgadzasz i ktorego porad nie wykonujesz a leków nie zazywasz?

> Jesteś absolutnie pewny że lekarz nie ma wglądu w historię stosowania
> wypisanego przez siebie leku?

CZekaj, czekaj - nie odwracaj kota ogonem!
To twoje zarzuty wiec nalezy zapytac odwrotnie: czy ty jestes pewien ze
ma dostep?

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

104. Data: 2020-03-27 20:34:51

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/03/2020 o 13:01, Trybun pisze:

> Nie wiem co powoduje że uczestniczysz tak jakoś bezmyślnie w tym swoim
> codziennym cyklu. Nie mam pojęcia czy to jest powodowane. Do jakiejś
> głębszej psychoanalizy za mało cię znam.

masz racje, moglbym przestac, np. oddychac

--
gazebo

105. Data: 2020-03-27 20:35:22

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/03/2020 o 13:03, Trybun pisze:

> Tak, najlepiej obszczaną przez lisa.

dobrze ci zrobi

--
gazebo

106. Data: 2020-03-29 12:33:11

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.03.2020 o 18:59, Budzik pisze:
> [...]
>>
> CZekaj, czekaj - nie odwracaj kota ogonem!
> To twoje zarzuty wiec nalezy zapytac odwrotnie: czy ty jestes pewien ze

Po g*no. dosyć głupawych przekomarzanek,  idziesz do kosza.

107. Data: 2020-03-29 12:34:59

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.03.2020 o 20:34, gazebo pisze:

> masz racje, moglbym przestac, np. oddychac

Założę się że gdyby zaczął obowiązywać zwyczaj niepooddychania to jużbyś
w tym uczestniczył.  Odpowiedzi po co to robisz także nie nikt by nie
usłyszał.

108. Data: 2020-03-29 12:35:25

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.03.2020 o 20:35, gazebo pisze:

> dobrze ci zrobi

Tak jak tobie, to zdanie praktyka?

109. Data: 2020-03-29 12:39:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> Po g*no. dosyć głupawych przekomarzanek,  idziesz do kosza.

Jedyne słuszne postępowanie :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

110. Data: 2020-03-29 12:40:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> Założę się że gdyby zaczął obowiązywać zwyczaj niepooddychania to jużbyś
> w tym uczestniczył.  Odpowiedzi po co to robisz także nie nikt by nie
> usłyszał.

Dobre ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

[OfiaraHejterkiCzyWyrzut owSumienia] Samobojstwo kieleckiego lekarza -przywiozl Covid19 z urlopu we Wloszech
Kiedys to byly czasy...
plusy wirusa
TRZY GODZINY w powietrzu??!
Kwarantanna!!! :)