Będzie się działo dopiero.

111. Data: 2020-03-29 13:04:42

Temat: Re: Będzie się działo dopiero.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/03/2020 o 11:34, Trybun pisze:

> Założę się że gdyby zaczął obowiązywać zwyczaj niepooddychania to jużbyś
> w tym uczestniczył.  Odpowiedzi po co to robisz także nie nikt by nie
> usłyszał.

szukaj tych tabletek bo ja ci zle nie zycze

--
gazebo

112. Data: 2020-03-29 13:05:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/03/2020 o 11:40, XL pisze:

> Dobre ?

malo smaczne, choroba debilko jest choroba, jebnij mozgiem o sciane i pomysl

--
gazebo

113. Data: 2020-03-29 13:07:38

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/03/2020 o 11:35, Trybun pisze:

> Tak jak tobie, to zdanie praktyka?

nie stac mnie na taka kawe, a i nigdy nie zalowalem sobie wpierdalania
owocow lasu, leszczyna, ja pierdole, wiewiorki sraja a kleszcze robia desant

--
gazebo

114. Data: 2020-03-29 13:56:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.03.2020 o 12:40, XL pisze:

> Dobre ?

Ty uczestniczysz w zwyczaju chodzenia do kościoła i wsypywaniu klechom
pieniędzy na tacę.
I państwo sporo by zaoszczędziło, gdyby w końcu zrezygnowało ze zwyczaju
finansowania obcego państwa watykańskiego i jego funkcjonariuszy.
Nie musiałoby żebrać o pomoc z UE i miałoby na zakup respiratorów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

115. Data: 2020-03-29 17:54:19

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> Po g*no. dosyć głupawych przekomarzanek,  idziesz do kosza.

Jakos to przezyje.
W koncu wskoczyłem do tego watku bo potrzebowałes pomocy to jakos
przezyje to podziekowanie.
Bo na merytoryczna odpowiedz od marudy i tak nie liczyłem ;-D

Od jakiegos czasu, po tym jak kilkanascie osób którym odpalałem awaryjnie
auto nawet sie nie zapytało czy na piwko dac dyszke postanowiłem od
kazdego z góry brac dwie dychy. Dobre kable zapłonowe juz mi sie
zwrociły.

--
Pozdrawia... Budzik
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

116. Data: 2020-03-30 03:15:13

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-29 12:39, XL wrote:

> Jedyne słuszne postępowanie :-)

//ten Budzik, to nawet zabawny jest... :)

117. Data: 2020-03-30 03:38:13

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-29 13:56, Kviat wrote:

> [...]
> finansowania obcego państwa watykańskiego i jego funkcjonariuszy.
> Nie musiałoby żebrać o pomoc z UE i miałoby na zakup respiratorów.

ale, zdajesz sobie sprawe, ze Trzecia Rzesza nigdy nie skapitulowala...?

https://www.youtube.com/watch?v=5KNaAJ-SQmg

118. Data: 2020-03-30 11:10:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> //ten Budzik, to nawet zabawny jest... :)

Lubię tykanie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

[OfiaraHejterkiCzyWyrzut owSumienia] Samobojstwo kieleckiego lekarza -przywiozl Covid19 z urlopu we Wloszech
Kiedys to byly czasy...
plusy wirusa
TRZY GODZINY w powietrzu??!
Kwarantanna!!! :)