Będzie się działo dopiero.

11. Data: 2020-03-20 13:05:38

Temat: Re: Będzie się działo dopiero.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
>> Korona do wiosny 2021.
>>
> HOMOSEKSUALIZM NA ... AMEN
> ---
> https://wiadomosci.onet.pl/swiat/koronawirus-austria
-narciarze-w-ischgl-balowali-i-wrocili-z-choroba/2re
2wfe
> Duza czesc zachodniej Europy, Niemcy, Belgia, Holandia, Skandynawia i
> kilka "znamienitych" [lekarskich] przypadKOw w POlsce zarazonych w jednym
> Austriackim kurorcie narciarskim: Ischgl. Znanym od lat jako zimowa
> mekka... kogo? A jakze! HOMOSEKSUALISTOW. Orientacja IDEALNA do
> przenoszenia wektorow patogenow wszelkich...
>
> http://www.narty-wyciagi.pl/ischgl-relacja.html
> ". Mnie osobiście zniechęciła jedna z sal w której w kółeczku bawili sie
> homoseksualiści - ale cóż, oni też jeżdżą na nartach..."
>
> https://www.ischgl.com/pl/ischgl/hotel-garni/christi
ne_dr7955/wochenpauschale_p-350352
> "..., transport bagażu, winda, internet, dostęp do poczty e-mail,
> otoczenie przyjazne dla osób o orientacji homoseksualnej, parking dla
> samochodów osobowych, serwis łodzi...

Tia....

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

12. Data: 2020-03-20 13:08:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Druga sprawa po co ta płatna
krowa za moje pieniądze siedzi w rejestracji skoro nawet nie odpowiada
na pytania?
---
Mysle "ta platna krowa" ze tez ma ciezki czas -szczegolnie jaKO sluzba zdrowia w
czasie pandemii.
Ludzie siem bojom. Procedury braku KOntaktu z chorymi tez som od czegos.
A kiedy POmyslisz ze "ta krowa" moze ci jednak kiedys uratowac zycie...

13. Data: 2020-03-20 13:58:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> Ludzie siem bojom. Procedury braku KOntaktu z chorymi tez som od czegos.
> A kiedy POmyslisz ze "ta krowa" moze ci jednak kiedys uratowac zycie...

??

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

14. Data: 2020-03-20 14:59:47

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> Tak jakby już teraz nic się nie działo.  Pojechałem dzisiaj do
> miasta po receptę, wróciłem z niczym i w stanie furii. Nie ma jej
> komu wypisać. Tzw służba zdrowia schowała się przed pacjentem do
> mysiej dziury i jest absolutnie niedostępna. Całe szczęście że
> chodzi tylko głupie tabletki na nadciśnienie.

Tez uwazam ze jest to oburzajace.
Tak jakby koronawirus stał się jedyną chorobą...

Jak to sie skonczy to ci lekarze ktorzy dzis sie chowaja pewnie znowu
beda o misji opowiadac. Zaznaczam ze mowie tylko tej POCHOWANEJ CZESCI
LEKARZY!

Ja nie zrezygnowałem ze swojej pracy, wykonuje ja tak jak umiem najlepiej
pomimo tego co sie dzieje.

Ale zeby nie było ze tylko narzekam ;-D - A propos twojego problemu - nie
mozesz poprosic telefonicznie o e-recepte? Po chuj latac po przychodniach
o taka pierdołę?

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

15. Data: 2020-03-20 15:13:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> Tzw służba zdrowia schowała się przed pacjentem do mysiej dziury i jest
> absolutnie niedostępna. Całe szczęście że chodzi tylko głupie tabletki

Przed chwilą dzwoniłam do przychodni w sprawie identycznej jak Twoja -
recepta dla mojego Męża. Zero problemu - albo założyć w necie Indywidualne
Konto Pacjenta i wtedy erecepta będzie tam, albo zadzwonić we wtorek (bo
dziś nie ma kto wypisać o tej porze - lekarz do wieczora przyjmuje
pacjentów i receptę wypisze w poniedziałek) i po zadzwonieniu pani poda
smsem kod recepty, z ktorym idzie się do apteki lub zamawia przez internet.
Dwie minuty rozmowy.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

16. Data: 2020-03-20 15:25:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> smsem kod recepty, z ktorym idzie się do apteki lub zamawia przez internet.

My nie będziemy zakładać IKP dla jednej recepty na pol roku - do tego
potrzebny Zaufany Profil i podpis elektroniczny, a to są rzeczy, które mogą
być wykorzystane przez wlamywaczy w niecnych celach, jud ja to wiem - dla
jednej recepty na pół roku nie warto się narażać choćby na spłatę czyichś
pożyczek w dziwnych firmach czy parabankach.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

17. Data: 2020-03-20 15:27:51

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.03.2020 o 13:04, m...@g...com pisze:
> [...]
> połowicznie tak jest - nie ma zasięgu GSM. Druga sprawa po co ta płatna
> krowa za moje pieniądze siedzi w rejestracji skoro nawet nie odpowiada
> na pytania?
>
> ---
> Z mojej POradni/lekarza domowego. Za Pomoca tel stacjonarnego mogom ci
> POdac 4 cyfrowy kod do odebrania recepty. Ale na pregierzu piszesz ze
> KOmorke tez masz wiec smsy nawet w najstarszych modelach tez dzialajom
> Wogole problematyczny jestes, ale jasne-trudny czas i wogole.
> POmodl siem. POmoze na cisnienie i nie tylKO. Nawet cvietKOvi ;P

A kto konkretnie ma podać ten kod? Bo w praktyce wygląda tak że aby
chociaż dowiedzieć się czegoś to muszę zadzwonić do rejestratorki która
jest za drzwiami przy których stoję. Dodać należy że do rejestratorki
która z takiego czy innego powodu nie nie odbiera połączenia. Tak samo
ma się sprawa do recepty, przecie to rejestratorka będzie ją wypisywała,
tylko dlaczego to chce robić przez "martwy" telefon.

Komórkę to mam na okoliczność gdy jestem dość daleko od domu, bo tylko
tam jest zasięg.

Kto niby ci daje prawo do krytyki właśnie mnie? Łajdackie, sprzedajne
"państwo" jest ok, tylko ja jeszcze nie dorosłem do jego poziomu?

18. Data: 2020-03-20 15:28:58

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.03.2020 o 13:08, m...@g...com pisze:
> [...]
> Ludzie siem bojom. Procedury braku KOntaktu z chorymi tez som od czegos.
> A kiedy POmyslisz ze "ta krowa" moze ci jednak kiedys uratowac zycie...

Ani myślałem szukać z nią fizycznego kontaktu. Wystarczyłoby wypisać
receptę i podać mi przez okno, - za dużo - niech będzie choćby info co
ja do ciężkiej cholery teraz mam robić.. Będę już wdzięczny jak nie nie
zabije. bo ktoś tłumoka tam trzyma chyba nie po to aby pytania trafiały
w próżnię.

19. Data: 2020-03-20 15:45:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> ja do ciężkiej cholery teraz mam robić.. Będę już wdzięczny jak nie nie
> zabije. bo ktoś tłumoka tam trzyma chyba nie po to aby pytania trafiały

Nie ubliżaj ludziom, którzy teraz są i tak pod szczególną presją. Dzwonisz
- lekarz wypisuje receptę (raczej nie od razu), potem dzwonisz w
wyznaczonym terminie - po rozmowie dostajesz smsem kod recepty do podania
w aptece stacjonarnej lub internetowej.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

20. Data: 2020-03-20 15:52:04

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.03.2020 o 14:59, Budzik pisze:
> [...]
> mozesz poprosic telefonicznie o e-recepte? Po chuj latac po przychodniach

No, od ciebie usłyszeć słowa rozsądku to już coś.

Teraz już jestem trochę mądrzejszy, bardziej świadomy. Tymczasem rano
gdy znalazłem się pod przychodnią zalała mnie szewska pasja - zamknięte
drzwi i kartka z informacją - umówienie na wizytę lekarską - zadzwoń pod
xxxxxx, wystawienie recept zadzwoń pod..... numer... -  pod którym nikt
nie podnosi słuchawki. Zresztą teraz też jeszcze nie wiem pod jaki w
sumie mam dzwonić numer aby otrzymnmać e-receptę, pod tan dedykowany dla
wizyt w gabinecie czy pod ten od recept, pod który nie sposób sie dodzwonić

[OfiaraHejterkiCzyWyrzut owSumienia] Samobojstwo kieleckiego lekarza -przywiozl Covid19 z urlopu we Wloszech
Kiedys to byly czasy...
plusy wirusa
TRZY GODZINY w powietrzu??!
Kwarantanna!!! :)