Będzie się działo dopiero.

31. Data: 2020-03-21 09:00:10

Temat: Re: Będzie się działo dopiero.
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.03.2020 o 16:39, XL pisze:

> E tam. Choć owszem, koronkowy wirus jest raczej dziwny.

Jeszcze dziwniejsze zachowanie tzw służby zdrowia. Okazuje się że to
żadna służba dla Polaków.

32. Data: 2020-03-21 09:01:30

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.03.2020 o 16:38, XL pisze:

> Nie odbierali przez 10 minut? - Ty rozpieszczony jesteś jak widzę. Szybko
> zapominasz czasy komuny.

I nie odebrali w ogóle, te 10 min to były próby dodzwonienia się... W
komunie nikt mi nie obwieszczał w mediach że w kraju wszystko gra i
buczy, że jesteśmy jakąś kolorową wyspą w Europie i na świecie.

33. Data: 2020-03-21 14:44:20

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> komunie nikt mi nie obwieszczał w mediach że w kraju wszystko gra i
> buczy, że jesteśmy jakąś kolorową wyspą w Europie i na świecie.

dziwne sentymenty...

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

34. Data: 2020-03-21 14:44:21

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> Właśnie mi się kończy ten stary zapas. Próbuje chomikować tak jak i
> ty, ale i w tym sposobie zapas kiedyś się kończy.

Nie, nie konczy sie.
OMG, takie proste sprawy trzeba tłumaczyc.
Jeżeli twoja granica bezpieczenstwa sa np 3 meisiace to kupujesz lek na 6
miesiecy. Jak ci sie zapas skurczy do 3 miesiecy, to idziesz do apteki po
kolejny zapas na 3 miesiace. Oczywiście zawsze spozywasz najstarsze, zeby
rotowac datami przydatnosci do spozycia.

> Swoją drogą to
> ciekawe dlaczego lekarze nie chcą wypisywać recept na czas dłuższy
> niż 3 miesiące zmuszając do wizyt w przychodni.

To nieprawda. erecepte na wiekszosc leków mozesz poprosic na 12 miesiecy
z gory.
Jak trafisz na lekarza ktory ci nie chce wypisac to zmieniasz lekarza
aczkolwiek nie mam pojecia dlaczego miałby nie chciec ułatwic zycia tobie
i sobie...

> Nie, nie w swoim
> gabinecie a w rejestracji aby wystawić receptę.. W sumie jednak
> załatwiłem sobie jedno opakowanie w aptece bez recepty, tak że
> chwilowo problem zażegnany.

No widzisz, mowiłem.

> Jasna sprawa, skoro jest zagrożenie to środki bezpieczeństwa są
> konieczne, jednak nie może to polegać zamykaniu na klucz przychodni
> przed pacjentami. I braku rzetelnych informacji co robić. Q*wa stoję
> pod drzwiami przychodni, gadam z rejestratorką a usłyszeć mogę tylko
> że mam zadzwonić do niej.. Ręce (i nie tylko) opadają...

Ano. Ale dajmy chwile tchórzom na ogarniecie własnego leku.
Animka boi sie ukrainców i podsłuchów, lekarze boja sie chorych, jeszcze
inni boja sie uchodzców ktorzy nie chca do nas przyjechac - ot takie
dziwne czasy ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

35. Data: 2020-03-21 17:59:44

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> Nie mam pojęcia. Pewnie teoretycznie - tak, ale w praktyce to już
> nie bardzo.

Nie pierdol :)
Nie działają idealnie bo np masz recepte na rok ale mozesz ja zrealizowac
od a do z tylko w jednej aptece a powinno być tak, ze mozesz sobie chocby
kazde opakowanie kupic w innej aptece.
Ale co do zasady działają.

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

36. Data: 2020-03-22 08:56:44

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.03.2020 o 17:59, Budzik pisze:
> [...]
> od a do z tylko w jednej aptece a powinno być tak, ze mozesz sobie chocby

O ile mam ci wierzyć na słowo,to teraz już mam pojęcie. W lekarskim
(ogólnym) gabinecie nie byłem od lat, więc skąd miałbym znać obecne
zwyczaje. Małe pytanie - jak z terminowością tej nowej recepty - jest
przyznana dożywotnio?

37. Data: 2020-03-22 08:58:19

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.03.2020 o 14:44, Budzik pisze:
> [...]
> kolejny zapas na 3 miesiace. Oczywiście zawsze spozywasz najstarsze, zeby
> rotowac datami przydatnosci do spozycia.

Ale o czym ty prawisz, tłumaczysz mi że mam jeszcze wystarczającą ilość
tabletek? Przecie napisałem że właśnie mi się kończą.

> [...]
> Jak trafisz na lekarza ktory ci nie chce wypisac to zmieniasz lekarza
> aczkolwiek nie mam pojecia dlaczego miałby nie chciec ułatwic zycia tobie

Chodzi o RECEPTY, a te zarówno lekarz jak i wypisująca je w zastępstwie
rejestratorka podobno może wystawić  na max 3 miesiące.   Nowinek z tego
zakresu nie znam.

> No widzisz, mowiłem.

Myślisz że było łatwo? Pani mgr z apteki robiła taką łaskę jakby dawała
mi te tabletki za darmo.

> [...]
> Animka boi sie ukrainców i podsłuchów, lekarze boja sie chorych, jeszcze
> inni boja sie uchodzców ktorzy nie chca do nas przyjechac - ot takie

Ano dajmy, niektórzy pewnie nawet nie są tchórzami a tylko stosują się
do idiotycznych wytycznych władz.

Ano dziwne - paradoksalnie "boimy" się Ukraińców czy Arabów a tych
których naprawdę powinniśmy się bać - przyjmujemy z otwartymi ramionami.

38. Data: 2020-03-22 08:59:10

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.03.2020 o 14:44, Budzik pisze:
> Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> dziwne sentymenty...

Akurat osobiście nigdy bym nie wpadł na takie skojarzenia.. Nie sposób
merytorycznie porównać dnia dzisiejszego z tym co działo się
kilkadziesiąt lat temu.

40. Data: 2020-03-22 13:59:59

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> [...]
> (ogólnym) gabinecie nie byłem od lat, więc skąd miałbym znać obecne
> zwyczaje. Małe pytanie - jak z terminowością tej nowej recepty -

:) ta... dozywotnio...
Wiesz, ja nie wiem ale mysle ze takie informacje znajdziesz na stronach
MinisterstwaZdrowia albo tego ktore teraz te funkcje spełnia.

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

39. Data: 2020-03-22 13:59:59

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> Ale o czym ty prawisz, tłumaczysz mi że mam jeszcze wystarczającą
> ilość tabletek? Przecie napisałem że właśnie mi się kończą.

Tłumacze ci jak mozesz przezornie i rozsadnie zachowywac sie w
przyszłosci.

> Chodzi o RECEPTY, a te zarówno lekarz jak i wypisująca je w
> zastępstwie rejestratorka podobno może wystawić  na max 3 miesiące.
>   Nowinek z tego zakresu nie znam.

No to juz wiesz ze moze ci wypisac na rok z góry (na wiekszosc leków, sa
pewne obostrzenia.)

> Myślisz że było łatwo? Pani mgr z apteki robiła taką łaskę jakby
> dawała mi te tabletki za darmo.

Zmien apteke.

> [...]
>
> Ano dziwne - paradoksalnie "boimy" się Ukraińców czy Arabów a tych
> których naprawdę powinniśmy się bać - przyjmujemy z otwartymi

Nie widziałem nigdzie wytycznych zeby zamknac wszystkie przychodnie,
uznac ze koronawirus jest jedyną choroba a pozostałe zamrazamy do czasu
zakonczenia pandemii.

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

[OfiaraHejterkiCzyWyrzut owSumienia] Samobojstwo kieleckiego lekarza -przywiozl Covid19 z urlopu we Wloszech
Kiedys to byly czasy...
plusy wirusa
TRZY GODZINY w powietrzu??!
Kwarantanna!!! :)