Będzie się działo dopiero.

50. Data: 2020-03-23 16:59:56

Temat: Re: Będzie się działo dopiero.
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> I tak właśnie robię, akurat teraz wyjątkowo doszło do sytuacji że
> leków mogło zabraknąć.

Przez 3 miesiace szukałes i nie znalazłes? Czy przez pol roku?

> Tymczasem to nie ja zawaliłem tylko to
> państwo które tak się chwali jak to oni skutecznie "walczą" z
> zarazą.

O panstwie to ty mi nic nie mow.
Ale mam wrazenie ze prezentujesz postawe meczennika.

> Ano dzisiaj nie mam czasu ale wkrótce pewnie się przekonam jakie są
> plusy-minusy tego nowego sposobu wystawiania recept. Oczywiście o
> ile przychodnia już będzie otwarta albo pod dedykowanym telefonem
> ktoś będzie. Na zeszły piątek  byłem całkowicie pozbawiony kontaktu
> z lekarzem czy wystawiającą recepty rejestracją.

Tak, prosze pana - juz poznalismy te historie człowieka ucisnionego.
Ale moim to nie jest madre zachowanie szukac leków dopiero wtedy jak ci
sie poprzednie koncza.

> Oj bardzo chętnie, tylko na jaką, którą w Słupcy możesz polecić,
> chodzi o taką w której klientów obsługuje decyzyjny właściciel, a
> nie pracownik który "nic nie może".

Masz kilka sieciowek ale tez kilka aptek prywatnych.
A z tych duzych to mysle ze z p. Dorotą Banasiak załatwisz wszystko.
Ogolnie nie wierze ci ze sie nie da, ty po prostu lubisz zwalac
odpowiedzialnosc na innych (widac to chocby po tonie dyskusji o terminie
recepty - prosze mi podac na tacy, mi sie nalezy, dlaczego JA mam klikac
i szukac)

> Podobno wchodzi to w skład tej tzw specustawy którą niedawno
> przegłosowano w sejmie. Tzn nie ma nakazu zamykania przychodni a
> tylko "ograniczenia kontaktu z pacjentami", a to już jak widać
> wystarczy aby całkowicie zablokować zdechlakom dostęp do tego czegoś
> zwanego "służbą zdrowia".

Ogranicza ilosc zgonów w wyniku koronawirusa a powieksza na inne choroby.
Dlaczego trzeba dbac o siebie a nie liczyc na to ze ktos cos zrobi za
nas.

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

51. Data: 2020-03-23 16:59:56

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> No no, masz te wymagania.
> To nie łaź do niemieckich czy żydowskich sieciówek aptecznych,
> wykańczajwcych polskich aptekarzy, tylko szukaj aptek prywatnych
> polskich właścicieli.
> No nie mow, że za daleko, za trudno o w ogole, bo nie uwierzę.

A ktorez to sieci aptek w Słupcy sa niemiecko zydowskie?
Apteki Pod Złota Waga? oj oj
Moze pod Mozdzierzem? Oj, pan Ziemski by sie zdziwił...

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

54. Data: 2020-03-23 16:59:57

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> Ale dyskutuję z tobą.  Mam klikać w 150 linków podczas gdy ty
> mógłbyś wyjaśnić to w jednym zdaniu.?

Ja nie wiem ale zakładam ze nie dozywotnio.

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

53. Data: 2020-03-23 16:59:57

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> Ale tutaj nie ma innych, praktycznie całe miasto i okolica opanowana
> przez monopolistę. Nie wiem jakiego rodowodu to monopolista, ale
> taki stan rzeczy na pewno nie służy dobru klientów. Choć gwoli
> sprawiedliwości muszę przyznać że nie winduje cen aż tak bardzo. Np
> w pierwszej lepszej poznańskiej aptece  jest drożej.

Boze, jak ty pierdolisz...
Masz raptem 4 podmioty majace kilka aptek z czego 2 to sa podmioty
powstałe ze wzrostu organicznego, prowadzace biznes apteczny od lat w
Twojej okolicy plus np. apteke p. Agnieszki Wolickiej (o ile dobrze
pamietam nazwisko)
Apteka Heureka to tez nie jest jakis wielki zagraniczny podmiot Zydowsko
Niemiecki.

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

55. Data: 2020-03-23 17:04:31

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/03/2020 o 15:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

-dlugo-wazna-j

> Dlaczego (leniuchu)?
> Termin realizacji recepty papierowej wynosi 30 dni od daty wystawienia
> lub umieszczonej na niej daty ,,realizacji od dnia". W przypadku recepty w
> postaci elektronicznej dla tych wystawionych od 01.01.2020 jest to
> również 30 dni od daty wystawienia lub daty ,,realizacji od dnia", chyba
> że osoba wystawiająca receptę zaznaczy na niej dłuższy termin realizacji
> - wtedy jest to 365 dni od daty wystawienia tej recepty lub daty
> ,,realizacji od dnia".

sorki, on nie jest jedyny, ktory ma z tym problem

--
gazebo

56. Data: 2020-03-23 17:23:51

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/03/2020 o 07:57, Trybun pisze:

> A u mnie  - NIE. Taką opcję muszę skreślić. Co mi pozostaje? Co
> pozostaje staruszce która fatyguje się jedynym autobusem autobusem do
> miasta, po receptę do przychodni i zastaję ją zamkniętą na cztery spusty
> a za drzwiami opryskliwy babsztyl każe jej dzwonić pod nr pod którym
> nikogo nie ma?

przykro mi, ale tylko ja cie rozumiem, z drugiej strony korzystasz z
internetu itd., moze za duzo domagasz sie badz jestes zbyt zamkniety i
ludzie cie nie lubia, co nie ma dla mnie znaczenia, jednak sprawy staja
sie wtedy trudniejsze, przeciez pamietam jak pisales, ze wchodzac do
sklepu nie mowi sie dzien dobry bo to glupota, moze innego slowa uzyles,
mniejsza z tym, a w PRL rozdawano Ordery Usmiechu, moze i smieszne i
falszywe jednak ja potrafie wpierdolic cytryne wywolujac skrzywienie na
twarzy u patrzacych, proszac o wiecej :]

--
gazebo

57. Data: 2020-03-23 18:05:59

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/03/2020 o 07:59, Trybun pisze:

> Akurat osobiście nigdy bym nie wpadł na takie skojarzenia.. Nie sposób
> merytorycznie porównać dnia dzisiejszego z tym co działo się
> kilkadziesiąt lat temu.

nostalgia tak a propos, brakuje rzeczy, ktore znalismy, jak kiedys
stwierdzono, ze komputeryzacja posuwa sie bardzo szybko nikt na to nie
zwracal uwagi, teraz mamy e-recepty, chcemy tego co znalismy a nie
problemow wspolczesnego swiata, nie przejmuj sie, czy to komar...
osobiscie zyje juz za dlugo, meczy mnie to a ciagle ktos na mnie liczy,
ni w chuj ni w oko

--
gazebo

58. Data: 2020-03-23 19:46:24

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

UĹźytkownik gazebo g...@j...com ...

> sorki, on nie jest jedyny, ktory ma z tym problem

Z czym?

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

59. Data: 2020-03-23 19:46:25

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo g...@j...com ...

> zadne, jak zwykle nie wzieli wszystkiego pod uwage

Z jednej strony to wkurwiajace ze mozna było zrobic to duzo lepiej (nie
wiem czy ci co sie tym zajmuja sie na tym nie znaja czy po prostu im sie
nie chce), z drugiej strony jakies ułatwienie to jednak jest. Zwłaszcza
to ze dostajesz recepte na rok z góry.

--
Pozdrawia... Budzik
"Stanęliśmy na skraju przepaści,

60. Data: 2020-03-23 19:52:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/03/2020 o 18:46, Budzik pisze:
> [...]
> wiem czy ci co sie tym zajmuja sie na tym nie znaja czy po prostu im sie
> nie chce), z drugiej strony jakies ułatwienie to jednak jest. Zwłaszcza

z tym sie absolutnie zgadzam, wygoda i tak dalej, tylko jak wsrod
ciaglej powszednosci telefonow stacjonarnych bez sms badza komorek bez
funkcji internet? uwierz mi, zapomnieli

--
gazebo

[OfiaraHejterkiCzyWyrzut owSumienia] Samobojstwo kieleckiego lekarza -przywiozl Covid19 z urlopu we Wloszech
Kiedys to byly czasy...
plusy wirusa
TRZY GODZINY w powietrzu??!
Kwarantanna!!! :)