Będzie się działo dopiero.

61. Data: 2020-03-23 19:52:56

Temat: Re: Będzie się działo dopiero.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/03/2020 o 18:46, Budzik pisze:
> Użytkownik gazebo g...@j...com ...

> Z czym?

z nowoczesnoscia

--
gazebo

62. Data: 2020-03-23 19:57:59

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/03/2020 o 18:52, gazebo pisze:

> z tym sie absolutnie zgadzam, wygoda i tak dalej, tylko jak wsrod
> ciaglej powszednosci telefonow stacjonarnych bez sms badza komorek bez
> funkcji internet? uwierz mi, zapomnieli

ciekawe jak dziadkom wcisna e-paragony, przepraszam, sam jestem dziadkiem

--
gazebo

63. Data: 2020-03-23 20:59:56

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

UĹźytkownik gazebo g...@j...com ...

> z nowoczesnoscia

Mysle ze po tych paru postach widac ze Trybun nie ma problemu z
nowoczesnoscia a z postawa.
Nie chce mu sie, woli zeby mu podano na tacy, roszczeniowośc 100%. Bedzie
ciezko.

--
Pozdrawia... Budzik
("""""""""")

64. Data: 2020-03-23 20:59:56

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo g...@j...com ...

> z tym sie absolutnie zgadzam, wygoda i tak dalej, tylko jak wsrod
> ciaglej powszednosci telefonow stacjonarnych bez sms badza komorek
> bez funkcji internet? uwierz mi, zapomnieli

Hmm, a musisz miec komorke z internetem zeby podac kod?

Mnie to bardziej wkurwia ze cała recepte musisz kupic w jednej aptece.
Powinno byc tak ze mozesz chocby kazde opakowanie kupic gdzies indziej.

--
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

65. Data: 2020-03-23 21:17:27

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/03/2020 o 19:59, Budzik pisze:
> [...]
> nowoczesnoscia a z postawa.
> Nie chce mu sie, woli zeby mu podano na tacy, roszczeniowośc 100%. Bedzie

zgadzam sie, jemu, tylko raczej tego nie zrozumie

--
gazebo

66. Data: 2020-03-23 21:19:47

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mnie to bardziej wkurwia ze cała recepte musisz kupic w jednej aptece.
> Powinno byc tak ze mozesz chocby kazde opakowanie kupic gdzies indziej.

nie jestem w Polsce, nie wypowiem sie

--
gazebo

67. Data: 2020-03-24 09:34:08

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2020 o 17:23, gazebo pisze:

> przykro mi, ale tylko ja cie rozumiem, z drugiej strony korzystasz z
> internetu itd., moze za duzo domagasz sie badz jestes zbyt zamkniety i
> ludzie cie nie lubia, co nie ma dla mnie znaczenia, jednak sprawy
> staja sie wtedy trudniejsze, przeciez pamietam jak pisales, ze
> wchodzac do sklepu nie mowi sie dzien dobry bo to glupota, moze innego
> slowa uzyles, mniejsza z tym, a w PRL rozdawano Ordery Usmiechu, moze
> i smieszne i falszywe jednak ja potrafie wpierdolic cytryne wywolujac
> skrzywienie na twarzy u patrzacych, proszac o wiecej :]

To tak jak z tym powiedzeniem "syty nie zrozumie głodnego". Przychodnia
zamknięta i bez kontaktu a tu rady - weź zadzwoń, załóż konto na
e-receptę itd...

Nadal to podtrzymuję, aby "chwalić dzień" muszę mieć powód. Nie widzisz
fałszu i zakłamania w tym że gdy świat wali cie się na głowę ty
"chwalisz dzień", proponuję chwilę namysłu i refleksji - "co ja gadam,
jaki dobry, co ze mną  nie tak".

68. Data: 2020-03-24 09:35:07

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2020 o 16:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> Ja nie wiem ale zakładam ze nie dozywotnio.

I tak dziękuję za dobre chęci.

69. Data: 2020-03-24 09:35:28

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2020 o 16:59, gazebo pisze:

> zadne, jak zwykle nie wzieli wszystkiego pod uwage

Moim zdaniem chodzi im tylko o lepsze skatalogowanie pacjentów, a nie o
jakieś korzyści dla nich.

70. Data: 2020-03-24 09:36:47

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że osoba wystawiająca receptę zaznaczy na niej dłuższy termin realizacji
> - wtedy jest to 365 dni od daty wystawienia tej recepty lub daty

Pytanie tylko po co przestrzegać tych dat gdy mamy do czynienia z
przekazem elektronicznym? Raz na kilka lat wizyta w gabinecie i lekarz w
zależności od stanu przedłuża lub wycofuje receptę i to wszystko.
Oczywiście mowa o receptach na choroby przewlekłe,. Nie ma mowy o żadnym
lenistwie, a korzyści z mojego oczekiwania (poza chyba samym lekarzem)
mieliby wszyscy,  z budżetem MZ na czele.

[OfiaraHejterkiCzyWyrzut owSumienia] Samobojstwo kieleckiego lekarza -przywiozl Covid19 z urlopu we Wloszech
Kiedys to byly czasy...
plusy wirusa
TRZY GODZINY w powietrzu??!
Kwarantanna!!! :)