Będzie się działo dopiero.

81. Data: 2020-03-25 09:34:48

Temat: Re: Będzie się działo dopiero.
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.03.2020 o 13:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> A w czym erecepta miałaby pomoc? Przeciez to te same dane ktore sa w
> nfz...

M.in możne chodzić o większą kontrolę nad dystrybucją leków i ściślejszą
inwigilację pacjenta. Nie widzę dla siebie żadnych z tego korzyści.
Natomiast aż boję się pójść do gabinetu bo lekarka z pewnością zacznie
mi kołki ciosać na głowie że wszystkie recepty od niej poza tymi na
nadciśnienie lądują w koszu.

82. Data: 2020-03-25 09:35:28

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.03.2020 o 14:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> Nie rozumiem pytania.
> Nie szukaj kurwa dziury w cąłym tylko zobacz jak to dziala.
> bo na razie wyglada na to ze nawet nie sprobowałes ale juz wiesz ze ci
> sie nie podoba.

Jasne że wiem, nie jestem debilem który cieszy się na widok
proponowanych błyskotek. Np teraz mało kiedy wykupuje wszystkie
przepisane recepty. Teraz lekarka będzie mnie miała jak laborant
coronavirysa pod mikroskopem.

83. Data: 2020-03-25 09:35:54

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.03.2020 o 14:59, Budzik pisze:

> Czytasz ze zrozumieniem i rzniesz głupa czy naprawde masz problem z
> ogarnianiem rzeczywistosci?
> Masz jak krowa na rowie: Agnieszka Wolicka - to jest włascicielka apteki
> Rodzinnej.
> W innm poscie pisałem ci o p. Dorocie Banasiak - to rowniez jest
> włascicielka apteki Pod Złotą Waga, tej samej która jest w Zagórowie.
> I co to znaczy ze jakas siec jest "nieoficjalna"?

Skąd ty czerpiesz tą wiedzę  w temacie własność aptek? Piszę jak do
kogoś rozumnego że w różnych placówkach są ci sami sprzedawcy, to chyba
i dla ciebie coś powinno znaczyć..

Nieoficjalne bo pod różnymi nazwami.

84. Data: 2020-03-25 09:40:57

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.03.2020 o 14:59, Budzik pisze:
> Zgoda.

Dziękuję.

85. Data: 2020-03-25 09:41:23

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.03.2020 o 18:35, gazebo pisze:

> ok, znajdz swoj zloty srodek

Tylko daj mi możliwość, może nie zauważyłeś ale czasy gdy można było być
kowalem własnego losu dawno minęły.

87. Data: 2020-03-25 14:59:51

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> [...]
> pewnością zacznie mi kołki ciosać na głowie że wszystkie recepty od
> niej poza tymi na nadciśnienie lądują w koszu.

A dasz rade napisać cos konkretnego bez ogolników?
Bo jeszcze raz powtorze - wszystkie dane dotyczace realizowanej recepty i
tak on line szły do nfz. Przeciez to NFZ zwraca koszt refundacji.
Wiec komu i w czym (KONKRETNIE) erecepta miałaby pomoc?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

88. Data: 2020-03-25 14:59:51

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> Skąd ty czerpiesz tą wiedzę  w temacie własność aptek?

A jakie to ma dla ciebie znaczenie?

> Piszę jak do
> kogoś rozumnego że w różnych placówkach są ci sami sprzedawcy, to
> chyba i dla ciebie coś powinno znaczyć..

Ja juz pomijam fakt, ze moze byc po prostu tak ze ktos pracuje tu i tu
ale przeciez to nie jest zadna tajemnica ze w Słupcy jest kilka aptek
tego samego własciciela.
Masz np. apteki Bliskie x 2 (plac szkolny i
Berlinga) i apteki Pod Mozdzierzem x 2 - (Traugutta i Berlinga.)
Znaczy teraz juz nie Berlinga a Pileckiego.

> Nieoficjalne bo pod różnymi nazwami.

O, a ktorez to apteki sa aptekami tego samego własciciela ale wystepuja
pod roznymi nazwami i jakie to ma dla ciebie znaczenie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Demokracja prowadzi do dyktatury"

86. Data: 2020-03-25 14:59:51

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> [...]
> proponowanych błyskotek. Np teraz mało kiedy wykupuje wszystkie
> przepisane recepty. Teraz lekarka będzie mnie miała jak laborant

Sadzisz ze ci siła wcisnie ten lek w d...? No moze jak byc akurat czpki
kupował... ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

89. Data: 2020-03-25 17:16:05

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/03/2020 o 08:34, Trybun pisze:

> Stan "ciągłej euforii", radzę odwiedzić gabinet psychiatryczny. To mogą
> być początki czegoś poważnego. Rozumiem wyuczone bezmyślne papugowanie,
> jadnak u ciebie to chyba nie to.

i dobrze myslisz, to chec do zycia, ktorej ty nie prezentujesz

--
gazebo

90. Data: 2020-03-25 17:17:43

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/03/2020 o 08:41, Trybun pisze:

> Tylko daj mi możliwość, może nie zauważyłeś ale czasy gdy można było być
> kowalem własnego losu dawno minęły.

przestan krzywo patrzec na swiat, uciesz sie z czegos

--
gazebo

[OfiaraHejterkiCzyWyrzut owSumienia] Samobojstwo kieleckiego lekarza -przywiozl Covid19 z urlopu we Wloszech
Kiedys to byly czasy...
plusy wirusa
TRZY GODZINY w powietrzu??!
Kwarantanna!!! :)