Betanki: Gdzie kler nie może tam psychiatrę z prokuratorem...

1. Data: 2007-06-18 20:41:43

Temat: Betanki: Gdzie kler nie może tam psychiatrę z prokuratorem...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prokuratura obawia się zbiorowego samobójstwa u Betanek
Dom sióstr betanek w Kazimierzu
TVN24

Prokuratura w Lublinie zamierza zająć się sprawą klasztoru sióstr Betanek w
Kazimierzu Dolnym. Prokuratorzy obawiają się, że na terenie klasztoru może
dojść do zbiorowego samobójstwa - informuje TVN 24.
Prokuratura chce zbadać wątek podżegania do samobójstwa na terenie klasztoru
po tym jak sobotni "Fakt" opublikował list jednej z zakonnic. Według
prokuratury list, podpisany "Anna", można interpretować jako zapowiedź
popełnienia zbiorowego samobójstwa przez siostry przebywające w klasztorze.
Prokuraturę w Lublinie zainteresowało zwłaszcza zdanie, mówiące o tym, że
siostry "chcą przejść z ciemności do światłości".

Byłe betanki boją się rychłej eksmisji, bo sąd rejonowy w Puławach nakazał
już 49 z nich natychmiastowe opuszczenie budynków. Wyroki są prawomocne.
Komornik jeszcze nie pojawił się w Kazimierzu, bo czeka na zakończenie
wszystkich spraw o eksmisję, a do rozpatrzenia pozostało ich jeszcze tylko
17. Kobiety najwyraźniej postanowiły, że żywcem ich nikt nie weźmie. Od
tygodnia nie mają prądu, gazu. Prawie nie opuszczają budynków. Nocami
zbierają warzywa z ogródka. Żywią się nimi i tym, co dostarczą im pod bramy
ich zwolennicy.

Prokuratura chce sprawdzić autentyczność listu przesłanego do "Faktu". Jeśli
okaże się on autentyczny to istnieje możliwość, by policja wraz z
prokuraturą weszły na teren zakonu - podaje TVN 24.

http://wiadomosci.onet.pl/1555770,11,item.html

2. Data: 2007-06-18 20:55:32

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gawron" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Sky<s...@o...pl>
>
> [...]
> Tak, ja też uważam - tak jak ty - że nie należy przeszkadzać wariatom i
> wariatkom w zbiorowych samobójstwach.

A przy okazji odzyskać nieruchomości przez nich okupowane...

4. Data: 2007-06-18 20:58:32

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Sky<s...@o...pl>

> Użytkownik "Gawron" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> A przy okazji odzyskać nieruchomości przez nich okupowane...

Masz jakieś poufne informacje o tym, że wariatki z nich zrobiono?

Gawron

5. Data: 2007-06-18 21:03:54

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Nie no ... nie zgadzam się z twoimi wnioskami.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2007-06-18 21:51:37

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sky<s...@o...pl>

> Masz jakieś poufne informacje o tym, że wariatki z nich zrobiono?

Poufne?!? ;)
Przecież każdy kto nie słucha papy i tych co jego
są musi nie po kolei ma...czyż nie?! ;)

7. Data: 2007-06-18 22:02:34

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Sky<s...@o...pl>

[...]
> Poufne?!? ;)
> Przecież każdy kto nie słucha papy i tych co jego
> są musi nie po kolei ma...czyż nie?! ;)

Tak, tak, Skajuś ;D

Gawron

8. Data: 2007-06-18 22:07:32

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> [...]
>
> Nie no ... nie zgadzam się z twoimi wnioskami.

A czy ja ci każę? :)

Jedno jest oczywiste wobec powyższej latami już ciągnącej się i coraz
bardziej zaogniającej sytuacji: że cały ten cyrk obnaża totalną absurdalność
bezcelowość, bezzasadność i ostatecznie nieskueczność metod stosowanych
wciąż przez hierarchię w takich wypadkach...a że owe metody rzucają ostre
światło na styl uprawiania władztwa i samą mentalność kleru oraz to co się
tam często dzieje w ukryciu -a do tej pory było zamiatane ślicznie pod
dywanik...to myślę nikt kto miał okazję być dość blisko chierarchii jakiś
czas i pozostać przy zdrowych zmysłach i odrobinie trzeźwego umysłu temuż
nie zaneguje...
...a i ty temu chyba powyższym wnioskom nie zaprzeczysz -o ile religianctwem
się Dębolu zarazić nie dałeś lub już z tej choroby zdołałeś wyzdrowieć -co
wcale łatwe nie jest...nawet dla inteligentnych skądinąd ludzi nawet z
psycho-branży.

;)

9. Data: 2007-06-18 22:10:08

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sky<s...@o...pl>
>
> [...]
>
> Tak, tak, Skajuś ;D

A widzisz... ;)
Kra kra... ;P

10. Data: 2007-06-19 00:18:24

Od: "ab.666" <t...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wariatki? Moze i tak.... ino co z tym ich klechą-spowiednikiem, który zrobił
z nich wariatki poprzez seksualne wykorzystywanie i rytualne stosunki przed
ołtarzem?

Pewnie poboznego kiecucha biskup ukrył gdzieś w Am. Połud. ....

ab.

DO POLAKOW - SLOWIAN
Reportaz - Miejskie wysypisko śmieci w Campina Grande (Brazylia)
jak podwyższyć inteligencję emocjonalną?
mowienie brzydkich rzeczy
Zatracenie