Betula oycoviensis

51. Data: 2002-10-18 22:34:11

Temat: Re: Betula oycoviensis - krótkie podsumowanie
Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1lm4vo1pd.fsf@sapijaszko.net...

> Śliczne. Aż zaplułem Żywcem klawiaturę... :)
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Uważaj... Mój syn kiedyś zalał herbatką, musiałam mu kupić nową:-)))

Pozdrawiam

Marta

52. Data: 2002-10-18 22:56:48

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <m...@m...pl> writes:

> Uważaj... Mój syn kiedyś zalał herbatką, musiałam mu kupić nową:-)))

Podobnież działa piffo. Inka kiedyś testowała :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Wacława, co był bogobojny
Podrywał raz pan dość przystojny.

53. Data: 2002-10-19 05:27:23

Temat: Re: Betula oycoviensis
Od: Krzysztof Marusiński <o...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Ale już wiem o co chodziło. To wszystko przez te łacińskie nazwy, a może
> by tak obok podawać polskie?

Jak chcesz to potrafisz być miły :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

54. Data: 2002-10-19 05:36:25

Od: Krzysztof Marusiński <o...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości ..............
> Ja tam bym używał polskich nazw, ale Krzysztof wprowadził reżim, (napewno
> wszyscy pamiętają) aby tylko po łacinie;-)

No, nie wszyscy śledzą wypowiedzi od zamierzchłych czasów to przypomnę, że
jestem za tym aby posługiwać się nazwami botanicznymi podając obok nazwy
polskie.
Np. Botanikus (Bogusław), albo poprawniej Bogusław (Botanikus) czy jakoś
podobnie.
Niech wszyscy wielcy z tej grupy pamiętają o początkujących i w swojej
wspaniałomyślności będą przyjaźni nie tylko pisząc wspaniałe powitania
nowych, ale także wyrażając się w sposób rozumiany przez nich.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

55. Data: 2002-10-19 07:10:34

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

56. Data: 2002-10-19 13:44:39

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak chcesz to potrafisz być miły :-)

To przez jakiś czas będę "Ciebie" dopieszczać.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

57. Data: 2002-10-21 05:26:48

Od: Krzysztof Marusiński <o...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To przez jakiś czas będę "Ciebie" dopieszczać.

Osobiście zalecam ostrożność przy zbyt częstej zmianie obiektów do
dopieszczania. Lepiej pozostać w stałych związkach.
Dla postronnych dodajmy, że w tym przypadku "Ciebie" to polskie nazwy obok
botanicznych!
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

58. Data: 2002-10-21 07:10:01

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> wrote in

> Jeśli w miejscu C. suecica, to ja zawsze, chętnie, się nim zaopiekuję :))

Tego nie planowalam :-)
Ale jak sie szwedzki rozpelznie, to sobie przyjedziesz i sobie ukradniesz
sadzonke - ja nie bede patrzec :-))
Pozdrowienia - Ewa Sz.

59. Data: 2002-10-21 07:24:34

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <m...@m...pl> wrote in news:aop96n$2jh$1@news.tpi.pl:

> Oj narobiło się z powodu jednej brzozy....
Zeby brzozy!
Zaczynamy o pryncypiach, a to zle robi na wapory :-))
> strony kupowanie u leśników ma sporo zalet. Po pierwsze łatwiej
> pojechać i patrzeć z boku jak ktoś kopie te drzewa niż samej machać
> łopatą (ostatnio to było 30 sztuk), po drugie można pogadać z
> leśniczym i swoją wiedzę wzbogacić.
Argument z lopata rozumiem :-)
A co do wzbogacania wiedzy: jak Ci zaczna tlumaczyc, ze brzoza to chwast,
dab czerwony jest w lasach konieczny, a sorbaria doskonale robi na runo, to
lap sadzonki i uciekaj :-))
> Moim marzeniem jest by ten kawałek
> ziemi w miarę możliwości harmonizował z otoczeniem, ale by również
> zaspokoił moje poczucie estetyki i piękna, by był miejscem odpoczynku
> i relaksu, bym w końcu mogła podjąć trudniejsze ogrodnicze wyzwania.
> Ogród podzielony jest na dwie części, tę "leśną" i drugą bardziej
> reprezentacyjną, gdzie można posiedzieć z przyjaciółmi przy piwku i
> pieczonych ziemniaczkach.
I o to chyba chodzi.
Ja sie musze przyznac do jednej slabosci: z przyjaciolmi podziele sie
wszystkim (poza Kol. Malzonkiem), ale podzielenie sie pieczonymi
ziemniaczkami jest dla mnie b. trudne. Taki ziemniaczek gra chyba na jakis
atawistycznych uczuciach, bo budza sie pierwotne instynkty :-))

> Poza malwami, brzozami
> i różanymi krzewami rośnie tam wiele innych roślin, pochodzących z
> dalekich zakątków. Oj złapałbyś się Ewo za głowę:-)))
Eee, mysle, ze nie.
Najwyzej bym sie zapytala, czy moge Ci cos podkrasc :-))
Pozdrowienia - Ewa Sz.

60. Data: 2002-10-21 07:26:35

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) wrote in

> [...]
>:)
> juz sie nawet zastanawialem
> czy nie jest to przejaw jakiejs ogrodowej(zawodowej) choroby

A ja w tym roku nalogowo ciagnelam Karmi zamiast uczciwych piw. O czym to
moze swiadczyc?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

Zagadka
Arum