Re: Bezdomność jako sposób na życie bez zobowiązań?

From: "Chiron" <c...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Bezdomność jako sposób na życie bez zobowiązań?
Date: Mon, 26 Jan 2015 01:16:24 +0100

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:ma3vfg$kui$1@node2.news.atman.pl...

> Osobiście nie mam do swojej dyspozycji za dużo kasy i prawdopodobnie nie
> będę miał, ale jestem przynajmniej na tyle rozsądny, żeby pieniądze tej
> kwoty włożyć w stabilne zyski kapitałowe. Moje potrzeby konsumpcyjne
> byłbym
> w stanie zaspokoić z ułamków tych zysków. Dzisiaj nawet znakomitej
> większości książek nie trzeba kupować, można sobie ściągnąć zawartość
> sporej
> biblioteki uniwersyteckiej z rosyjskiego internetu, więc da się
> zaoszczędzić
> nawet na tym, co stanowi mój największy nałóg.

> [...]

Ależ przecież- kredyt ten chyba w ogóle nie jest oprocentowany. Jak Ci
dobrze idzie, masz zyski- to obracasz pieniędzmi banku. Jak skusisz- to z
dnia na dzień musisz oddać wszystko.
Czy ja wiem, czy to kwestia li tylko matematyki? U nas- chyba nie (vide
prywatyzacja Banku Śląskiego czy inne afery)

--

Chiron