Bezpłatny logopeda

21. Data: 2005-09-27 20:07:09

Temat: Re: Bezpłatny logopeda
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dharc5$p2d$1@inews.gazeta.pl>
Sowa <m...@w...pl> pisze:

> Masz jakaś fajna wychowawczynię.

Nie narzekam. Dostała nam się "w spadku" po Martynie.
Za to druga, dla równowagi chyba, jest oschła, apodyktyczna i uśmiecha się
jedynie z przekąsem.

> I tak:
> - angielski - 96 zł
> - rytmika 40 zł
> - zajęcia logopedyczne - 20 zł ćwiczenia w grupie + 2 azy w tygodniu
> zajęcia indywidualne płacone osobno
> - zajęcia pedagogiczne - 40 zł
> + indywidualne zajęcia muzyczne dla Alki - 180 zł
> (razem wychodzi, bagatelka: 376zł :>)
> (za Karolinę z racji że to rodzeństwo + 50% tego co powyżej)
> Do tego oczywiście koszty przedszkola.

O matko! Czy to przedszkole prywatne?
Bo jeśli państwowe, to kogoś faktycznie popieprzyło.
Ceny są po prostu powalające.

> A one mi na to, że program się na ogół przekracza i na pewno coś z nią
> zrobią w szkole żeby sie nie nudziła. :>
> Akurat.

No niestety masz rację. Ja mam właśnie w domu egzemplarz dziecka, które
czyta i pisze od ukończenia 5. roku życia.
Dziecko (nie ona jedna zresztą) zdycha z nudów na lekcjach i podczas
odrabiania zadań domowych, ale nie mogę nic z tym zrobić. Nauczycielka nie
jest w stanie (przynajmniej na tym etapie) poprowadzić nikogo choć trochę
indywidualnie. Poziom klasy równany jest niestety (niestety dla nas) do
dzieci słabszych. Trudno się temu zresztą dziwić, ale fakt pozostaje
faktem - sporo dzieci czytająco-pisząco-liczących, po prostu ziewa na
lekcjach z nudów.

--
PozdrawiaM

22. Data: 2005-09-27 20:16:36

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dhausv$ces$1@inews.gazeta.pl>
Sowa <m...@w...pl> pisze:

> No ile lat można dukać kolory po angielsku i śpiewać w kółko
> pioseneczki? :>

Widzę, że wkurwia Cię dokładnie to samo, co i mnie ;-)

> A tak to tylko IMO strata czasu i marnotrawienie a wręcz zabijanie
> dziecięcego zapału.

Ale to się niestety wie dopiero przy drugim dziecku.
W pierwsze ładuje się, ile można, a potem okazuje się, że to i tak było
OKDR.

> Mnie nie brzydzi że ona by sobie te pieniądze zarobiła, ale niechby to
> robiła z sensem a nie pozorując coś.

W grupie Jasia na przykład wszystkie dzieci, co do jednego mają koślawe
nóżki, krzywe kolanka, wady postawy itp. Tak w każdym razie orzekła pani
rehabilitantka, dodając przy tym, ze zajęcia korekcyjne są u niej naprawdę
... tanie, bo tylko 20 zł miesięcznie. Ponieważ to "powtórka z rozrywki" (u
Martyny było dokładnie to samo, ale poszłam do ortopedy i ten się tylko
popukał w głowę, bo dziecko było proste i zdrowe jak wół), to ostrzegłam
wszystkie wystraszone mamy, żeby się najpierw skonsultowały z lekarzem, a
potem napełniały kiesę owej pani rehabilitantki (po AWF'ie notabene). Tym
bardziej jeśli te zajęcia korekcyjne są na poziomie, pożal się Boże, nauki
angielskiego, z której wypisałam Martynę po roku uczęszczania, bo równie
dobrze mogłabym wyrzucać wydane pieniądze na śmietnik. Dzieci nie robiły tam
nic, a to, co zaprezentowały jako efekty swojej pracy (dwie piosenki
składające się z 5 wyrazów każda), na koniec roku, wzbudziło w rodzicach
jedynie żenadę.

--
PozdrawiaM

23. Data: 2005-09-28 09:39:03

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> Ale to się niestety wie dopiero przy drugim dziecku.
> W pierwsze ładuje się, ile można, a potem okazuje się, że to i tak było
> OKDR.

Hehe, to widzę że tym razem udało mi się wyjątkowo nie wykazać refleksem
szachisty, ale ja to wiem sama po sobie czym sie kończy nuda w pierwszym
etapie szkoły, a Alka jest pod niektórymi względami podobna. To chcę jej
szczędzić paru niekorzystnych nawyków.
Może się jakoś uda.

--
Edyta Czyż
... a tych pieprzonych materialistów rozstrzelamy.
... i zabierzemy im ich pieniądze.
/// /// z cyklu: nieopatrzne wyznania idealisty \\\ \\\

24. Data: 2005-09-28 09:41:17

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a po co zajecia logopedyczne? ma jakies problemy w mowa?

Niestety tak, obie w ten sam sposób wpychają przy mówieniu język między
przednie zęby i trzeba to korygować żeby się nie utrwaliło na stałe, bo będą
potem mówić jak pewien nasz obecny kandydat na prezydenta. :)

--
Edyta Czyż

25. Data: 2005-09-28 10:39:19

Od: Borek <b...@p...bpp.to.com.remove.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Sep 2005 11:41:17 +0200, Sowa <m...@w...pl> wrote:

> Niestety tak, obie w ten sam sposób wpychaj? przy mówieniu j?zyk mi?dzy
> przednie z?by i trzeba to korygowaae ?eby si? nie utrwali?o na sta?e, bo
> b?d? potem mówiae jak pewien nasz obecny kandydat na prezydenta. :)

Co jak widać w karierze nie przeszkadza :)

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
i diagnozy ryzyka dysleksji

26. Data: 2005-09-28 12:11:42

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> wrote in message
> Niestety tak, obie w ten sam sposób wpychają przy mówieniu język między
> przednie zęby i trzeba to korygować żeby się nie utrwaliło na stałe, bo
> będą potem mówić jak pewien nasz obecny kandydat na prezydenta. :)

przykro mi ale ja juz jestem zupelnie nie w temacie jesli chodzi o
prezydenta w Polsce. zakladam jednak, ze slodko seplenia ;))
(moga miec zgryz otwarty przez to)

iwon(k)a

27. Data: 2005-09-28 12:23:21

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przykro mi ale ja juz jestem zupelnie nie w temacie jesli chodzi o
> prezydenta w Polsce. zakladam jednak, ze slodko seplenia ;))
> (moga miec zgryz otwarty przez to)

Niech Ci nie będzie przykro, ten akurat wprawdzie lekko sepleni, ale nie
jest taki najgorszy. :)

--
Edyta Czyż

28. Data: 2005-09-28 12:31:50

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> wrote in message
> Niech Ci nie będzie przykro, ten akurat wprawdzie lekko sepleni, ale nie
> jest taki najgorszy. :)

Tusk?

iwon(k)a

29. Data: 2005-09-28 12:36:44

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message

> Tusk nie wymawia "r" ;-)

poddaje sie wiec :))

iwon(k)a

30. Data: 2005-09-28 12:39:13

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> poddaje sie wiec :))

o nie, Rokita!

iwon(k)a

Wypracowanie
urodziny dla dziewczynki w wieku 11 lat_Wrocław
Victor Junior gdzie?
Statystyczna szkolna ciekawostka
Pediatra w Gdyni