Bezwłąd nóg cd.

21. Data: 2007-12-12 17:43:38

Temat: Re: Bezwłąd nóg cd.
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:fjo6vn$3td$1@mx1.internetia.pl...

> "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message

> Szanowna Pani Krysiu - już od wielu lat obserwuję Pani "walkę" na różnych
> forach i zauważam jedną ciekawą rzecz - według bardzo wielu osób
> wykształconych i bogatych w doświadczenie medyczne osób powinna już Pani
> dawno nie żyć - tym czasem żyje Pani i nie dostrzegam w Pani
> wypowiedziach ani nieprawidłowej pracy mózgu ani trzęsącej się dłoni
> osoby umierajacej na miażdżycę czy marskość wątroby.

Dzięki za miły komentarz :)
Zapewniam Cię, że przed DO byłam w stanie niepozwalającym na aktywność
w Internecie (aczkolwiek wtedy jeszcze nie miałam kompa ;) )

> Oponenci się cały czas zmieniają natomiast Pani cały czas pisz swoje.

Po prostu CZAS zawsze weryfikuje wcześniej podjęte przez nas decyzje.

> Nie powoduje to u mnie wzrostu miłości do diety optymalnej (aczkolwiek na
> Atkinsie schudłem kiedyś 25 kg) ale z cała pewnością w nieco innym
> świetle stawia to co pisze pani i szanowni interlokutorzy oraz coraz
> bardziej daje do myślenia.

Cokolwiek w życiu nie robimy - WARTO MYŚLEĆ SAMODZIELNIE, "przepuścić"
przez własne szare komórki wiedzę ekspertów, poczytać "za" i "przeciw" itd.

> Proszę powiedzieć - czy Pani na coś choruje?

Generalnie czuję się dobrze i praktycznie na nic nie choruję.

> Jaki ma Pani poziom cholesterolu?

HDL 84,2 mg/dl (tj. 26% w stosunku do ogólnego), cukier 5,37 mmol/l,
trójglicerydy 65 mg/dl a LDL 226 mg/dl - czyli tzw. zawałowy (tak
powiedziała pani doktor)... ;) wyniki HDL i TG - ZIGNOROWAŁA... 8[
I jak tu mieć zaufanie do wiedzy lekarzy?... 8[

A w książce "Mity o cholesterolu" prof. dr hab. med. Walter Hartenbach
pisze: "Tzw. cholesterol LDL odgrywa istotna rolę w produkcji hormonów
sterydowych. Zadanie frakcji LDL polega na odprowadzaniu syntetyzowanego
przez wątrobę cholesterolu do biliardów komórek (co stanowi ponad 80%
cholesterolu) dziennie, by zapewnić im prawidłową czynność i wzrost.
Frakacja LDL, błędnie nazywana cholesterolem LDL, jest zatem nieodzowna dla
prawidłowego funkcjonowania wszystkich komórek, produkcji hormonów
sterydowych, regulujących niemal wszystkie procesy przemiany materii [...]
W związku z tym, że frakcja lipoprotein LDL spełnia wyłacznie pożyteczne
zadania, w żaden sposób nie wpływa na rozwój miażdżycy, a jej stężenie
podlega naturalnym wahaniom. W tym kontekście przywoływanie przykładu
hipercholesterolemii jest niedorzeczne. Niestety znaczna część lekarzy
podchodzi bezkrytycznie do tej absurdalnej tezy. [...] Odżywianie nie
wpływa na poziom choleterolu we krwi. [...] Nadmierna ilość węglowodanów
przyczynia się do otyłości. Niewykorzystane węglowodany, na które
zapotrzebowanie organizmu jest dość małe, zostają zamienione na tłuszcz i
odkładane. Stąd też szczególne zalecanie spożycia węglowodanów (jak w
opisanej broszurze), oznacza propagowanie otyłości, nadciśnienia i zaburzeń
krążenia."

Polecam tę ciekawą książeczkę http://mity-o-cholesterolu.gu.ma/

> Jak wypadają próby wątrobowe?

Prób wątrobowych nie miałam zleconych, bo nie ma takie potrzeby :)
Jeżeli kiedykolwiek będę czuć się źle, to wtedy z pewnością lekarz mnie
skieruje na to badanie. Póki co (na szczęście) nie ma powodu.
A przecież przy mojej wysokotłuszczowej diecie wątroba powinna leżeć i
kwiczeć z bólu, czyż nie (???)... :)
A najgorsze jest to, że niektórych czytających mnie ta relacja przynajmniej
zaintryguje, ale cała reszta okaże się odporna na refleksje... :[
...do czasu. Zwykle każdy potrzebuje odpowiednią ilość czasu + parę innych
bodźców, by zainteresować się fenomenem DO.

Pozdrawiam
Krystyna
--
Małe prawdy wyraża się jasnymi słowy.
Wielkim prawdom towarzyszy wielka cisza. Rabindranath Tagore

22. Data: 2007-12-12 17:54:55

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w
wiadomości news:fjp6kq$682$1@news.onet.pl...

> [...]
>
> HDL 84,2 mg/dl (tj. 26% w stosunku do ogólnego), cukier 5,37 mmol/l,
> trójglicerydy 65 mg/dl a LDL 226 mg/dl - czyli tzw. zawałowy (tak

Dodam jeszcze, że lekarka nie zainteresowała się zbadaniem (chociaż
osłuchowo)
pracy mojego "przedzawałowego" serca... (???)... 8]

> I jak tu mieć zaufanie do wiedzy lekarzy?... 8[

Krystyna
--
Każde cierpienie bierze początek z niewiedzy. IV Dalaj Lama

23. Data: 2007-12-12 18:22:05

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> ktoś kiedyś ot, tak dla jaj zrobił listę chorób które krystyna opisywała
> jako swoje przypadłości które miała zanim przeszła na DO, tam było chyba
> setki pozycji, w tym niektóre wykluczające się wzajemnie.

Owszem, było ich sporo, ale "setki" "dla jaj" - to już przesada,
ale wegetarianie uwielbiają przesadzać, wynika to chyba z nerwicowego
postrzegania świata... Te "setki" są tu:
http://forum.dr-kwasniewski.pl/index.php?topic=683.0

> Poza tym podejrzewam, że ona wcale tej diety nie stosuje, po prostu
> naciąga
> naiwnych na kasę.

1. Nie sądź innych po sobie.
2. Na jaką kasę? Kompromitujesz swoją sprawność postrzegania. Żywienie
Optymalne jest DOSTĘPNE W INTERNECIE >> ZA DARMO <<

Ale oczywiście jak na ironię ta dostępność nie do każdego jest w stanie
dotrzeć, bo każdy wybiera sobie taką dietę, na jaką mu rozum pozwala... 8]

Krystyna
--
Niewiele byłoby zła na świecie, gdyby nie można go było popełnić
w imię dobra. Marie von Ebner-Eschenbach

24. Data: 2007-12-12 18:43:39

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* wrote:

> 2. Na jaką kasę? Kompromitujesz swoją sprawność postrzegania. Żywienie
> Optymalne jest DOSTĘPNE W INTERNECIE >> ZA DARMO <<

bo ta sekta działa inaczej. Jak już ktoś wpadnie w sidła i zacznie niszczyć
sobie zdrowie, zgłasza się z problemami na forum opty, a problemów na tej
pseudodiecie robi się mnóstwo. Tam go wysyłają na leczenie "prądami
selektywnymi", które już kosztują majątek...

--
www.vegie.pl

25. Data: 2007-12-12 18:45:09

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:

> potrafimy go sami syntetyzować w organizmie. Nie ma potrzeby
> go spożywać

daj spokój, oni kiedyś ATP zjadali, święcie wierząc że pomaga...

--
www.vegie.pl

26. Data: 2007-12-12 19:20:35

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pseudodiecie robi się mnóstwo. Tam go wysyłają na leczenie "prądami
> selektywnymi", które już kosztują majątek...

Póki co, to JA, chociaż o wiele starsza od Ciebie - jestem na DO zdrowa,
a TY, chociaż młody i na "zdrowej" wege diecie - jesteś CHORY... i nic Cię
tak nie nakręca jak wszelkie własne dolegliwości i plotkowanie o
optymalnych.
Żenujące. Najpierw SAM SIEBIE WYLECZ, a potem możesz radzić innym...

Krystyna
--
Brumbak ma chyba racje .Diety niskoweglowodanowe czy wysokotluszczowe po
dluzszym moga miec szkodliwy wplyw .Slyszalem ze jeden facet po 70 latach

27. Data: 2007-12-12 21:12:27

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
orun.pl...

> potrafimy go sami syntetyzować w organizmie. Nie ma potrzeby
> go spożywać

Piotrze, nie ściemniaj... Garnitur też możesz sam sobie uszyć... ;>
Węglowodany też możemy sobie wytworzyć (jak dotychczas nauka nie wykryła
tzw. niezbędnych węglowodanów, chociaż obłędnie je propaguje) z
wegetarianami na czele... 8)

Nie chodzi o to, czy jest potrzeba spożywania cholesterolu, ale o to,
że nie warto unikać bardzo wartościowych produktów spożywczych (np. jajek,
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
a zwłaszcza żółtek, czy tłustego mięsa itp.), TYLKO DLATEGO, że zawierają
cholesterol.

To, co obecnie się w mediach dzieje, to już zbiorowa psychoza.
I to straszne, że lekarze na ogół się biernie przyglądają, (jeśli nie -
chętnie przyklaskują), MITOWI, że cholesterol to zło wcielone i trzeba go
obniżać. Zwykły Kowalski ma prawo lekarzom wierzyć, ale lekarzowi
(ekspertom) nie przystoi propagowanie MITÓW, bo wtedy nauka przestaje być
nauką.

Krystyna
--
Wspierana przez przemysł farmaceutyczny hipoteza na temat szkodliwości
cholesterolu, która zaleca spożywanie ubogich weń pokarmów, jest

28. Data: 2007-12-12 21:33:34

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w
wiadomości news:fjpisn$goo$1@news.onet.pl...

> [...]
>
> Nie chodzi o to, czy jest potrzeba spożywania cholesterolu, ale o to,
> że nie warto unikać bardzo wartościowych produktów spożywczych (np.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> a zwłaszcza żółtek, czy tłustego mięsa itp.), TYLKO DLATEGO, że zawierają
> cholesterol.

Przykłady efektów stosowania DO:
http://dr-kwasniewski.pl/media/2/bib-1/Krystyna.txt/
news%20635.doc
http://dr-kwasniewski.pl/media/2/bib-1/Krystyna.txt/
news%20827.doc

Krystyna
--
Musi im być ciężko... Tym, którzy wzięli autorytet z prawdę,
zamiast prawdę za autorytet. G. Masssey

29. Data: 2007-12-13 14:14:10

Od: Kwiatek <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Gru, 22:33, "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote:
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w
> wiadomościnews:fjpisn$goo$1@news.onet.pl...

torun.pl...

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Przykłady efektów stosowania DO:http://dr-kwasniewski.pl/media/2/bib-1/Krystyna.t
xt/news%20635.dochttp://dr-kwasniewski.pl/media/2/bi
b-1/Krystyna.txt/news%20827.doc

> Krystyna
> --
> Musi im być ciężko... Tym, którzy wzięli autorytet z prawdę,
> zamiast prawdę za autorytet. G. Masssey

Optymalni potrafią zaspamować każdy temat. każdy :(

Stawianie baniek, potrzebuje szybkiej odpowiedzi
Grzybica w gardle + niski poziom cukru
zarabianie przez internet w domu
spuchniete jadra
Sprawy zatrzymania cd, Stokrotka