Re: Biale nitki: RATUNEK!!!

From: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Biale nitki: RATUNEK!!!
Date: Sun, 19 Aug 2001 22:36:26 +0200

Byc moze...
ale on twierdzi ze zauwazyl to ju 8 miesiecy temy i sie ty nie przejmowal (w
miedzy czasie zmienial pasty)... dopiero teraz jak jabys sie to nasiliło...
mowil tez ze ma to rano...Zapytam go czy po umyciu jest tego wiecej....
Mowisz ze trzeba myc zelem?
Czy u ciebie sie to utrzymywalo az do zjedzienia?czegos?