Biale nitki

1. Data: 2001-08-18 13:23:24

Temat: Biale nitki
Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to moze byc moj kolegam ma od dluzszego czasu przewaznie rano na
wewnetrznej stronie warg i policzkow takie biale przezroczyste "nitki"

2. Data: 2001-08-18 15:32:35

Temat: Re: Biale nitki
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to moze byc moj kolegam ma od dluzszego czasu przewaznie rano na
> wewnetrznej stronie warg i policzkow takie biale przezroczyste "nitki"

To jest nablonek wyscielajacy od wewnatrz wargi.
Zazwyczaj jest on nierogowaciejacy, ale jezeli ktos hmmm... "obgryza" wargi i
policzki od wewnatrz wtedy dochodzi do nadprodukcji nablonka i moze on
rogowaciec. Nie ma sie raczej czym przejmowac.
Nie jestem pewien tego wytlumaczenie, gdyz histologii uczylem sie dawno temu,
wiec jesli sie myle, ktos mnie zapewne poprawi.

Cranio

3. Data: 2001-08-18 19:48:54

Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On twierdzi ze jak przejedzie palcem po wewnetrznej stronie warg i policzkow to
ma caly palec w, tym poprostu chodzi o to ze tego jest nie pokojąco duzo! Moze to
jakas plesniawka ablo grzybica czy co?

4. Data: 2001-08-18 21:42:48

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma caly palec w, tym poprostu chodzi o to ze tego jest nie pokojąco duzo!

Jesli jest to kandydoza (taka grzybica) to polecam udac sie do LPK lub
stomatologa [stoma - (gr.) jama ustna -przyp.aut.]. Cos powinni poradzic, bo
mnie uczono kiedys, ze sie to pedzluje boraksem z gliceryna, a nie weim czym
dzisiaj. Moze kto inny wie?!

Cranio

5. Data: 2001-08-19 20:12:03

Temat: Re: Biale nitki: RATUNEK!!!
Od: "Daniel Sereno" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze niech kolega zmieni paste do zebow... sam mam nitki i moj brat ma nitki
i w ogole mamy nitki - sa mi dobrze znane, nie mam z nimi problemow jak myle
zeby zelem zamiast pasta
wiec to razcej nie grzybica

ds

6. Data: 2001-08-19 20:36:26

Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byc moze...
ale on twierdzi ze zauwazyl to ju 8 miesiecy temy i sie ty nie przejmowal (w
miedzy czasie zmienial pasty)... dopiero teraz jak jabys sie to nasiliło...
mowil tez ze ma to rano...Zapytam go czy po umyciu jest tego wiecej....
Mowisz ze trzeba myc zelem?
Czy u ciebie sie to utrzymywalo az do zjedzienia?czegos?

7. Data: 2001-08-20 07:40:53

Od: "Daniel Sereno" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Krysiak" <P...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mowisz ze trzeba myc zelem?
> Czy u ciebie sie to utrzymywalo az do zjedzienia?czegos?

nie,odkrywalem to rano, po przebudzeniu - jak umylem zeby znikalo
u mnie nie jest tego wiecej PO umyciu, tylko po przespanej nocy

8. Data: 2001-08-20 11:08:05

Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On twierdzi ze jak umuje zeby to jest wtedy najwiecej
A jak cos zje co znika

9. Data: 2001-08-20 16:54:04

Od: Polo <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Krysiak napisał(a):

> Co to moze byc moj kolegam ma od dluzszego czasu przewaznie rano na
> wewnetrznej stronie warg i policzkow takie biale przezroczyste "nitki"

Witka !

Moze pedzelkowac aphtinem?

Moze wyplukac soda?

A moze kupic taka przezroczysta szminke o zapachu owocowym :)))) ?

w kazdym razie pozdrawiam

POLO

non tam preclavum est scire latine quam

10. Data: 2001-08-20 18:43:44

Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale co to moze byc?

Polo napisał(a):

> [...]
>
> Moze pedzelkowac aphtinem?
>
> Moze wyplukac soda?
>
> A moze kupic taka przezroczysta szminke o zapachu owocowym :)))) ?

Zapalenie błędnika
Prosze - pomozcie - dziasla
Mineralna po myciu zebow
grzyb na scianie a zdrowie