Zapalenie błędnika

1. Data: 2001-08-18 12:42:05

Temat: Zapalenie błędnika
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 10 dni mam zawroty głowy - pojawiają się nagle w różnych pozycjach i porach
dnia. Trwają od kilku do kilkunastu minut. Rozpoznano zapalenie błędnika i
zalecono: betaserc i pentahexal. Na razie poprawy nie ma. Jak długo może trwać
ten stan? Może to nie jest zapalenie błędnika? Może diagnoza była błędna??? To
mnie dołuje!!! Ratujcie!!!

2. Data: 2001-08-18 14:44:17

Temat: Odp: Zapalenie błędnika
Od: "MaNiacK" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
trwać
> ten stan? Może to nie jest zapalenie błędnika? Może diagnoza była

mam to samo chociaz juz nie jest takie straszne
zaczelo sie od wycieczki statkiem w morze . Takze biore betaserc oraz
witamine B1 i B6
oraz E i magnez

3. Data: 2001-08-19 15:48:50

Temat: Re: Zapalenie błędnika
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To marna pociecha. Najważniejsze, że to nie boli. Ale dobrze byłoby wiedzieć,
czy to aby prawidłowa diagnoza. Kto to powinien zbadać: laryngolog? internista?
Wymyślcie coś!

4. Data: 2001-08-19 20:58:41

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@p...onet.pl napisał(a):

> To marna pociecha. Najważniejsze, że to nie boli. Ale dobrze byłoby wiedzieć,
> czy to aby prawidłowa diagnoza. Kto to powinien zbadać: laryngolog? internista?

Laryngolog

Pozdrawiam,
Kaja
--