Białe zęby

1. Data: 2004-01-26 13:28:36

Temat: Białe zęby
Od: "Jurek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam chyba troszkę zepsute szkliwo w związku z tym moje zęby nie są białe i mam
pytanie czy są jakieś sposoby na zrobienie by moje zęby stały sie białe ?

2. Data: 2004-01-26 14:44:28

Temat: Re: Białe zęby
Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam chyba troszkę zepsute szkliwo w związku z tym moje zęby nie są
> białe i mam pytanie czy są jakieś sposoby na zrobienie by moje zęby
> stały sie białe ?
Kolor bialy jest nienaturalny. Odpowiedni to kosc sloniowa:) Wybielanie niszczy
szkliwo. Wazne zeby zdrowe byly.

3. Data: 2004-01-26 15:00:28

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@a...lublin.pl> napisał:

> Wybielanie niszczy szkliwo. Wazne zeby zdrowe byly.

prawda... Jurek jednak pytal o sposob na "biale" zeby, a nie o samo
wybielanie... wiec moze jakis inny sposob?

--
Psychik
howuser&userid=360448

4. Data: 2004-01-26 16:06:24

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> prawda... Jurek jednak pytal o sposob na "biale" zeby, a nie o samo
> wybielanie... wiec moze jakis inny sposob?
Jurek telewizji nie oglada czy co? W aptece niech sie spyta, jest tego
towaru sporo.

5. Data: 2004-01-26 16:16:38

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@a...lublin.pl> napisał:

> Jurek telewizji nie oglada czy co? W aptece niech sie spyta, jest tego
> towaru sporo.

nie widze powodu aby zapytac o to w tym miejscu :-)

--
Psychik
howuser&userid=360448

6. Data: 2004-01-26 16:47:00

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@a...lublin.pl> napisał:

> Jurek telewizji nie oglada czy co? W aptece niech sie spyta, jest tego
> towaru sporo.

nie widze powodu aby _nie_zapytac o to w tym miejscu

--
Psychik
howuser&userid=360448

7. Data: 2004-01-27 17:31:52

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie widze powodu aby _nie_zapytac o to w tym miejscu

To moze bys laskawie Mu odpowiedzial a nie jakies glupoty wypisywal

Ząb złamany - pilne - pomóżcie.
Po wyrwaniu zęba
czy ktos wie gdzie jest pracownia hemostazy w gdyni(trojmiescie)?
pielęgnacja twarzy
Lysienie androgenowe i ratunek