Bialka.

1. Data: 2004-12-28 19:37:52

Temat: Bialka.
Od: "Me@My" <needafrend@[BEZ TEGO]tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zostalo mi ok 15 bialek z surowych jaj.
Co mozna z nich wyczarowac?
Ewa

1. Data: 2004-12-28 20:03:42

Temat: Re: Bialka
Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa:
> Witam,
> zostalo mi ok 15 bialek z surowych jaj.
> Co mozna z nich wyczarowac?

mmmm. chciałabym mieć Twój problem :-D

Bezy. Tony bez. Z kokosem. Z odrobiną kakao. Moga trochę leżeć, jak
dobrze wysuszone.
Okrągłe spody bezowe do torcika bezowego, upiec i do zamrażarki.

Biszkopt z wierzchem bezowym.

Ach, rozmarzyłam sie... ;-)

--
Magda, która bez bez może długo, ale z bezami jeszcze dłużej ;-)

1. Data: 2004-12-28 20:06:46

Od: "Me@My" <needafrend@[BEZ TEGO]tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "'madzik'" <m...@t...beztego.com> napisał w
wiadomości news:cqse69$khf$1@news.onet.pl...
> [...]
> dobrze wysuszone.
> Okrągłe spody bezowe do torcika bezowego, upiec i do zamrażarki.

Moze jakis przepisik......
Ewa

1. Data: 2004-12-28 20:13:25

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bezy :-)

1. Data: 2004-12-28 20:53:46

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 28 décembre 2004 ŕ 21:03:42, vous écriviez :

> mmmm. chciałabym mieć Twój problem :-D

> Bezy. Tony bez. Z kokosem. Z odrobiną kakao.

Z platkami migdalowymi. Polane czekolada. Male beziki sklejane kremem
kawowym. Albo amaretto.

> Biszkopt z wierzchem bezowym.

> Ach, rozmarzyłam sie... ;-)

Nie ty pierwsza :)
http://minilien.com/?ziHGBD1fW2

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-12-28 21:14:16

Od: maciejza <w...@f...org> szukaj wiadomości tego autora

Me@My pieknego dnia 2004-12-28 20:37 wyklikala:

> zostalo mi ok 15 bialek z surowych jaj.

czyzby odpady z "advocaata" ? ;)

--
zbieram mamony na cremony
... na LandRovera tez ...

1. Data: 2004-12-28 21:41:54

Od: "AniaM" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Me@My" <needafrend@[BEZ TEGO]tlen.pl> wrote in message
> Witam,
> zostalo mi ok 15 bialek z surowych jaj.
> Co mozna z nich wyczarowac?
> Ewa
>
>Proponuje ciasto z bialek Marzeny
1 szkl. maki1 szkl. bialek1szkl. cukru1 szkl. maku - calego, przeplukanego,
nie gotowac, nie mielic3/4 (trzy czwarte) szkl. magaryny (200 gram)2
lyzeczki proszku do pieczeniaolejek migdalowy Bialka ubic na sztywno, dodac
cukier i reszte skladnikow, rozpuszczonamargaryne wlac na koncu. Upiec w
foremce keksowce. Po upieczeniu polukrowac.Marzena
x...@p...onet.pl*** godny uwagi jest rowniez wariant:pol szklanki
maku plus cala szklanka wiorkow kokosowych.Wspaniałe jest z wiśniami
kandyzowanymiAnna

1. Data: 2004-12-28 21:46:28

Od: "A.L." <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Me@My wrote:
> Witam,
> zostalo mi ok 15 bialek z surowych jaj.
> Co mozna z nich wyczarowac?
> Ewa

Polecam ciasto - piegusek z makiem, przepis podawany niedawno. Na keksowke
standardowa potrzeba ok. 7 bialek. Ciasto jest pyszne i proste.
Jakbys miala problem ze znalezieniem przepisu, to daj znac.
Ania

1. Data: 2004-12-28 21:50:43

Od: "Me@My" <needafrend@[BEZ TEGO]tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A.L." <a...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> standardowa potrzeba ok. 7 bialek. Ciasto jest pyszne i proste.
> Jakbys miala problem ze znalezieniem przepisu, to daj znac.

Poprosze...
Ewa

1. Data: 2004-12-28 21:54:58

Od: "A.L." <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Me@My wrote:
> Użytkownik "A.L." <a...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> Poprosze...
> Ewa

Wklejam za Malgorzatka+:

1 szkl. białek
1 szkl. cukru
1 szkl. mąki pszennej
1 szkl. suchego maku
1 margaryna
1 łyżeczka proszu do pieczenia
szczypta soli

Białka o temp. pokojowej ubić ze szczyptą soli. W trakcie ubijania dodawać
cukier. Następnie wsypać mąkę, mak, proszek, oraz roztopioną (ostudzoną)
margarynę. Wymieszać (ja to wszystko robie thermomixem, ale pewnie
mixer/blender wystarczy).
Przelać do prostokątnej formy (keksówki) i piec okolo 60 minut w 180
stopniach.
(koniec cytatu)

Pieklam to ciasto na Swieta i zachwycilo mnie delikatnoscia i prostota
przygotowania. Mozna dodac bakalie, ale chyba najlepsze jest bez dodatkow.
Ewentualnie polac polewa czekoladowa :).
Ania

co na urodziny po Świętach?-proszę o radę
na Sylwestra
restauracja?
kotlet po kowalsku
Pianka z ekspresu