Białostoczanki !!!

1. Data: 2003-03-13 13:47:57

Temat: Białostoczanki !!!
Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, przyszła wreszcie paczka z HS, już myślałam że się nie doczekam,
ale jest. Niestety niekompletna ponieważ zamówiłyśmy tak dużo kartoników do
mulinek, że im zabrakło, więc będziemy musiały podzielić się tym co jest
:-( W związku z tym proponuję kolejne spotkanie grupowiczek (oczywiście
wszystkich w miarę możliwości). Czekam na propozycje.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-03-13 14:30:24

Temat: Re: Białostoczanki !!!
Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :-( W związku z tym proponuję kolejne spotkanie grupowiczek (oczywiście
> wszystkich w miarę możliwości). Czekam na propozycje.

Piątek wieczorkiem lub sobota? Czekam na te kartoniki, bo nitki mi się
plączą.
Przy okazji - komu komu płytkę z Susanami?

Balbina

1. Data: 2003-03-13 14:54:22

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> doczekam,
>
> Piątek wieczorkiem lub sobota? Czekam na te kartoniki, bo nitki mi się
> plączą.
> Przy okazji - komu komu płytkę z Susanami?

Jaką płytkę Balbina, bo jak zwykle nie jestem w temacie.

Lepiej chyba piątek, po robocie.

Może być u mnie, jeżeli nikomu nie przeszkadza fakt, że żeby dojść teraz do
mnie to trzeba przejść przez 25 - metrowe BAGNO!!! (rany, co tu się dzieje,
dziewczyny, CAMEL TROPHY to pestka), ale może jutro jeszcze będą mrozy i ziemia
tak się nie rozlezie.
Jak nie umnie, to może być jakaś knajpa albo u kogoś innego w domciu.

Też nie mogę się doczekać.

Karina

1. Data: 2003-03-13 18:22:55

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie mogę w piątek :((((( a chcę zarówno kartoniki jak i płytkę z susany
:))) Może w następnym tygodniu albo przynajmniej w sobotę plisssssss.

Magda

1. Data: 2003-03-13 19:07:48

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem dzisiaj zamotana, o który piątek chodzi? bo jeżeli o następny to mogę
:)
Magda

1. Data: 2003-03-14 06:56:08

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Jestem dzisiaj zamotana, o który piątek chodzi? bo jeżeli o następny to mogę
> :)
> Magda

Chyba chodzi o dzisiaj. To możemy jutro się spotkać, bo ja nie wytrzymam do
nastepnego piątku:)))

Karina

1. Data: 2003-03-14 07:14:57

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba chodzi o dzisiaj. To możemy jutro się spotkać, bo ja nie wytrzymam
do
> nastepnego piątku:)))
>
> Karina

Buuu ja w piątek (dzisiaj) nie mogę, może jutro po południu ale dopiero po
18 bliżej 19.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-03-14 07:16:29

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba chodzi o dzisiaj. To możemy jutro się spotkać, bo ja nie wytrzymam
do
> nastepnego piątku:)))

Jutro po 17.00 mi pasuje i dostosuję się jak by coś :)))

Magda

1. Data: 2003-03-14 07:45:57

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Jutro po 17.00 mi pasuje i dostosuję się jak by coś :)))

No to możemy jutro się spotkać np o 19.00
Tylko gdzie? Muszę skonsultować czy mam chatę wolną :)))

Karina

1. Data: 2003-03-14 08:09:21

Od: "Agnieszka Parjanowicz" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to możemy jutro się spotkać np o 19.00
> Tylko gdzie? Muszę skonsultować czy mam chatę wolną :)))

No końcu i ja może dotrę na spotkanie! Słuchajcie, w ten weekend (tzn
konkretnie dzisiaj po zajęciach) chcę w końcu pojechać o domu, bo mam do
niego 50km a nie byłam juz chyba z półtora miesiąca. Ale w przyszłym
tygodniu jak najbardziej mi pasuje. I możemy sie spotykać u mnie, bo ja
mieszkam sama samiutenka, więc nikomu bysmy nie przeszkadzały, od nikogo nie
trzeba się uzależniać. Mieszkanie mam spore, pomieścimy się wszystkie na
pewno, ze stołem może być pewiem kłopot, ale coś się na to poradzi;)
Co Wy na to?
Pozdrawiam serdecznie
Aga

PS. OD tej pory będę się podpisywała z pełnego imienia i nazwiaska, a co;)
> Karina

kurs frywolitek + duże serwety
Kolejna nowa
Link xxx