Re: Białostoczanki - Hobby Studio

1. Data: 2003-02-13 09:15:40

Temat: Re: Białostoczanki - Hobby Studio
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

A 27 Lipca to koniec świata? Jak nie - to zapraszam :)))
Karina

1. Data: 2003-02-13 09:58:15

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A 27 Lipca to koniec świata? Jak nie - to zapraszam :)))
> Karina

Mogłybyśmy zobaczyć Twoje nowe gniazdko :-)

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-02-13 10:11:10

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miejsce miejscem, może jeszcze ustalimy czas. Ja proponuję najbliższą sobotę
15-02-2003, w godzinach wczesnopopołudniowych ewentualnie wczesnowieczornych
:-)

A co z resztą dziewczyn, Agnieszka, Larysa - wyginęłyście ?

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-02-13 11:46:51

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Miejsce miejscem, może jeszcze ustalimy czas. Ja proponuję najbliższą sobotę
> 15-02-2003, w godzinach wczesnopopołudniowych ewentualnie wczesnowieczornych

ups, mi ta sobota i niedziela nie pasuje. Oczywiście może być u mnie, ale nie w
weekend :(((.
W tygodniu (na razie) mam zajęty czwartek, więc pozostałe dni są wolne.

Karina

1. Data: 2003-02-13 12:24:29

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie w
> weekend :(((.
> W tygodniu (na razie) mam zajęty czwartek, więc pozostałe dni są wolne.

Mi pasuje każdy dzień w przyszłym tygodniu, więc się dostosuję.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-02-13 14:44:23

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Karina

> Mi pasuje każdy dzień w przyszłym tygodniu, więc się dostosuję.
>
> Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

To ja proponuję środę 19.02.03 (to juz prawie koniec lutego!!!) po 17.30, może
być u mnie. Co Wy na to?
Karina
P.S. Dojeżdża do mnie 6 i 13 i chyba 18, ale nie jestem pewna.

1. Data: 2003-02-13 15:17:22

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A 27 Lipca to koniec świata? Jak nie - to zapraszam :)))

Dla mnie to jest bardzo daleki koniec świata ale czego się nie robi dla
krzyżyków :)

Magda

1. Data: 2003-02-13 17:59:53

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> być u mnie. Co Wy na to?
> Karina
> P.S. Dojeżdża do mnie 6 i 13 i chyba 18, ale nie jestem pewna.

A wtorek nie mógłby być? Albo nawet poniedziałek? Od środy do piątku nie ma
mnie w Białymstoku. Albo dopiero następny weekend. Co wy na to?
Balbina

1. Data: 2003-02-14 08:35:05

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

To może jednak w natępny weekend, bo ja w poniedziałek i wtorek jestem na
urlopie i będę jeździć po okolicy. No i nie chcę się umawiać, bo może się
okazać, że sie nie wyrobię i będę musiała odwoływać - a tego bym nie chciała.
Co wy na to?
Karina (ta, co robi zamieszanie)

1. Data: 2003-02-14 10:45:12

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już gadałam z Balbiną..., że ja to dopiero będę wolniejsza po 26.02, weekend
21, 22 i 23 odpada jade się męczyć na zjazd .... i oststni bal,,,, na
studiach
Pozdrawiam....wół (ba haryję ostatnio cieżko)
Larysa

do Iloneski
JSh!B For adults only! JSh!B9#=
Białostoczanki - Hobby Studio
dla posiadaczy nadmiarowych CD
Mnóstwo niepotrzebnych rzeczy, ale może ktoś potrzebuje pomysłu na prezent??