Bialy Jezyk .. hmmm

12. Data: 2003-03-26 13:22:55

Temat: Re: Bialy Jezyk .. hmmm
Od: "Jerzy \"gm_juras\" Gawdzik" <g...@s...com.pl.no.spam.plz> szukaj wiadomości tego autora

Przyjzalem sie swojemu jezorowi i zauwazylem (gdzies tak mniej wiecej w
polowie dlugosci) takie biale "wlokna" o dlugosci okolo 1 mm ...

Im coraz glebiej tym ich wiecej...

...czy to jakas choroba ?
...co to moze byc ??
...czy mozna sie tego pozbyc ?

13. Data: 2003-03-26 18:37:45

Od: esta <f...@n...cmok.us> szukaj wiadomości tego autora

Spazzi <S...@o...pl> napisał(a):
> Zauwazylem ze od kilku lat mam na jezyku bialy nalot.. Spotkalem wielu ludzi
> ktorzy maja to samo - czy to jakas choroba? Jesli tak to jak sobie z tym
> poradzic? Czy trzeba udac sie do lekarza? Jesli tak to do jakiego? Z gory
> dziekuje za porady i pozdrawiam..
To zależy z jakimi innymi objawami się wiąże i np czy ostatnio przechodziłeś
kurację antybiotykową. Jednym z powodów może być przerost candida albicans
(organizmu bakteryjno-drożdzowego w dolnej części układu pokarmowego).

--
esta

14. Data: 2003-03-26 18:46:39

Od: "Kropa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Spazzi <S...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5pp93$1sv$...@a...news.tpi.pl...
> Zauwazylem ze od kilku lat mam na jezyku bialy nalot.. Spotkalem wielu
ludzi
> ktorzy maja to samo - czy to jakas choroba? Jesli tak to jak sobie z tym
> poradzic?

Ło... to ja też mam takie białe plamki na języku.
Nie wiem po czym. Po antybiotykach to raczej nie, bo juz minęło ponad rok
jak ich nie zażywam.
Kupiłam sobie też ten Citrosept, wypłukałam pierwszy raz dzisiaj nim jamę
ustną no i czekam na efekty.:)
Strasznie gorzkie to jest.

15. Data: 2003-03-26 19:44:27

Od: "Spazzi" <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sprobuj CISTROSEPT ...

Łaaaaa ale gorzkie i takie babelki sie robia jak sie plucze ;]]]] ale chyba
dziala, bo piecze mnie jezyk w miejscach zaatakowanych przez plesniawke..

16. Data: 2003-03-27 06:45:02

Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropa" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Ło... to ja też mam takie białe plamki na języku.
> Nie wiem po czym. Po antybiotykach to raczej nie, bo juz minęło ponad rok

U mnie zostal bialy nalot po antybiotykach kotre tez zayzwalem pol roku
wczesniej
nalot pojawil sie jakies 1-2 miesciace po ich odstawieniu

> Kupiłam sobie też ten Citrosept, wypłukałam pierwszy raz dzisiaj nim jamę
> ustną no i czekam na efekty.:)
> Strasznie gorzkie to jest.

Tylko rozciencz

TB

opryszczka! pomocy!
okulary do komputera "zerówki" a ból oczu
Gdzie coś znaleść o szkodliwym działaniu hałasu?
ortopeda dziecięcy
Gdzie w polsce robi sie operacje oczu