Re: Biedoń w Słupsku

Data: 2014-11-29 19:35:22
Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: s...@g...com

użytkownik glob napisał:
> Myślę że wygra te wybory, bo w Słupsku jest dogrywka, ludzie popierają Biedonia i
myślę że dlatego;

> http://watykanizacja.blogspot.com/2014/11/jan-giriat
owicz-robert-biedron-jest.html

Walczy ochoczo z kosciolkowymi, ale jeszcze bardziej ochoczo
popierdala w jarmulce, ot urobiony prze pejsate mozgi sodomita,
jak ty.

A kiedy wszyscy sie zorientuja, bedzie jak z ks.Jankowskim.
Jak to mu michnik jajka lizal, ale wszystko do czasu.
Kiedy Jankowski skapnal sie co jest grane, zostal antysemita.

Niby po kiego ch..ja Hartman poszedl na uczelnie wyzsza katoli?
Aby rozjebac kosciol, proste.

Glupie gojce miotaja sie od lewa do prawa w cyrku.
https://www.youtube.com/watch?v=lWIpFvGrNak