Re: Biegunka - pilne

From: "Paweł ( Makro )" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Biegunka - pilne
Date: Wed, 27 Aug 2003 03:42:01 +0200

Basia Marczak napisał:

> Proponuje zawiesine o nazwie Smecta- sprawdza sie zarowno przy klopotach
> wirusowych jak i przy zatruciach układu pokarmowego. Jest tez calkiem do
> przezycia jesli chodzi o smak i szybko dziala.
> Drugim lekiem ktory polecam jest Nifuroksazyd- na biegunke. Tylko nie wiem
> czy mozna te 2 leki laczyc zapytaj ew. w aptece. Ale u mnie przy
> jakichkolwiek sensacjach ukł. pok. pomaga Smecta.
> Mam nadzieje, ze Tobie tez pomoze..
> Pozdrawiam
> Basia

Smecta służy do uzupełniania elektrolitów, które się traci podczas
biegunki (K, Na itd). Biegunki to nie wyleczy. Nifuroksazyd- na
biegunkę, ale pochodzenia bakteryjnego. Loperamid napewno pomoże, ale
czai się w tym pewne niebezpiczeństwo - biegunka to w pewnym sensie
mechanizm obronny (pozbywa się często w ten sposób czynnika zakaźnego).
Możesz niechcący swoje dolegliwości przedłużyć. Ja bym zalecił jednak
siedzenie w domu i czekanie, aż się skończy śmiercią naturalną. Wiem, że
nie zawsze tak można.
--
http://www.spmbt.akcja.pl GG: 2906541